text usunięty

💩

Średnia ocena: 3.4  Głosów: 17

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • MartynaM rok temu
    Fajne... a jeszcze fajniejsze że niektórzy chyba poczuli się mendami i z jedynkami przybiegli. Hahaha
  • Ha ha, niestety, najpewniej wcale nie czytali, to są przydziałowe jedynki ?
    Dzięki, pozdrawiam ?
  • kasiaczek rok temu
    Podoba mi się, Mocne, trochę mi przypomina fraszkę mistrza Jana z Czarnolasu Na matematyka. Smakowite.
  • Dziękuję. Znam "Na matematyka", zawiera słówko na "k", którego pruderia zabraniała umieszczać w słownikach ?
    Pozdrawiam ?
  • Noico1 rok temu
    Prawdziwa perełka i nieco podwyższyłem średnią;)
  • Bardzo mi miło ?
    Rzeczywiście, średnia 3 jest imponującym wynikiem, czyli więcej lajkersów niż hejtersów.
    Pozdrawiam ?
  • Moim zdaniem, w tym utworze chodzi o osoby, które atakują innych ludzi za nic, a także o osoby, które bez powodu zachowują się wrednie, negatywnie, nieprzyjemnie, albo nieprzyjaźnie wobec innych ludzi.

    5, pozdrawiam ?
  • Tak, słówko "menda" na to wskazuje. Tylko, że menda zupełnie nie kojarzy się z osobą, która podejmuje wysiłek jakiegoś "doskonalenia duchowego" lub poświęcenia. W powszechnym przekonaniu mendy tego nie robią, zatem taki jakiś asceta musi być kimś dobrym. I to jest moim zdaniem fatalny błąd. Człowiek potrafi zrobić wiele, aby pokazać się lepszym od innych, i lepszym niż jest w istocie, także przed sobą. Są tacy, którzy wcale nie dążą do dóbr materialnych, aby zyskać władzę nad innymi, rząd dusz. Kto bardziej niż narcyz (chodzi mi o zaburzenie osobowości, a są różne typy, także zakamuflowane) chciałby zostać jakimś guru, i swobodnie żerować na cudzych emocjach? A to mendy nad mendami ?
    Tak, że tak, one, te mendy, są całe negatywne, a udają pozytywne.
    Pozdrawiam ?
  • Tak. W czasach obecnych, bardzo duży odsetek złych ludzi udaje albo dobrych, albo neutralnych. A także niektórzy realnie dobrzy przeszli w ciągu kilku albo kilkunastu lat na złą stronę. Takie przypadki też istnieją. Zdarzają się też takie typy złych osoby, które atakują innych ludzi, narażając jednak dla swoich negatywistycznych wizji świata i ludzkości własne życia. Takie przypadki też się zdarzały i dalej zdarzają na świecie.

    Jestem bardzo mocno przekonany, że dawno temu nie było żadnych złych ludzi, a także niebezpiecznej przyrody, chorób, kataklizmów, i tak dalej, i że kiedyś, jednego dnia, znowu ich nie będzie, i że znowu wrócą inne, lepsze czasy. Podobne do tych, które były niegdyś.

    Pozdrawiam ?
  • Piotrek P. 1988 to piękne, co mówisz. I zgadza się z tym, co piszesz. Nasza jakoś tam materialna rzeczywistość to z pewnością tylko jedna z opcji.
    Dziękuję,
    Pozdrawiam ?
  • Materazzone rok temu
    Menda to menda i tego się trzeba trzymać. Poprawiłem Ci nieco średnią
  • Dziękuję. W takim razie zaraz zajrzę do Ciebie ?
    Pozdrawiam ?
  • Materazzone rok temu
    Pobóg Welebor w ogóle dlaczego ktoś tak masowo Cię jedynkuje? Jakieś pokłosie, że tak ujmę "wyjścia z cienia" czy po prostu nie rozumiejąc nic z tego co piszesz, wstawiają "kapy" jak oczadziali?
  • Materazzone tak, raz dostałem chyba 11, ktoś policzył ?
    Nie wiem, ale gdyby na przykład pisał tu Andrzej Żuławski, to wiem, od kogo dostawałby jedynki. Od środowiska literackiego, które solidarnie ignorowało Jego książki, chociaż wszyscy je czytali ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania