Mamy tylko jedną łopatę

Horoskop dla koziorożca: Przyjazne ci znaki to Baran i Panna, uważaj na Ryby.

 

Piotruś, przyjacielu przycisz na chwile to radio.

- Znowu będziesz się modlił? Człowieku, listy nie mogę wysłuchać, co chwile przycisz, wyłącz, bo cmentarz, kościół, bo kapliczka albo że się modlisz. Co nieboszczykom do muzyki w przejeżdżającym samochodzie. Ciemno już się robi, trzeba go było do Wisły. Daleko jeszcze?

- Nie bluźnij! Przycisz, nie mogę się skupić. To będzie chyba gdzieś tutaj — zwolnij. O tam, przy dębie skręć w prawo. W tym zagajniku będzie dobrze. Na bułgarskim mechaniku ziemia jeszcze miękka, pójdzie szybciej z kopaniem.

 

- Może on jest tą zodiakalną rybą.

- Co to za różnica i tak idzie do piachu.

- Nie musiałbym do końca miesiąca uważać.

- Pomódl się lepiej i nie słuchaj tych szarlatanów z radia.

 

Po robocie pojechaliśmy do smażalni. Jadł dużo i łapczywie, ość utknęła mu w gardle. Nie zdążyliśmy odratować. Ze względu profesję, okoliczności i wrodzoną niechęć do władzy, nie fatygowaliśmy stróżów prawa. Położyliśmy go na trzeciego, pomiędzy Bułgarskim mechanikiem a Cośtamsztajnem z Segedyna co nie płacił. Istne Powązki w tym Lesie Kabackim - kat obok ofiary, trup na trupie gdzie łopatę nie wbijesz.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania