...

.

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Ładne; aczkolwiek sam temat nieco oklepany. Fajnie, że wreszcie ktoś na tej stronie umieścił wiersz, który zachowuje zasady interpunkcji.
  • ania_marzycielka 02.05.2019
    Dziękuję za komentarz :) Pozdrawiam :)
  • aldanari 02.05.2019
    Tak się czuję, jak w tym wierszu. Chyba jak każdy. Ale wcale nie chcę zdjąć maski, tak bezpieczniej. 5!
  • ania_marzycielka 02.05.2019
    To w sumie zależy od człowieka:) Trzeba żyć tak żeby każdy czuł się dobrze :) Dzięki za 5 :D Pozdrawiam :)
  • Dekaos Dondi 03.05.2019
    Skoro już człowiek musi nosić ''maskę'' to niech chociaż nie rani nią innych. Chyba każdy z nas, po trochu ją nosi, gdyż nie zawsze mówimy to co myślimy. Sytuacje bywają różne i różne psychiki. Czasami szczerością, można bardzo zranić. Lub nie. To zależy od charakteru też. Wyobraź sobie sytuacje, że nagle każdy z nas dokładnie zna myśli drugiego człowieka. Wątpię, żeby było wtedy lepiej na świecie. To oczywiście moje zdanie. Chyba najgorzej jest wtedy, gdy człowiek sam przed sobą, zakłada maskę, tracąc swoja tożsamość.
    Co nie umniejsza prawd, zawartych w Twoim ładnym tekście. Podoba mnie się.
    P.S.→Śliczny avek. Jak okrągła delikatna poezja, z których szybują wstążki metafor:)) Pozdrawiam * * * * *
  • ania_marzycielka 03.05.2019
    W sumie zgadzam się z Tobą:) Najważniejsze żeby nie ranić drugiego człowieka. Pozdrawiam :)
  • Zenobiusz 03.05.2019
    W socjologii życie to suma różnych ról.
  • Sisi26 05.05.2019
    Takie jak z życia wzięte, moim zdaniem ma to potencjał, sporo prawy i wiarygodności.
  • ania_marzycielka 05.05.2019
    Dziękuję :) Pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania