Mam bardzo dobrą wiadomość: Jest piwo

Pomimo tego,

że niektórzy z nas nadal traktują cię

jak kurwę, która odbiera za każdym razem,

gdy dzwonią z powodu braku

w organizmie kortyzolu.

 

Ja

będę odnosił się do ciebie z wielkim szacunkiem

i nie pozwolę, aby ktoś, komu pomagasz, mówił o tobie,

że berbelucha... wybitnie śmierdziało... szajs... itp.

 

Najgorsze, że oszczerstwa rzucają świadomi tego,

że każdy alkohol jest bardzo dobry

z wyjątkiem denaturatu, który jest tylko dobry.

 

– Czy ma pan czas, na totalne zapomnienie?

– A pani ma?

– A skąd mam mieć. Czytał pan? Pierwszy dzień wojny, drugi, czwarty, szósty, pięćdziesiąty.

Kobiety płaczą i oskarżają, mężczyźni walczą w internecie.

W Warszawie masowo wykupują ukraińskie flagi.

Europa za energie przelewa 40 miliardów $.

Dla Ukrainy za miliard różnego typu ostrych noży.

Mało szans na zmianę.

– No. To zapomnijmy.

– Zobacz, tutaj będzie dobrze, ostatni kawałek

 

logicznego myślenia

zdjąć z siebie i przepić

zwyczajnie pod papierosa

bądź na pusty żołądek

 

wyczyścić do dna

do totalnego zapomnienia

i już bezboleśnie

tańcząc na ostrych

krawędziach rzeczywistości

 

śmiać się prawdzie

 

prosto w twarz

z nadzieją że

 

przy odrobinie szczęścia

bez wieńców chryzantem

 

nie czekając doczekamy

 

tu w bramie zaskoczeni

błyskiem atomowego zbawienia

masowego rozpłynięcia się w nicość

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (46)

  • o nim pseud 7 miesięcy temu
    Co, tylko jedno pierwsze miejsce? Pewnie od Graf Anki w ramach rewanżu?
  • Grafomanka 7 miesięcy temu
    Znowu chcesz pierwsze miejsce ode mnie? Proszę bardzo...
  • o nim pseud 7 miesięcy temu
    Grafomanka Wiedziałem, że na Ciebie można zawsze liczyć. Miłego weekendu :)
  • Grafomanka 7 miesięcy temu
    o nim pseud, nie zawsze, ale zawsze kiedy prosisz...
  • o nim pseud 7 miesięcy temu
    Grafomanka OK, to wyślij mi trzy stówki, pięknie proszę i z góry zaznaczam, że nie będę miał, z czego oddać :)
  • Grafomanka 7 miesięcy temu
    o nim pseud, tylko trzy? Malutkie masz wymagania... trzy stówki, to jedno wyjście po zakupy.
  • Grafomanka 7 miesięcy temu
    I to tylko spożywcze... a gdzie zegarek od Armaniego i buciki od Versace chociażby?
  • o nim pseud 7 miesięcy temu
    Grafomanka To chyba dobrze, że wymagania nieduże?
  • Grafomanka 7 miesięcy temu
    o nim pseud, no nie wiem, ja jak zaczynam wymagać, to na drobnych się nie skupiam...
  • o nim pseud 7 miesięcy temu
    Grafomanka Od Armaniego od Versace — nawet nie wiem kto to jest.
  • Grafomanka 7 miesięcy temu
    o nim pseud, ja też nie wiem, przypadkiem usłyszałam w kolejce do wędlin...
  • o nim pseud 7 miesięcy temu
    Grafomanka 7:39
    https://youtu.be/f8cCtloKW1c?t=459
  • Grafomanka 7 miesięcy temu
    o nim pseud i co, chcesz być takim romantycznym bohaterem?
  • o nim pseud 7 miesięcy temu
    Grafomanka Nie, nie chcę być kimś, kto zbiera ładne rzeczy. A te trzy stówki to wymieniłbym na piwo od carlsberg ;)
  • Grafomanka 7 miesięcy temu
    o nim pseud, a to takie dobre piwo? Sorry, ale ja nie bardzo w temacie...
  • o nim pseud 7 miesięcy temu
    Grafomanka Też się nie znam, ale zdarza mi się kupować, czasami wypić.
  • stereo_dream-dolby-C 7 miesięcy temu
    o nim pseud, John Barr - ekonomiczna szkocka, bierz to jak już chlejesz - rzekłbym. Publicznie nie promuję, bo nie polecam nałogu, ale niektórzy mogą, bo jak widać, że lubią, to nie ma co sobie odejmować. Jest w cenie czystej polskiej w litrowych butelkach, czyli w cenie litrowej czystej krajowej (lub dwu po pół). Różne są jednak upodobania i naprzeciw temu należy również wychodzić z tolerancją i, np. może być carlsberg, ale po entej pół litra płynu - de facto też w kolorze złota, może utracać walory, gdyż można ich nie pamiętać, wskutek iż konsumpcja może trwać dłużej. Z drugiej strony, nie znam aktualnego kursu, więc opieram się na domniemaniach.
  • o nim pseud 7 miesięcy temu
    stereo_dream-dolby-C
    "bierz to jak już chlejesz - rzekłbym".
    Tak naprawdę picia alkoholu nie popieram, sam też nie piję, ale patrząc na to, co się dzieje na świecie rozumiem pijących i nie mam pewności, czy też nie zacznę. Przepraszam, że Cię wprowadziłem w błąd.
  • stereo_dream-dolby-C 7 miesięcy temu
    o nim pseud, Ale się gniewam, świat na trzeźwo może wydawać się nie do przyjęcia, tylko potem tworzą się alternatywne, no ale jak kto hobbysta-kolekcjoner, to każda droga dobrą jest.
  • o nim pseud 7 miesięcy temu
    stereo_dream-dolby-C https://www.youtube.com/watch?v=9ozlVljusNY
  • stereo_dream-dolby-C 7 miesięcy temu
    o nim pseud, Awdiejew żyje jeszcze? Człowiek znał się na kulturze słowiańskiej i tradycji, co znaczy bawić się leżąc ryłem we kałuży, na zachodzie podobno tego nie rozumieli.
  • stereo_dream-dolby-C 7 miesięcy temu
    *Się nie gniewam. Wyraz się mię ulotnił, mało wyraziście, to nie byłem skłonny z razu zauważyć.
  • o nim pseud 7 miesięcy temu
    stereo_dream-dolby-C Żyje — W swoje 80 urodziny żartował: że jeszcze nie jest nieboszczykiem, ale dobrym kandydatem na nieboszczyka już tak.
  • stereo_dream-dolby-C 7 miesięcy temu
    o nim pseud, Znaczy żyje, niech się i jemu darzy.
  • stereo_dream-dolby-C 7 miesięcy temu
    Portal jest inspirujący, tylko czerpać garściami, w końcu tu literaci. No podoba mie się.
  • o nim pseud 7 miesięcy temu
    Tak jak napisałeś... tylko czerpać... Zdrówka :)
  • stereo_dream-dolby-C 7 miesięcy temu
    o nim pseud, A też daj Ci naturo, alkohol mi zaburzył filozofię ryby powierzchniowej, płynę z prądem.
  • Grafomanka 7 miesięcy temu
    stereo_dream-dolby-C widzisz, o nim pseud też w potrzebie i nie wiem czy nie większej...
  • stereo_dream-dolby-C 7 miesięcy temu
    Grafomanka, Nie no wszyscy są na pewno, potrzeba matką człowieczeństwa i podstawą egzystencji.
  • Grafomanka 7 miesięcy temu
    stereo_dream-dolby-C, no to poczekajmy, może ktoś jeszcze ogłosi swoje potrzeby... hurtem ciekawiej brzmią
  • o nim pseud 7 miesięcy temu
    Grafomanka większej
  • stereo_dream-dolby-C 7 miesięcy temu
    Hurt podstawą tańszej ceny.
  • Grafomanka 7 miesięcy temu
    o nim pseud, też tak pomyślałam... można założyć jakiś wątek pomocy humanitarnej dla mężczyzn z portalu. Później jakąś fundację, ale najważniejszy dobry start, czyli potrzebujący.
  • stereo_dream-dolby-C 7 miesięcy temu
    Grafomanka, Znając tutejsze realia, taki wątek powstanie, ile da uśmiechów, ile zysków, to już spekulacja (spekulacja też może mieć miejsce, bo spekulantów wabią takie wątki). Radość też jest wartością, więc będzie to wartościowy wątek.
  • Grafomanka 7 miesięcy temu
    stereo_dream-dolby-C, też tak myślę, dlatego trzeba uważać co się pisze i gdzie...
  • o nim pseud 7 miesięcy temu
    Grafomanka A to mi się podoba... ale czy darczyńców nastarczy...
  • Grafomanka 7 miesięcy temu
    o nim pseud, mamy dobre serduszka, chyba...
  • o nim pseud 7 miesięcy temu
    wątek pomocy humanitarnej mam na myśli
  • Grafomanka 7 miesięcy temu
    o nim pseud, ja też...
  • o nim pseud 7 miesięcy temu
    Grafomanka "mamy dobre serduszka"

    Czyli że jak już mi wyślesz te trzy stówki to ja jako biorca też mam dobre a może nawet lepsze, gdyż przyjmując darowiznę, pozwoliłem Ci, na poczucie się dobrą — podoba mi się to. Ps. Chcę jak najszybciej, Cię uszczęśliwić... wysyłaj.
  • Grafomanka 7 miesięcy temu
    Ok. Wysłałam... możesz już cieszyć się szczęściem
  • o nim pseud 7 miesięcy temu
    Grafomanka
    Nie doszły... pewnie na poczcie ukradli... albo... Nie, przecież byś nie okłamała...
  • Grafomanka 7 miesięcy temu
    o nim pseud, spr na wirtualnym koncie, tam muszą być...
  • o nim pseud 7 miesięcy temu
    Grafomanka
    Bańka mydlana, która pękła tego dnia, nie wydała dźwięku, tylko zmiażdżony tęczowy kontur, przypominający ozdobne elementy graficzne, na nowych banknotach z portretem Władysława II Jagiełły raz trzy. ;)
  • Grafomanka 7 miesięcy temu
    o nim pseud, mnie tam bardziej się podoba Pałac w Wilanowie i Sobieski...
  • o nim pseud 7 miesięcy temu
    https://www.youtube.com/watch?v=CdvpaY7NU3A

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania