Xc

Xx

Średnia ocena: 2.9  Głosów: 25

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (112)

  • Davide Ludovici 21.09.2021
    może dopiero wtedy powstałby ruch elitotwórczy, bez mapy... tak jak 200 lat temu?
  • laura123 21.09.2021
    Nie jest trudno domyśleć się, co powstaje znowu. Jedno jest pewne, Targowicy nikt tego, co robi, nie zapomni. Zapisze się w historii czarną czcionką. Na zawsze.
  • Józef Kemilk 21.09.2021
    Dobry tekst. Na mapie jesteśmy, ale niezależności brak
    5
  • laura123 21.09.2021
    Tracimy suwerenność, to tak, jakby nas nie było.
  • Patriota 21.09.2021
    Ech, strasznie smutny temat. A na tych bydlaków, którzy mordy cieszą, gdy byle obca menda próbuje upokarzać nasz kraj, to szkoda słów.
  • laura123 21.09.2021
    Oni mogą upokorzać, oni mogą próbować wszystkiego, żeby nas zniewolić, ale że są wśród nas tacy, którzy im pomagają, to tragedia.
  • Patriota 21.09.2021
    Jeżeli ktoś o bolszewickiej mentalności porzucił bez wyrzutów sumienia żonę i dzieci, nie szanuje nikogo, żyje jak Piotruś Pan, to czemu się dziwić, że zdradza własną Ojczyznę. Bo innych ludzi i ich losu też nie szanuje, pozbawiony elementarnej empatii i wiary, która mu przeszkadza w korzystaniu z życia. To przykre.
  • laura123 21.09.2021
    Mnie nie obchodzi Piotruś Pan. Niech sobie robi, co chce. To matoł, który za innymi tylko powtarza brednie.

    Chodzi mi o tych, ktorzy zostali wybrani do reprezentowania w Unii naszych interesów. Naszych, a nie nniemieckich, sowieckich czy izraelskich.

    W każdym kraju kłócą się między sobą partie polityczne, ale w żadnym nie występują przeciwko wlasnej Ojczyźnie. To jest zdrada.
  • Patriota 21.09.2021
    Lauro, napisałem przykładowo, a z takich pojedynczych matołów składa się tłum antypolskich durniów. Wystarczy prześledzić komentarze pod jakąkolwiek dyskusją, pełne jadu, nienawiści, wulgaryzmów wobec własnej Ojczyzny.
  • laura123 21.09.2021
    Patriota, oni Polskę nazywają "państwem pisu", ale za chwilę tego "państwa" może nie być i co im zostanie? Będą całe życie wchodzić innym w cztery litery, tak tam dobrze?

    Tu nie chodzi o PiS, tu chodzi o cały kraj. Rządy mogą za chwilę się zmienić, ale nikt nie odwróci szkód. Czy zdają sobie z tego sprawę, czy naiwnie wierzą, że dla nich niebo się otworzy, jak dla muzułmańskich terrorystow i czekać tam będą dziewice?
  • Patriota 21.09.2021
    laura123 otworzą im niebo, sprowadzą szybko miliony muzułmanów którym będą płacić zasiłki, żeby Polacy stali się mniejszością we własnym kraju, staną się obywatelami drugiej kategorii, wtedy będzie im dobrze. Ale to pewnie ludzie o mentalności niewolniczej. Nie wiem, kto i gdzie takie kanalie rodzi, pewne że takie same kanalie, jak i oni.
  • SwanSong 21.09.2021
    Patriota
    Nieźle. Nazwałeś właśnie rodziców wielu ludzi na tym forum >>kanaliami<<. Widać u ciebie problemy z mózgiem, oj, widać...
  • Powstanie zróbcie.
  • laura123 21.09.2021
    Napijcie się.
  • Garść 21.09.2021
    Bogowie i marionetki, tytuł obiecywał wiele, Lady123.
    Niestety, klasyka pisowskiej lamentacji. Jaka ta unia be. I zdrajcy wśród nas. I piąty rozbiór, który się dokonał. Ciekawe jaki materiał ostatnio oglądałaś, któż tak w główce namieszał oprócz Suskiego, Terleckiego, Ziobry...
    Kuźwa, jeśli wyprowadzicie nas z Europy, czas wyjeżdżać.
    Postawicie mury z siatki, a ojczyznę uczynicie strefą wolną od wszystkiego co niepisowskie.
    Kądziele, kołowrotki, cepy, maselnice, będziecie samowystarczalni.

    I jeszcze, parlament UE nie składa się z narodowych partii, zupełnie normalnym jest, że eurodeputowani z jednego kraju zasilają różne partie, zgodnie ze swoimi poglądami. Spory, różne stanowiska wśród europosłów francuskich, włoskich, czeskich, polskich etc.etc... to rzecz zupełnie normalna.
    Nie wiesz o tym?
    Żal mi Was, ale może lubicie się bać.
  • laura123 21.09.2021
    Won spod mojego tekstu!
  • Garść 21.09.2021
    Ot, kultura i szacunek dla adwersarza.
    Pozór pseudointeligencji.
    Żenua.
  • Garść 21.09.2021
    Marionetko w rękach propagandystów.
  • laura123 21.09.2021
    Won spod mojego tekstu!
  • cos_ci_opowiem 21.09.2021
    laura123 Dzień dobry. :)
  • Załóż sobie bloga na przez siebie opłacanej domenie i tam będziesz mogła sobie wrzeszczeć "Won!" do woli.
    Na razie jesdteś tu gościem, więc nie wypraszaj innych gości.
  • laura123 21.09.2021
    Won Refkuksja! Napij się!
  • cos_ci_opowiem 21.09.2021
    Bogoojczyźniany wysryw w zawoalowanej formie.
  • laura123 21.09.2021
    To po co tu przyszłaś?
  • cos_ci_opowiem 21.09.2021
    laura123 Przyszedłem się pośmiać.
  • Patriota 21.09.2021
    cos_ci_opowiem z byków, które sadzisz się śmiej Angelika.
  • cos_ci_opowiem 21.09.2021
    Patriota nie dziwię się waszym bogoojczyźnianym urojeniom, skoro widzicie we mnie Angelikę. xD
  • Patriota 21.09.2021
    cos_ci_opowiem jakoś specjalnie intelektem się nie wyróżniacie, więc nietrudno was pomylić.
  • laura123 21.09.2021
    cos_ci_opowiem a gdzie masz w tym wierszu odniesienie do Boga?
    Tutaj jest tylko do bogów.

    Poza tym jak ty i tobie podobni spojrzycie w oczy ludziom z Turowa i okolic.
    Takie same kopalnie w Czechach i Niemczech, a naszą trzeba zamykać i pozbawiać ludzi prądu i pracy. Na pewno będą na lewactwo głosować, na pewno!
  • cos_ci_opowiem 21.09.2021
    laura123 Gdybyś posiadała podstawową wiedzę na ten temat (wystarczy się zainteresować), to tylko Turów wpływa tak niekorzystnie na stosunki wodne w okolicach Liberca. I dlatego zainteresowała się tym KE, bo Czesi złożyli skargę. Ale po co wejść głębiej w temat, skoro można wściekle grzmieć przed kilkunastoosobową czytelnią, że znowu ten zły brukselski zaborca się na świętą Bolzgę uwziął. xD
  • laura123 21.09.2021
    cos_ci_opowiem otóż trwają jeszcze rozmowy, czemu więc tsue w składzie jednoosobowym decyduje w tak ważnej kwestii, to raz, a dwa czemu nie czeka na dogadanie dwóch krajów?

    "Bolzgę" - tak nazywać swoją Ojczyznę.

    Poszła won stąd! Do ciemnego lewactwa! Tam twoje miejsce!

    Co za chamstwo! Co za bezczelność!

    Co ten gatunek w Polsce jeszcze robi?

    Masz Refluksja pozostałość po ZSRR!
  • cos_ci_opowiem 21.09.2021
    laura123 jaka wścieklizna xD b0lzga, bo od kiedy rządzi PiS, to mam problem ten kraj nazywać Polską w kontekście polityki i stosunków międzynarodowych.
  • laura123 21.09.2021
    cos_ci_opowiem won parszywcu! Do Sowietów!
  • cos_ci_opowiem 21.09.2021
    laura123 XDDDDDDDDDDDDDDDD
    Gdybyś nie była taką ignorantką, to byś wiedziała, że to Czesi złożyli skargę do TSUE (nie KE, mój błędzik) i nie zamierzają jej wycofywać, a nie zamierzają, bo wydobycie nadal trwa. Dopóki obydwie strony stoją przy swoim, nie ma innej możliwości niż narzucenie ograniczenia czy zaprzestania wydobycia.
  • laura123 21.09.2021
    cos_ci_opowiem won do Sowietów! Polska nie jest twoją Ojczyzną. Ja z Sowietami nie piszę!

    Amerykę przede mną ciemniara odkryła. To głupie aż boli.
  • cos_ci_opowiem 21.09.2021
    laura123 ciemniary to tu szukaj w lustrze xD sprawdziłem i w gaciach wszystko na swoim miejscu, więc ten rodzaj żeński zarezerwuj sobie na przykład dla Twojego niuniusia, który lubi na tym portalu występować od czasu do czasu pod żeńskim imieniem. xD
  • laura123 21.09.2021
    cos_ci_opowiem ile razy mam jeszcze powtarzać? Won do swojej ojczyzny!
    Tu jeszcze jest Polska i takie mendy nie są mile widziane pod moimi tekstami.

    Pewnie nie zrozumie, bo po polsku...
  • laura123 21.09.2021
    Mężczyźni tak nie piszą, mają jajka i to widać, tu nie widać, a jak trzeba szukać, to wiadomo, że nie ma.

    Mimoza opowijska.
  • cos_ci_opowiem 21.09.2021
    laura123 I co, zbanujesz mnie? Oh, wait...Chyba nie możesz. xD
  • cos_ci_opowiem 21.09.2021
    laura123 Ja jestem z Polski, a ty z b0lzgi pisowskiej, bo rozróżniam obydwa pojęcia.
  • laura123 21.09.2021
    Chyba trzeba tu kiboli zaprosić...?
  • laura123 21.09.2021
    Dadzą wam taką "Bolzgę" że od razu orgazm...?
  • cos_ci_opowiem 21.09.2021
    laura123 Na zaspokojenie liczysz?
  • laura123 21.09.2021
    No przecież nie z twojej strony, wymoczku!
  • cos_ci_opowiem 21.09.2021
    laura123 Ty to raczej chyba z niczyjej go nie zaznajesz, sądząc po tej wścieklicy. xD Ale do rzeczy. Poświęcę chwilkę i wyjaśnię Ci różnicę między Polską i b0lzgą.
    Polska - dumny, nowoczesny, europejski kraj świadomy przynależności do zachodniej cywilizacji i zachodnich sojuszy. Tolerancyjna i praworządna. Czerpiąca dobre wzorce i korzystająca z nich, nie papugująca. Rozsądna i otwarta. Przestrzegająca zasady rozdziału Kościołów i państwa.

    b0lzga - ciemna, zaściankowa, zacofana. Traktująca zachodnie organizacje w najlepszym przypadku jak bankomat, powoli dryfująca w stronę Wschodu. Fanatycznie religijna, nietolerancyjna, wściekle zamknięta. Prawo traktująca z przymrużeniem oka. Zarządzana przez europejskich talibów, reprezentowana m.in. w internecie przez partyjno-propagandowych trolli, płatnych i bezpłatnych z silnym wsparciem trolli rosyjskich.
  • cos_ci_opowiem 21.09.2021
    Może kiedyś będzie można sobie wybrać swoje miejsce, oby. Pisowcy mogą się zwieźć na ścianę wschodnią, reszta odetchnie.
  • laura123 21.09.2021
    cos_ci_opowiem jesteś glupszy niż ustawa przewiduje, ale co można na to poradzić?

    Historia was rozliczy, ludzie zapamiętają. Tyle na te bzdety wystarczy.
  • cos_ci_opowiem 21.09.2021
    laura123 Na twoje bzdety wystarczy się zaśmiać, ale poświęciłem na to nieco więcej wysiłku. O wiele za dużo. :)
  • laura123 21.09.2021
    cos_ci_opowiem już dawno temu kazałam ci prymitywie znikać stąd, bo smród z gaci tylko zostawiasz, a ja zbyt delikatna na taki fetor. Stąd taka a nie inna reakcja.
  • cos_ci_opowiem 21.09.2021
    laura123 Już się zwracasz do mnie w odpowiednim rodzaju? Super, jest jakiś postęp, może jednak było warto się poświęcać na te twoje wydaliny.
  • laura123 21.09.2021
    cos_ci_opowiem nie rozumie po polsku, ale na tym ich nowoczesność polega, ze siedzac Sowietom i Niemcom w czterech literach, od smrodu, oczadzieli. I piszą... bajki dla dzieci.

    Zdrada wlasnego kraju, to nowoczesność. Ot, głupcy!
  • cos_ci_opowiem 21.09.2021
    laura123 Sowieci, Niemcy, jeszcze tylko Żymian brakuje... Ale wy jesteście przewidywalni, bogoojczyźniane ludki. Chyba czas na mnie, kiście się tu najlepiej we dwójkę z Bogusiem, może nawet coś z tego będzie, choć mnie osobiście on wygląda na takiego, co wiesz... nie do końca pogodził się ze swoją naturą. :)
  • laura123 21.09.2021
    "Żymian", to analfabeta....współczesny i nowoczesny. ?
  • Jared 21.09.2021
    laura123 to internetowe określenie na Żydów stosowane przez prawactwo, by nie dostać bana za antysemityzm na normalnych portalach
  • laura123 21.09.2021
    Jared nieładnie tak pisać o Żydach. Mogą się zdenerwowac... co by mnie wcale nie zdziwiło.
  • cos_ci_opowiem 21.09.2021
    laura123 gdybyś nie była tak ograniczona (jak na bogoojczyźnianą histeryczkę przystało), to byś wiedziała. Opowi uczy, opowi bawi.
  • laura123 21.09.2021
    cos_ci_opowiem ty ani uczysz, ani bawisz.
    Nie przeszkadzaj, z Jaredem piszę. Idź już sobie!
  • cos_ci_opowiem 21.09.2021
    laura123 Już nie rozdajesz wonów, pani prawdziwa Polko? xD
  • laura123 21.09.2021
    cos_ci_opowiem tak, jestem Polką i jestem z tego dumna. Moj kraj ma piękną historię. Piękne zrywy narodowe i wielkich bohaterów.
    Kocham moją Ojczyznę.
  • cos_ci_opowiem 21.09.2021
    laura123 A ktoś ci zabrania? xD
  • laura123 21.09.2021
    cos_ci_opowiem niechby spróbował...?
  • cos_ci_opowiem 21.09.2021
    laura123 To daj mi chociaż tego wona, przyda się w koreańskich Sowietach. xD
  • robaczek 21.09.2021
    Wszyscy myślący inaczej won?
    To pani i ten jakiś patriota od siedmiu boleści faktycznie prawdziwa klasa inteligencji i otwartości :)
    Horyzont się państwu kończy na najbliższym sklepiku osiedlowym z ideami rodem z faszyzmu, pomieszanej z kultem zaścianka i wielkopolskiej ksenofobii.
    To może być sklepik przy parafii.
  • laura123 21.09.2021
    Dziękujemy! Do wi dze nia!
  • Patriota 21.09.2021
    Nie wytrzymała menda. Musiała przyleźć, bo by była chora.
  • Państwo o imionach zaczynających sië na L znają takie twe wpisy?
    Może ich zaprosisz tu i dobie poczytają.
  • laura123 21.09.2021
    A co pamięć im szwankuje? Twoje też znają, popisywałaś się lepiej ode mnie... ?
  • Ładny wiersz. Nie widzę tutaj bezpośredniego nawiązania do bieżącej polityki, bardziej ogólna troskę o losu kraju. Pozdrawiam 5
  • laura123 21.09.2021
    Bo tym jest ten wiersz, troską. Ale lewactwo nie trawi żadnego odniesienia do Ojczyzny, razi ich w oczy, Europejczyków.

    Dzięki, Marku, za zrozumienie.
    Pozdrawiam.?
  • Jared 21.09.2021
    Ty środków stylistycznych używasz sobie jak kostki do gry - rzucę i zobaczę, co wypadnie XD Te przerzutnie to po co? Ani ładne, ani sensowne - aż zachodzę w głowę, czy to serio betti, hmm
  • laura123 21.09.2021
    Jared, witaj w moich skromnych progach.
    Co cię sprowadza? Nudzisz się biedaku?
  • Jared 21.09.2021
    tak :3
  • laura123 21.09.2021
    I co z tym zrobimy? Może wiersz napisz, to ci zjadę... chociaż o ile pamiętam, to z czasem coraz lepsze pisałeś. Może mi się nawet spodoba i zajęcie będziesz miał?
  • Jared 21.09.2021
    wiesz dobrze, betti, że proza to mój rejon - swoją drogą, zaliczyłaś regres, bo napisałaś to coś w emocjach; keep calm następnym razem, bo na tym 11-tym piętrze, czy jak to się tam zwało, byś straciła status bogini za to coś xD
  • laura123 21.09.2021
    Jared nieprawda. Ty się nie znasz po prostu. Poezja, to nie twój konik...

    Masz kieliszeczek, wypij na dobry humor i idź spać. Poezję zostaw mi...?

    ?

    Czerwone winko, wytrawne, na dobre krążenie.?
  • cos_ci_opowiem 21.09.2021
    laura123 Poezję bogoojczyźnianą... To chyba o jakieś dwie ligi niżej niż moja poezja toaletowa?
  • laura123 21.09.2021
    A to się przyczepilo, ani oderwać! Namolne jak mało kto...
  • Jared 21.09.2021
    laura123 na pisaniu? ni cholery XD ale dobry wiersz bez trudu poznam - przyznaj sama, że to jakiś pretensjonalny styl pisany w stanie rozedrganym; ewentualnie zapytaj boskiego mężczyznę neurotyka xD
  • cos_ci_opowiem 21.09.2021
    Jared Boguś ukoi skołatane nerwy cioci, to może następna elukubracja będzie spokojniejsza. xD
  • laura123 21.09.2021
    Jared ten wiersz jest dobrze napisany, jedynie tematyka może takim "światowcom" nie bardzo się podobać, ale forma jest z wyższej półki. Jeżeli nie łapiesz, to słabiutko z wiedzą...
  • Jared 21.09.2021
    cos_ci_opowiem przeczytałem "ejakulacja" - chyba czas mi spać x.x
  • Jared 21.09.2021
    z wyższej półki w Lidlu chyba XD
  • cos_ci_opowiem 21.09.2021
    Jared XD Laurka i Boguś to ostatni użytkownicy Opowi, których bym kojarzył ze słowem ejakulacja. xD
  • laura123 21.09.2021
    Jared skoro tylko tam bywasz... ?
  • Tytuł chwytliwy, pewnie to element przemyślanej strategii. Jest wiersz, jest zabawa, ale nie z mojej on bajki. Laura wyzwolona od polityki i religii, to by była ciekawa Laura wyrażona w wierszach, być ponad to, bo to minie, uniwersalnie pisać, co by się oprzeć zmianie trendów w powyższych wspomnianych, szansa na zapamiętanie po kres cywilizacji wówczas większa.
  • laura123 21.09.2021
    Laura, Yanku, o wszystkim potrafi napisać. To mądra kobieta.

    Nie bardzo mają zabawę, co niektórzy. Przyrosli do wiersza i ani ich oderwać. Chwasty!
  • Zaciekawiony 21.09.2021
    A to nie jest aby wiersz o związku, który próbuje trwać w niekorzystnych warunkach?
  • laura123 21.09.2021
    A po czym wnioskujesz?
  • Jared 21.09.2021
    gdyby nie druga zwrotka o rozbiorach to być może
  • Narrator 22.09.2021
    — Kto wy, Polacy?
    — Nie.
    — Niemcy?
    — Nie.
    — To może Francuzi?
    — Też nie.
    — To gadajcie do cholery, kim wy jesteście?
    — My są tutejsze, z bagien...
  • laura123 22.09.2021
    No i?
  • Narrator 22.09.2021
    laura123
    Bagna osuszyli, drogę wybudowali, szkołę postawili i... świat się zawalił!
  • laura123 22.09.2021
    E, tam, to tylko szajba niektórym, z bagien, odbiła i poczuli się "obywatelami świata"
  • Narrator 22.09.2021
    laura123
    Przesłania tego wiersza nie pojmuję, ale niektóre komentarze skojarzyły mi się z dialogiem z „Konopielki”, powyżej przytoczonym (mniej lub bardziej dosłownie).
  • laura123 22.09.2021
    Narratorze, czy czujesz się w sercu Polakiem? Czy zrobiłbys coś, przez co nasz kraj, nazywany przez niektórych "ten kraj", straciłby suwerenność?
  • Narrator 22.09.2021
    laura123
    „Suwerenność”, „kraj” to są ogólne pojęcia, które można różnie interpretować. Tak było wiele lat temu, tak jest dziś. Ale dopóki Polki będą rodzić dużo tłustych dzieci, nie zginiemy :)
  • laura123 22.09.2021
    Bardzo śmieszne, po prostu boki zrywać...
  • cos_ci_opowiem 22.09.2021
    laura123 zabawne, trzeba tylko wyjąć kij z pewnego otworu...
  • laura123 22.09.2021
    cos_ci_opowiem wsadziłes sobie kijek i do mózg doszedł... i wypłynął. Jak mi przykro...?
  • Grain 22.09.2021
    Ostatnio pojawiają się doniesienia prasowe o fiasku francuskiego kontraktu na łodzie podwodne dla Australii. Jak dla mnie to niedaleko. Nawet za płotem, w kontekście wpisów idiotów atakujących przesłanie tego tekstu. Australia. Anglia, USA myślą strategicznie o przeciwwadze dla apetytów Chin. Idiota Macron poszedł tak daleko, że chciał na forum ONZ oddać dla Brukseli /UE/ głos Francji. Wszystko co się dzieje w kwestiach światopoglądowych, gospodarczych służy celom większych graczy.

    Nawet w Taplarach każdy myślał o sobie i taka jest ta światła nowoczesna Europa. Bardziej taplarska niż się mądralom wydaje.
    Tylko zamiast Kaziuków, Pierdunów i innych, są Włochy, Grecja, byłe Demoludy itd, i każdy chce skubać od drugiego. Nie ma przyjaźni, są chwilowe układy i chwilowe rozejmy, żeby się słabsi odbudowali /również populacyjnie/ , żeby znowu było co zagarnąć i pobrać ludzi już nie w niewolę, tylko inny rodzaj uzależnienia.

    Na jednym z niedawnych posiedzeń Bundestagu jeden z polityków AfD powiedział, że z muzułmanami trzeba będzie zrobić to co z Żydami. Jak to fajnie, że jeszcze spełniamy wymogi dla obsługi tego państwa, chociaż sekciarze z PIS zaczynają bruździć w tym rozdaniu.

    Zawsze będą podziały narodowościowe, państwowe, religijne, bo bez tego nie ma tej gry, w której jedni rąbią drugich w imię kultury, postępu i wreszcie prawdopodobnych prawd i aktów wiary w człowieka i Boga. W jednym.
    Tylko się zapomina o tym, że ludzie /może nie każdy/ chcą żyć i umierać u siebie, a nie u kogoś, za przyzwoleniem .
  • laura123 22.09.2021
    Czasami myślę, że to jakiś wirus padł ludziom na mózg i gadają od rzeczy, bo oni chyba w to wierzą, że Niemcy i Rosja otwiera im drogę do raju.
    Wykorzystują durni, a oni się tym szczycą. I walczą o ich interesy.
    Może myślą, że spotka ich podobna nagroda do Tuska... niesamowite, co dla pieniędzy gotowi są zrobić ludzie. A wariaci nawet za darmo.
    Nie zdają sobie sprawy, że kiedy nie będą już potrzebni, dostaną jedynie kopa w cztery litery. Tak się skończy ich zagraniczna kariera, a nikt uczciwy nie poda takim ręki. Takich "bohaterów" znamy już z przeszłości.

    Ale zobacz, Grain, jak ta historia lubi się powtarzać i zawsze jednakowych głupców znajdzie.
    Z jednej strony atakują nas Sowieci, z drugiej Niemcy pod płaszczykiem Unii. Jak oni muszą się z tych durni śmiać, że tak łatwo nimi sterować, tak łatwo kupić. I czym kupili? Bajkami. I taki głąb, jak choćby coś ci opowiem, pisze że on taki nowoczesny, postępowy... wybraniec!
  • Grain 22.09.2021
    laura123 im się tylko wydaje, że są bardziej wygadani inteligentni. Zachłystki. A z tym wszystkim jest jak z wódką. Wódki nie pije się z kumplami tylko z głową.
  • laura123 22.09.2021
    Grain, im się dużo więcej wydaje... tylko nikt tego nie potwierdzi poza ich ugrupowaniem.
    Zresztą nikt uczciwy nie podpisze się pod ich bełkotem.
  • laura123 22.09.2021
    I oni wszyscy tak się czują... wystarczy komentarze poczytać. Wszystkie na jedno kopyto. Kalka.
  • Politycznie i do dupy, jak całe zacofane myślenie grupy trzymającej władzę.
    Lepiej pisz na inne tematy, albo postaraj się bardziej.
    Pozdrawiam
  • laura123 22.09.2021
    Ty radzić, to możesz jedynie takim głabom politycznym, jakim sam jesteś. Rozumiesz czy roztlumaczyc?
  • laura123 cóż za miła odpowiedź. Bardzo dziękuję nie roztłumaczaj mi swojego debilizmu, tyle już wystarczy.
  • laura123 22.09.2021
    Szkoda, bo mogłabym Ci wyjaśnić pojęcie " zdrajcy"
  • Grain 22.09.2021
    laura123 nie odróżniasz zdrajcy od pospolitego idioty.
  • laura123 22.09.2021
    Grain ?
  • riggs 25.09.2021
    Ojej, ile komentarzy. Szkoda czytania. W sedno. 5
  • laura123 26.09.2021
    Dzięki, Riggs, za przeczytanie i komentarz.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania