Manekin jak żywy

Witaj. Cieszę się, że dotarłeś na moją stronę internetową. Skoro tu trafiłeś to znaczy, że wiesz czego szukasz. I masz pełną świadomość tego co możesz u mnie kupić. Jednak, aby lepiej z obrazować ci czym się zajmuję i jakie usługi oferuje, poświęć trochę czasu na przeczytanie poniższej części. Nie chcę, aby nie było żadnych niedomówień.

A więc jestem artystą i tworze manekiny. Jednak jak możesz się domyślić moje manekiny nie są zwyczajnie. Otóż mogę stworzyć manekina osoby jakiej tylko sobie wyobrazisz. Może to być twój ulubiony aktor, ukochana osoba, postać z filmu lub nawet zwierzę. Może brzmi to dość niezwykle jednak jestem w stanie to zrobić. Pytanie jakie kłębi ci się w głowie w tej chwili to, „Jak on to robi?”. Nie wiem czy powinienem się tym dzielić? Jednak jeśli tu trafiłeś, to znaczy, że nie będziesz się chwalił byle komu co chcesz tu kupić. W takim razie opiszę moją pracę – w pewnym skrócie oczywiście. Po pierwsze potrzebuję odpowiedniego materiału. Aby to zrobić często chodzę na polowania lub używam kontaktów, aby mi dostarczały tego czego sam nie mogę zdobyć. Cały sekret manekina polega na tym, aby jak najlepiej odzwierciedlał postać, którą ma imitować. Jednak, aby to osiągnąć potrzebny jest naprawdę wyjątkowy materiał. A nie łatwo znaleźć dwa takie same dokładne odcienie skóry lub dokładne wymiary każdej części ciała. Nie raz stworzenie jednego manekina może kosztować mnie nawet rok poszukiwań. Mimo to efekt jest tego wart. Uwierz mi.

Jednak najtrudniejszy jest sam proces tworzenia. Wpierw muszę odseparować te części ciała, które mnie interesują. Nie mogę tego zrobić jak jakiś zwyrodnialec. Wymagana jest tu niezwykła precyzja, gdyż tylko ona dzieli rzeźnika od chirurga - którym w pewnym stopniu jestem. Każda najmniejsza nie zamierzona rana lub jakiekolwiek otarcie, może zniszczyć całokształt mojej pracy. A to najgorsze co może się stać, gdyż wtedy znowu muszę szukać odpowiedniego materiału. Można powiedzieć, że perfekcja jest czymś niezwykle wymaganym w tym co robię. Dlatego zapewniam stu procentową gwarancje jakości moich produktów.

Gdy już mam odpowiednie części ciała mojego manekina, nachodzi czas poskładania wszystkiego do kupy. Swoje dzieło zaczynam od nóg. Najpierw łączę stopy z łydkami. Potem przychodzi czas na złączeni tego z kolanami, są niezwykle ciężkie do złączenia. Wszystko za sprawą tego iż jest tam sporo kości i chrząstek. Więc muszę użyć sporej ilości nici w dodatku muszę mieć diamentową igłę, które są niezwykle delikatne. Następnie łącze to z udami, które preparuję razem z biodrami. Gdyż w ten sposób jest mi prościej to złączyć z torsem. Po tym wszystkim dodaje cały tors – niezwykle ciężki, zwłaszcza jeśli manekin musi mieć odpowiednią wagę. Po wszystkim zostaję tylko połączyć głowę i ręce. Tutaj chcę zaznaczyć, że staram się wybierać materiał, aby był identyczny do zamówienia, jednak czasem jest to wręcz niemożliwe. Dlatego nie raz szukam po prostu odpowiedniej części ciała jaka mnie interesuję w innym materiale. Wtedy jestem na przykład zmuszony do dłoni doczepiać odpowiednie palce, a nie raz i nawet inne szczegóły. Z tego powodu tworzenie trwa tak długo.

Po połączeniu każdej części ciała manekina ze sobą, sam produkt musi zostać schłodzony. Moje szwy co prawda są wytrzymałe. Jednak jak już wspominałem perfekcja jest tu ważna. Dlatego dla pewności, aby wszystko się trzymało warto to zrobić. Gdy już manekin będzie odpowiednio zmrożony wyjmuję go. Po czym zaczynam go malować, aby był jak żywy. W dodatku w ten sposób maskuje miejsca, gdzie łączyłem ze sobą części ciała. Produkt należy pielęgnować dlatego możesz kupić u mnie odpowiednie do tego specyfiki [kliknij tutaj]. UWAGA! FARBA JAKIEJ UŻYWAM JEST BEZPIECZNA DLA SKÓRY I MIEJSC INTYMNYCH. JEJ SKŁAD PODAJĘ NA KOŃCU TEGO TEKSTU. JEŚLI JEDNAK JESTEŚ UCZULONY NA KTÓRYŚ Z SKŁADNIKÓW PO INFROMUJ O TYM W FORMULARZU ZAMÓWIENIA. Gdy już mam gotowy produkt ubieram go w strój taki jaki zażyczył sobie klient lub wysyłam go całkowicie nagiego. Do zamówienia prócz podstawowych włosów jakie powinien mieć manekin załączam również dodatkowo dwie peruki do wyboru podczas zamawiania. Mam na zbyciu również niektóre stroję postaci z filmów i seriali [kliknij tutaj].

Mam nadzieję, że ten opis w skrócie wyjaśnił Ci mój kliencie co tworzę i jak czasochłonna jest moja praca. Jest to powód dla którego, aż tyle liczę sobie za zamówienie. Jednak kupując mój produkt możesz być pewien, że twój manekin będzie niezwykły. A co najważniejsze będzie wyglądał jak żywy. Dosłownie i w przenośni. W razie jeszcze jakichkolwiek pytań odwiedź moje forum, gdzie regularnie staram się odpisywać obecnym jak i przyszłym klientom. Pozdrawia Leonardo, twórca strony „Manekin jak żywy” i główny projektant.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania