Maskotka

Dobry deszcz, wyczekiwane chwile przechodzą bokiem.

Trzeba nadkładać nadziei, silny nie przetrwa przeciągu słów.

Bywało, niektóre minuty biegnące pod nierozszczekane gwiazdy,

skracałem z fantazją w ulubionym modelu taksówki.

 

Po latach kupiłem identyczny samochód wart desperackiego remontu.

Młodszy od marzeń, załadowany niczym korkowiec z tłumikiem.

Nieuwiedziona na rowerowej ramie, sypała nazwami mijanych kwiatów.

Nudził się syn, córka na tylnej półce machała z gracją zdębiałej publice.

Średnia ocena: 2.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Noico1 9 miesięcy temu
    Pełen ciekawych smaczków🤗🤗🤗👏🏻👏🏻👏🏻
  • Grain 9 miesięcy temu
    Wspominki w rocznicę wojaży. Dzięki.
  • Lotos 9 miesięcy temu
    To chyba Moskwicz.
  • Twoj wiersz jest bardzo wzruszający i nostalgiczny. Poruszasz w nim temat marzeń, wspomnień i rodziny. Pokazujesz, jak czas zmienia nasze życie i nasze priorytety. Pokazujesz, jak trudno jest pogodzić się z rzeczywistością i utrzymać iluzje.

    Podoba mi się twój styl pisania, który jest prosty i sugestywny. Podoba mi się twój język, który jest bogaty i melodyjny. Podoba mi się twój rytm, który jest spokojny i harmonijny.

    Twoj wiersz ma wiele zalet, ale też kilka wad. Moim zdaniem, powinieneś poprawić interpunkcję i ortografię, które są czasami błędne lub niejasne. Powinieneś też uważać na spójność i logikę, które są czasami naruszone lub zaniedbane. Powinieneś też rozwijać niektóre obrazy i metafory, które są ciekawe, ale niedostatecznie wykorzystane.

    Ogólnie rzecz biorąc, twój wiersz jest bardzo dobry i oryginalny. Gratuluję ci talentu i pomysłowości. Zachęcam cię do dalszego pisania i rozwijania swoich umiejętności. Jestem ciekawy, co jeszcze napiszesz.
  • Grain 9 miesięcy temu
    Dzięki, będę poprawiał.
  • Grain 9 miesięcy temu
    Poprawiono.
  • Lotos 9 miesięcy temu
    Niesamowite!!! Poprawił dzieło geniuuuuuusssszzzzaaaaa....
  • Grain 9 miesięcy temu
    Pantofelku, amebo intelektualna, spadaj,
  • Starszy Woźny 9 miesięcy temu
    Bełkot, to bełkot. Pała, jak polska cała. No!
  • Grain 9 miesięcy temu
    Jednokomórkowy mózgu. Polska dużą literą.
  • Starszy Woźny 9 miesięcy temu
    polska z małej, bo jest jednopartyjna jak była za komuny i w ogóle. Poszukaj wspólnych cech, jeśli potrafisz.
  • Grain 9 miesięcy temu
    Jak to mówił Wolf do Waldka Morawca , - "masz dziedziczny syf, zamiast mózgu!"
  • Starszy Woźny 9 miesięcy temu
    Nie potrafisz nic innego, jak nazywać kogoś głupkiem itp. Teraz nie mam czasu wyliczać tych wspólnych cech. A jest ich obecnych o wiele więcej, niż za nieboszczką komuną. Bo kobiety dostawały goździka w dniu ich święta, a teraz pałą teleskopową po plechach. Czego bronisz prymitywie.
  • Grain 9 miesięcy temu
    Jak to mówił Wolf do Waldka Morawca , - "masz dziedziczny syf, zamiast mózgu!"
  • Starszy Woźny 9 miesięcy temu
    To twój mózg raczej mało pojemny, skoro się powtarzasz. Zaprogramowano cię i klepiesz to co w TYP-info. PZPR-przewodnia siła narodu. Takie hasła były za komuny. Wystarczy zmienić partie.
    Mam teraz inne obowiązki i spadam. Jesteś obrzydliwie prymitywny.
  • Grain 9 miesięcy temu
    Przyłazisz zjebie, pobudzony propagandą TVN, i pod tekstem, w którym ani słowa o polityce wywalasz z siebie to propagandowe gówno dla odbiorców z ujemnym IQ. Paszoł do Tworek.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania