xxxxxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxxxxxxxx

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Freya 09.09.2016
    Trochę zgrzyta...nie bardzo wierzę, że zachcianka erotyczna Marty była całkowitym zaskoczeniem dla Dawida. Po dychalu lat pożycia trochę się chyba zna partnera, a już szczególnie jego/jej preferencje seksualne. Surf po internetach może w tej dziedzinie wręcz oszołomić, wystarczy kliknąć i można realizować wszelkie fantazje: swingers, gang gang, aż po pissing, sado - maso i cholera wie co jeszcze. Nawet poliamoria nie jest już postrzegana jako niemożliwe dziwadło. Musieli ze sobą rozmawiać na te tematy w różnych interakcjach i teraz to już tylko forma ich realizacji może stanowić problem do uzgodnienia. A może Waldek? Najlepiej niech zaprosi na te urodziny całą drużynę, albo całe osiedle. Coś tam zawsze dopasuje Marcie, żeby poczuła się spełniona:-))
  • Tomasz 09.09.2016
    Wiesz, ja tam w niczyje prywatne doświadczenia nie wchodzę. Mam swój pomysł na pokazanie mojego bohatera - bo wbrew pozorom to nie Marta będzie główną bohaterką i zamierzam go zrealizować. A to czy komuś tam zgrzyta, czy nie, czy jest to dla niego spójne, czy nie - to są odniesienia, które niewiele mają wspólnego z tekstem. Życie byłoby nudne, gdyby wszyscy byli skrojeni tą samą miarą. Mnie interesują skrajności. mainstreem jest nudny.
  • Violet 09.09.2016
    Tomasz kolejne ciekawie zapowiadające się opowiadanie. Życie i doświadczenie pokazuje, że i po dwudziestu latach okazuje się, że nie znasz człowieka. Tak naprawdę niczego i nic nie da się poznać do końca. Na okrasę daje piątkę, zasłużoną. Pozdrawiam.
  • Violet 09.09.2016
    Tomasz kolejne ciekawie zapowiadające się opowiadanie. Życie i doświadczenie pokazuje, że i po dwudziestu latach okazuje się, że nie znasz człowieka. Tak naprawdę niczego i nic nie da się poznać do końca. Na okrasę daje piątkę, zasłużoną. Pozdrawiam.
  • Nuncjusz 09.09.2016
    Tomasz 5 godz. temu
    No nie, nie jesteś - zdecydowanie nie jesteś. Banalny tekst nie mający nic wspólnego ze schizofrenią. Już widzę psychiatrę, który mówi do pacjenta "Proszę o szczerość" :)
    fjoloP 4 godz. temu
    Co nie jestem?
    fjoloP 3 godz. temu
    Co nie jestem?
    fjoloP przed chwilą
    Mogę prosić o odpoiedź na moje pytanie?
  • Nuncjusz 09.09.2016
    Odpowiedz mu w końcu XD
  • Tomasz 09.09.2016
    Nuncjusz Robisz za adwokata diabła, czy co :)?
  • Nuncjusz 09.09.2016
    Tomasz jestem typem społecznika i mam litość w sercu :)
  • Tomasz 09.09.2016
    Nuncjusz Dobrymi uczynkami jest piekło wybrukowane...
  • Nuncjusz 09.09.2016
    Tomasz intencjami*
    dobre uczynki są niesmaczne diabłu
    ale i tak jestem ateistą
    Czuwaj!
  • Tomasz 09.09.2016
    Nuncjusz Czuj, czuj, czuwaj :)
  • Nuncjusz 10.09.2016
    Hehe
    Ja tu przewiduję, że z tego trójkąta, to Marta wypadnie XDD

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania