Pokaż listęUkryj listę

Maurycy odpala lont i rzuca myśli i podpala literacki świat dla Ciebie...

Witamy i zapraszamy Wszystkich chętnych do pięćdziesiątej piątej Bitwy na Prozę. Tym razem tematy, do napisania opowiadania podpowiada nam Maurycy Leniewski - zwycięzca poprzedniej edycji.

 

Tematem przewodnim jest:

~ BEZ CIEBIE

I zachęca słowami: Niech każdy sobie odpowie i przekuje w tekst, jak w głowie rozwija mu się melodia z tych słów.

 

Literkowa dodaje:

,,A jeśli pewnego dnia będę musiał odejść? - spytał Krzyś, ściskając Misiową łapkę. - Co wtedy? Nic wielkiego - zapewnił go Puchatek. - Posiedzę tu sobie i na Ciebie poczekam. Kiedy się kogoś kocha, to ten drugi ktoś nigdy nie znika”.

~ Alan Alexander Milne - Kubuś Puchatek.

 

Tematem zastępczym jest:

~ A PO NAS CHOĆBY ŚWIAT MIAŁ SPŁONĄĆ.

I biegnie myślą: Czy romantycznie zabarwisz opowiadanie, czy użyjesz ciemnych ekologicznych kolorów, wszystko zależy od Ciebie😉

 

Literkowa dodaje:

,,Każde imperium się rozpadnie w pył, I gwiazdozbiory zbledną, chcesz czy nie Co ma być, zapuka w drzwi... Z rytmu dni uwolnij się… Tańcz, tańcz... Na wulkanie, na przekór, na pamięć w podłej bramie — tańcz”.

~ Jacek Cygan

 

Maurycy życzy wszystkim świetnych pomysłów i wielu genialnych prac w konkursie

 

A Literkowa nie proponuje żadnych precyzyjnych wskazówek. Pozostawia Wam pole do popisu. Puśćcie wodze fantazji!

Dwa tematy i dwa wyzwania, aby zaskoczyć Autorów i Czytelnika.

Można pisać na jeden, można obydwa powiązać, a można napisać tylko na drugi. Nie ma żadnych granic. Co do koncepcji i gatunku wszystkie chwyty dozwolone… Do dzieła Szanowni Opowijczycy! Temat niech upłynie 29.06.2023 o północy.

Napisz i wygraj. Potrafisz zostać zwycięzcą. W nagrodę to, Ty otrzymasz możliwość podania inspiracji do kolejnej Bitwy.

 

Uwaga!

Autorze, zgłosiłeś już opowiadanie linkiem, ale chciałbyś poddać je kosmetyce, wdrożyć rady czytelników? Nie ma sprawy – zadbaj tylko o to, by nie zmieniać treści opowiadania w trakcie trwania głosowania.

 

Z życzeniami literackich inspiracji. Liczę na Was Kochani — Literkowa

 

*więcej o konkursie w zakładce na Głównej pod stopką KONKURSY i na Profilu.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania