...

...

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • ausek 14.11.2015
    Przeczytałam wszystkie części, ale ta jest z nich najlepsza. :) 5
  • comboometga 14.11.2015
    ausek Dziękuję bardzo :)
  • Rasia 14.11.2015
    "zaczęłam wpatrywać się w przerażające oko stwora. Gwałtownie podniosłam się z siedzenia, a autobus zaczął" - powtórzenie "zaczął"
    "Nie miałam ochoty, by cokolwiek takiego się po nim plątało, a jednak" - usunęłabym to "a jednak", bo wiadomo, że ona to jednak widziała.
    "uformował się w dziób, a pióra zaczęły wyrastać z każdego kawałka ciała. Uformował się" - powtórzenie "uformował się"
    "na sobie noszę przygwoździ" - przecinek po "noszę"
    "Krzyknęłam tak głośno, że zabolało mnie gardło i zaschło w ustach. Kaszlnęłam i złapałam się go mocno" - łańcuszek. Tu brzmi, jakby złapała się gardła ;)
    "by nie dotknąć ziemi. Z tej odległości, na którą się wzniósł, nie mogłabym przeżyć, gdybym spadła." - hm, to "dotknąć" zastosowałaś pewnie, by nie było powtórzenia, jednak nie brzmi ono najlepiej. Bardziej odebrałam to, jakby bohaterka podkurczyła nogi, uniosła się do góry i w ogóle, bo bała się dotknąć ziemi...
    "wrzeszczałam, gdy mogłam" - ona chyba cały czas mogła krzyczeć, no bo co jej przeszkadzało? xD
    "upadłam do przodu na gołą ziemię." - bez "do przodu"
    Na pewno część najlepsza z tych, które napisałaś, jednak błędów dalej troszkę jest, a samo opowiadanie no... troszkę się nie trzyma kupy, brakowało mi jakiegoś scalenia, wyjaśnień i dopracowania. No ale za tą część zostawiam 4 ;)
  • comboometga 14.11.2015
    Rasia Jak zwykle zwraca uwagę na istotne błędy :) Co ja bym bez Ciebie zrobiła?
    Tak, trochę ich jeszcze się nazbierało :/ Już je poprawiłam i mam nadzieję, że kolejne opowiadanie wypadnie jakoś lepiej :)
    Dziękuję za komentarz i ocenę :)
  • De Lenire* 14.11.2015
    Zwróciłaś honor opowieści!!! SUPER 5
  • comboometga 14.11.2015
    De Lenire* Jej! :D To dobrze ^^ Dziękuję :3
  • De Lenire* 14.11.2015
    comboometga /// nie ma sprawy ! :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania