Miasto tajemnic

Było to miasteczko pełne tajemnic. Ludzie rzadko odwiedzali to miejsce, ponieważ podobno działy się tam dziwne rzeczy. Jednak ci, którzy mieli odwagę się tam wybrać, rzucali się tam na wakacje. W tym miejscu znajdował się przepiękny dom, który przyciągał uwagę każdego. Jednak nikt się tam nie wprowadzał.

 

Pewnego dnia, grupa przyjaciół postanowiła wynająć ten dom, aby spędzić tam weekend. Nie wiedzieli, co ich tam czeka. Gdy tylko weszli do drzwi, zobaczyli dziwne znaki na ścianach. To było naprawdę przerażające.

 

Pierwszej nocy zaczęli słyszeć dziwne dźwięki. To było coś w rodzaju szelestu czy skrobnięcia. Byli przerażeni, ale zlekceważyli to i zasypiali. Rano jednak zauważyli, że coś jest nie tak. Zdjęcia powieszone na ścianach były przewrócone, a meble na korytarzu zniknęły.

 

Drugiej nocy zaczęli odczuwać dziwne ciśnienie na skroniach i słyszeli kroki. Czułam, że ktoś obserwuje ich z ciemności. W tym momencie zrozumieli, że to, co się dzieje, nie jest normalne. Nie wiedzieli jednak, jak sobie z tym poradzić.

 

Trzeciej nocy zdecydowali, że muszą zrobić coś, aby się zabezpieczyć. Zakupili popularne talizmany, wieszenia lilii, ale to nic nie dało. Słyszeli teraz wycie i oddychanie, a drzwi zaczęły się zatrzasnąć, zamykając ich w pomieszczeniach.

 

Zaczeli wołać na ratunek, ale ich krzyki milczały w gęstej atmosferze. Dopiero, gdy rano wychodzili z domu, zobaczyli napis: "Wasze ciała będą poddawane torturom bez żadnej osłony". Od tamtej pory ludzie przestali tam przyjeżdżać.

 

Do dziś nikt nie wie, co tak naprawdę się tam działo, ale przypuszcza się, że w tym domu kiedyś miał miejsce straszliwy mord.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania