Marzenie

Co gdybyś mógł wybrać marzenie? Nie jakieś. To jedyne. Co gdyby ludzie mogli je wybrać? Jak myślisz, jakie byłoby najskrytsze ludzkie pragnienie? Takie, o którym każdy człowiek marzy?

 

Myślę, że ta odpowiedź mogłaby być dobrą. Jako człowiek powiedziałbym, że marzę by w końcu ktoś do mnie podszedł i powiedział "Doceniam cię i szanuję takim jakim jesteś. Każdy ma wady, więc twoje tak jak i reszty nie mają dla mnie większego znaczenia. Bądź sobą, bo takim cię lubię."

 

Idealny przykład tego, że razem można stworzyć coś pięknego. Bez względu na wygląd, charakter lub pochodzenie. Bez podziału. https://www.youtube.com/watch?v=OK3kVRTjH5E

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Margerita 18.01.2018
    pięć bardzo ładne i zapraszam na Paryż
  • Aisak 18.01.2018
    Ludzie są głupi i strasznie płytcy, więc większość by wybrała -
    urodę
    wieczność
    sławę
    bogactwo

    garstka zdecydowałaby się na coś pożytnego dla ludzkości. dla ogółu. garsteczka.
  • Agnieszka Gu 18.01.2018
    To mówisz, żeś poszuflował tą łopatą w śniegu i takie coś cie naszło? ;)
    Cóż, odnośnie marzeń, to chyba nie bardzo można generalizować.
    Sądzę, że to o czym ktoś marzy, wiele mówi o danym człowieku. Między innymi widać co komu brakuje, na co ktoś zwraca szczególna uwagę, co jest jego pietą achillesową, słabą lub mocną stroną itd. Z tego też względu trzeba uważać i się nie odsłaniać zbyt śmiało, być ostrożnym, aby ktoś np. nie chciał niecnie tego wykorzystać. Traktując powyższe jako fikcję literacką, pewną myśl, którą chciałeś przekazać dalej, stwierdzam, iż nawet nieźle ci to wyszło. Tekst ładnieś ubrał w stosowne słowa. Muzyka pasuje. Może być.
    Pozdrawiam
  • Lancelot 18.01.2018
    Bardzo dobrze rozszyfrowane i podsumowane :)
  • Anonim 18.01.2018
    Przesłanie tekstu bardzo wymowne. Skromnie ubrane w słowa, ale wartościowe i pełne refleksji. Świetne :-) Pozdrawiam, piąteczka !
  • Bożena Joanna 19.01.2018
    Większość z nas marzy o akceptacji przez innych swojej własnej osobowości. Nie zawsze lubimy być oceniani i nie marzymy aby być innymi niż jesteśmy. Nie wiele osób miałoby odwagę wyrazić wprost podobne marzenie. Pozdrowienia!
  • Szalokapel 20.01.2018
    W kilku zdaniach można poruszyć bardzo ważne kwestie. Byłoby pięknie, gdyby tak wyglądało marzenie ludzi, ale niestety... Do wszystkiego trzeba dojrzeć. Piąteczka.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania