---

---

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (29)

  • okruszynka dwa lata temu
    Dość ładne, ale to mi przypomina styl innego użytkownika. Tylko jest daleko ładniejsze od niego. 5.
  • luna-tyczka dwa lata temu
    Myślę, że sporo osób pisze w podobnym stylu, jak ja ten wiersz, nie jest to nic niezwykle oryginalnego,
    dziękuję i pozdrawiam
  • Grain dwa lata temu
    lepsze od modela
  • luna-tyczka dwa lata temu
    ?
  • okruszynka dwa lata temu
    Oryginalne nosi ślady niechlujstwa.
  • luna-tyczka dwa lata temu
    okruszynka w sensie PKiN?
    Nosi.
  • okruszynka dwa lata temu
    luna-tyczka miałam na myśli oryginalnego autora, do którego zauważyłam podobieństwo.
  • luna-tyczka dwa lata temu
    okruszynka nie rozumiem. Sugerujesz, że mój tekst jest kopią, nie oryginałem.
    To mój oryginalny tekst i przykro mi czytać takie insynuacje.
  • okruszynka dwa lata temu
    luna-tyczka nie żadną kopią, tylko że inny juser ma podobny styl pisania:)) Tylko ty piszesz lepiej od tej osoby. Tamta przynudza nieco.
  • luna-tyczka dwa lata temu
    okruszynka no ok, ale i moje i jego teksty to oryginały przecież. ?

    Ok, rozumiem. ?
  • okruszynka dwa lata temu
    luna-tyczka chodzi o podobieństwo stylu pisania.
  • luna-tyczka dwa lata temu
    okruszynka ?
  • MartynaM dwa lata temu
    Ten moloch wygląda okropnie, jak symbol upadku komuny.
    Ciekawa jestem czy komuniści to wypolerują... powinni, to ich dziedzictwo.
  • luna-tyczka dwa lata temu
    Historii nie zamażesz, a jej relikty wtapiają się w krajobraz.
    Z nienawiścią do kogokolwiek byłabym ostrożna, nie pielęgnując jej łatwiej żyć, co nie oznacza, że nie warto uczyć się na błędach przodków.

    W przytyki i zagrywki światopoglądowe i polityczne nie mieszam się.
  • MartynaM dwa lata temu
    luna-tyczka tu o żadne potyczki polityczne nie chodzi, jest tylko wstyd dla stolicy za ten koszmar. Jak to wygląda na tle innych budynków?
    Zależy komunie na tym symbolu uległości wobec Sowietów, to niechby wzięli się za remont. Kto im broni?
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    MartynaM, Dla pierwsze skojarzenie na Warszawę, to pałac kultury.

    "Nasz pałac nauki, nasz pałac kultury i sztuki"

    "Wielki pałac na wielkim placu, wielki pałac, nikt nie chce pałacu"

    Zniszczenie go błędem by było, bo bardzo był w sztuce wykorzystywany, np. na jednej z okładek płyt Izraela, czy Kryzysu (nie pamiętam, a może na jeszcze innej kapeli?), był przedstawiony jako rakieta wznosząca się ku niebu, a wcześniej, już na pewno na okładce jakiejś płyty Izraela biły w niego pioruny i inne jakieś takie, ale to tylko mały przykład, bardzo pałac wrósł w niezależny art, swego czasu.
  • MartynaM dwa lata temu
    yanko wojownik 997 bo taka była propaganda sowiecka, głupi kto jej uległ. Wychowałac monstrum na cześć stalina. To była forma upokorzenia.
  • MartynaM dwa lata temu
    Wychwalać*
  • luna-tyczka dwa lata temu
    A gdzie nasz tę uległą wobec Sowietów komunę w Warszawie?
  • MartynaM dwa lata temu
    No jak gdzie, przecież po wojnie przejmując nasz kraj, zajęli sowieci najbardziej intratne stanowiska... do tej pory je dzierżą, po nich ich dzieci... więc ma kto zadbać o tę spuściznę.
  • luna-tyczka dwa lata temu
    MartynaM aha, ciekawe stanowisko.
  • MartynaM dwa lata temu
    Zgodne z prawdą.
  • luna-tyczka dwa lata temu
    A odnośnie pałacu - moim zdaniem to zabytek, jak by nie patrzył. Budowa socrealistyczna, jak część zabudowy przy Marszałkowskiej w kierunku Placu Konstytucji. Brzydki, okupiony krwią, propagandą, zniszczeniem pozostałości dawnych kamienic i ulic (bo jednak coś tam w tych gruzach zostało).
    To także symbol Warszawy powojennej (niestety) i coś jak strach na wróble - obiekt ku przestrodze.

    Tu w Pałacu Młodzieży organizowano prestiżowe koła, tu działał zespół Gawęda.

    Tu jest Teatr Lalka, Kinoteka, Muzeum Techniki itp. odbywają się targi, wystawy, spotkania, da biura i urzędy.

    Tu jest w wiecznym remoncie sala kongresowa, tło dla wielu filmów, słabo akustyczne miejsce dla wielu koncertów, również prestiżowych zespołów zza zachodniej kurtyny
    Oczywiście też miejsce zjazdów partyjnych

    Dlatego z pomysłami na wyburzanie byłabym ostrożna, historii nie zmieciesz, a kto próbuje to zrobić, ten źle czyni. Prawdy nie należy się bać, również tej niewygodnej dla narodu.

    A pokoleniu powojennemu nie zazdroszczę.

    Dzięki Bogu nie nam o tym decydować.
  • MartynaM dwa lata temu
    No, zabytek. Jego brat bliźniak gdzieś u sowietow stoi. Tylko dwa takie molochy powstały, na chwałę stalina.

    Trzeba im o to walczyć, bo nam - Polakom, raczej wstyd.
  • luna-tyczka dwa lata temu
    Cóż, jazdy ma prawo do pielęgnowania swoich niszczycielskich nienawiści, mnie nic do tego i z koniem się kopać nie będę.

    Dzięki za dyskusje, odneldowuję się i pozdrawiam.
  • luna-tyczka dwa lata temu
    Każdy, nie jazdy.
    Sorki.
  • MartynaM dwa lata temu
    Nienawiści? Tu o wstyd chodzi. Tylko i wyłącznie.
  • luna-tyczka dwa lata temu
    A, i jest siedem sióstr Stalina, nie jeden brat bliźniak. ?
  • MartynaM dwa lata temu
    luna-tyczka, ten na wzór warszawskiego jest tylko jeden, reszta czymś tam się różni, ale nie wnikalam.

    Ale poczytam. Z ciekawosci.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania