Melduje aspirant Jan Szpakiewicz, rzecznik prasowy Komedy Powiatowej Policji

Melduje aspirant Jan Szpakiewicz, rzecznik prasowy Komedy Powiatowej Policji w Nowym Lasku:

 

"W czwartek tj. dnia 21 stycznia 2021 roku, w Nowym Lasku doszło do przestępstwa. Dwie starsze kobiety Julia T. i Elżbieta Z. napadły na sklep rybny. Wskutek tego sklep poniósł starty, zginęło ok. pięciu kilogramów ryb i 480 zł z kasy sklepowej. Osoby podejrzane o napad nie przyznały się do winy, zaprzeczyły, że to był napad. Policja po przesłuchaniu wypuściła podejrzane na wolność. Sprawę na policję zgłosili mieszkańcy miasta czekający w pobliżu sklepu na przystanku autobusowym".

 

Sprostowanie:

"Podejrzane okazały się właścicielkami sklepu i pozorując napad, chciały wzbudzić zainteresowanie sklepem i rozpowszechnić jego nazwę w miejscowej prasie i w mediach. Jednakże policja pociągnie do odpowiedzialności te osoby z tytułu bezpodstawnego i zabronionego wykorzystania organów kontroli i porządku publicznego w celu reklamowym własnego interesu. Osobom tym grozi grzywna w wysokości pięciuset złotych".

 

Komentarz nieoficjalny:

"O napadzie napisały trzy miejskie gazety, plus opublikowano relację w miejskiej TV. Gdyby te informacje pod względem wielkości prasowej opublikowano by jako reklamy, to koszt wyniósłby ok. pięciu tysięcy zł.

 

Wniosek:

Właścicielki sklepu miały tanią reklamę.

Polak potrafi i Polki też!

 

Opracowano na podstawie gazety "Wiadomości Codzienne Dla Ciebie", z dnia 22 stycznia 2021 roku, nr 18, s. 3.

 

Postscriptum

Wyjątkowo nie piszcie dziś nieżyczliwych komentarzy, bo mam urodziny!

Z okazji moich urodzin serdecznie Wszystkich Czytelników moich mizernych tekstów pozdrawiam i dziękuję za odwagę i poświęcenie w ich czytaniu!

Proszę mi wybaczyć, ale nie piszę komentarzy, jednakże dziękuję za życzliwość i życzenia!

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Bożena Joanna 22.01.2021
    Technika reklamy do opatentowania. Niejeden właściciel/ka skusi się do naśladownictwa. Nieźle się ubawiłam. Piąteczka za rozrywkę!
    Pozdrowienia!
  • Józef Kemilk 22.01.2021
    Wszystkiego najlepszego w dniu urodzin. Jako prezent przesłałem piąteczkę. ?
    Pozdrawiam
  • Trzy Cztery 22.01.2021
    Mnie to rozśmieszyło. Hihi. Tytuł, i te meldunki, a też cała afera, jak z Barei. Bareja wiecznie żywy:)))
  • Celina 22.01.2021
    Źle, czy dobrze, byle się mówiło. To metoda podobna do tej z wywoływaniem skandali wśród tzw. celebrytów.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania