text usunięty

💩

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Karinkaaa dwa lata temu
    Dobre do głębszych przemyśleń. Pozdrawiam
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Dziękuję,
    Pozdrawiam również ?
  • 110101011 dwa lata temu
    O, w takiej właśnie odsłonie lubię Poboga najbardziej. Nie wiem, czemu, ale w moim odczuciu Twoje archaizowanie dodaje tekstowi odcienia humorystycznego. A ja bardzo wysoko cenię walor humorystyczny - życie jest wystarczająco nudne i przykre, sztuka nie powinna go odzwierciedlać. I za to Ci dziękuję!
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Znowu się zgadzam i bardzo mi miło. Najbardziej nienawidzę, gdy ktoś mówi mi "to nie jest śmieszne". Często to słyszę ?
    Pozdrawiam ?
  • befana_di_campi dwa lata temu
    Ja też :-D
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    ?
  • Patriota dwa lata temu
    Miastowiec to osobna kategoria człowieka, który nie potrafi, nie chce i nie umiałby już żyć na wsi, nienawidzi wsi, brzydzi się rolnikami, nie widział na oczy żywej krowy, nie wie skąd się bierze mleko, jak wygląda żywa kura, ani prawdziwe kwiaty. Nie widział innych poza tymi z kwiaciarni, ciętymi ze szklarni ozdobionych asparagusem. Miastowiec to po prostu stan umysłu, którego już nic nie zmieni. Po prostu wsiąkliśmy już w ten wszechogarniający beton.
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Tak, pomysł wiersza wziął się właśnie stąd, że mleko pochodzi ze sklepu, kto widział jaką krowę? Zwierzę mityczne. Smutne, że krowy też są "umiastowione" obecnie, i trawy na oczy nie widziały.
    Pozdrawiam ?
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Pobóg Welebor↔Gdyby wiersz miał 4 zwrotki↔2 pierwsze po 4 wersy, a 2 ostatnie po 3, to byłby sonet, w sensie ułożenia rymów. Dobry przykład z tą↔krową. Tekst mówi wiele, w tym sensie. No ale... ostatecznie korzenie drzew, potrafią popękać beton. Gdyby nagle ludzkości zabrakło, to natura by posiadła Ziemię:) ?
    P.S↔A może byś spróbował...Villanellę napisać?
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Vilanellę ? Czemu nie, to wyzwanie. Dzięki, pomyślę.
    Pozdrawiam ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania