***

0

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Oniryzm to i błogosławieństwo na okoliczność terkstów, i przekleństwo.
  • Wracam z kolejnym komentarzem.
    Do pewnego czasu uważałam, że "Przystań" AdamaT. to najlepsze opowiadanie, które tu przeczytałam.
    Dżotef podbił stawkę.
  • Niesamowite. Naprawdę świetne opowiadanie.

    Bardzo spodobał mi się wątek kolejnych etapów dorastania bohatera, by spróbować pokonać coraz trudniejszy lęk. A później końcówka - bohater uświadamia sobie kto mu do tej pory pomagał i cały czas był przy nim, a równocześnie sam przejmuje jego rolę.

    Takie opowiadania zostają w pamięci na dłużej.

    Jeśli czegoś mi tu brakuje, to jednego zdania - brakuje dwukierunkowej więzi z synem głównego bohatera. Specjalnie sprawdziłem jeszcze raz, czy nie ma o nim wzmianki. Czuję, że mogłoby się przydać choćby pół zdania, jedno krótkie spojrzenie, choćby z oddali, w ostatniej części opowiadania. Tak, żeby chociaż zarysować miłość, która domknęłaby ten krąg.

    Ale może tylko mnie tego odrobinę brakuje.
    Niezależnie od tego, dziękuję Ci za to wspaniałe opowiadanie.
  • pansowa 11.01.2022
    Bardzo dobre opowiadanie.
    Wszystkiego po trochu, a nigdzie nie ma deficytu, czy nadmiaru.
  • Poleczka 11.01.2022
    Podoba mi się Twoje opowiadanie
  • Jotef 11.01.2022
    Zawsze coś można ulepszyć albo napisać inaczej, Fanagann Hartelionie, ale gdybym dodał akurat to, o czym napisałeś – jeśli dobrze zrozumiałem Twoje słowa – w moim odczuciu byłoby to już nieco inne opowiadanie.
    Dziękuję wszystkim za komentarze.
  • Jasne. Miałeś pewnie inny przekaz w głowie niż ja odbiór. To zrozumiałe.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania