>>>

>>>

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Pan Buczybór 19.01.2021
    Dużo orientalizmu, ale też akcenty bardziej swojskie, czyli przenikanie kultur i nie tylko. Bardzo bogaty wiersz i w metafory i w wątki oraz tematykę. Podoba mi się.
  • Bożena Joanna 20.01.2021
    Maski należą do wielu kultur, a ostatnio do życia codziennego, co czasami z trudem toleruję.
    Dziękuję za przeczytanie i komentarz.
    Serdecznie pozdrawiam!
  • Dekaos Dondi 22.01.2021
    Bożeno Joanno↔Rzeknę krótko: jeno czytać, a zaś malować. Gdy talent jest, rzecz jasna.
    Najbardziej↔trzecia↔Pozdrawiam:)↔5
  • Bożena Joanna 23.01.2021
    Mogę tylko fotografować, dziękuję za wizytę i miłe słowa.
    Serdecznie pozdrawiam!
  • Pasja 23.01.2021
    Doskonały przegląd masek wynikający z różnych kultur i sytuacji. Maski tajemnicze i maski straszące swoim wyglądem. Historia i legenda może powodować lęk kiedy wieczorne światło wynurza cienie.

    Pozdrawiam
  • Bożena Joanna 24.01.2021
    Mój tata kolekcjonował maski, więc przypatrywałam się im na co dzień. Jedne drażniły, jedne budziły podziw artyzmem i cyzelowaną formą. Nigdy nie sądziłam, że znienawidzę te białe z gazy i materiału jako symbol choroby i zniewolenia.
    Miłej niedzieli!
  • MarBe 28.01.2021
    Kiedyś maski wisiały na ścianach i sufitach. Dziś wątpliwie przyozdabiają nasze oblicza, a co jutro nowego nam przyniesie?
    Pozdrawiam
  • Bożena Joanna 29.01.2021
    Te, co są na ścianie zdobią mieszkanie, trochę bawią, trochę śmieszą, ale te zakładane z obowiązku dla okularników są koszmarem, zwłaszcza gdy pada deszcz lub śnieg.
    Pozdrowienia!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania