Mam tylko 77 IQ. A to moje wyniki badań.

W poprzednim temacie użalanie się nad sobą. Zapomniałam dodać że mam też niskie IQ tylko na poziomie 77 czyli pogranicze upośledzenia umysłowego.

A tak wygląda fragment moich badań :

W wyniku przeprowadzonego badania psychologicznego stwierdza się rozwój umysłowy w granicach inteligencji niższej niż przeciętna . Rozwój funkcji poznawczych jest nieharmonijny. Do najlepiej ukształtowanych należą tempo uczenia się wzrokowego ruchowego myślenie przyczynowo skutkowe w oparciu o materiał graficzny spostrzegawczość oraz rozumienie norm i zasad społecznych. Wyżej wymienione zdolności przyjmują wynik przeciętny. Rozwój niższy niż przeciętny przyjmują zdolności językowe wiadomości zdolność do abstrahowania rozumowanie arytmetyczne.

Deficyty występują w analizie i syntezie materiału wzrokowego trwałości pamięci werbalnej wyobraźnij i wizualizacji przestrzennej oraz umiejętności organizowania materiału wzrokowego w większe całości.

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • Iza Luis 04.02.2022
    Ktoś, kto w krótkim czasie zaskarbił sobie sympatię i antypatię 90% użytkowników opowi, zdecydowanie musi mieć większe IQ niż wskazuje test.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania