Mięso armatnie ulubionym przysmakiem Molocha

Jak smakuje mięso armatnie? Wie o tym tylko Moloch - twórca kosmicznego zła.

 

To, że jesteśmy nawozem dla fortuny polityków i korporacji to sprawa oczywista i znana od lat.

Teraz przyszedł czas na refleksję na temat wartości mięsa armatniego. Mięso armatnie jest pochodną nawozu, na którym wyrasta fortuna polityków i korporacji.

Jednakże tym się różni, że ulega całkowitemu unicestwieniu - mięso armatnie jest produktem używanym tylko raz, a potem obraca się w nicość.

 

Chcesz być mięsem armatnim? Jeśli nie, to pracuj na rzecz pokoju...

Nie czekaj, aż ktoś to zrobi za ciebie, bo płacisz podatki, zacznij działać, a nie rozerwą cię granaty, rakiety i bomby - buduj pokój...

 

Pamiętaj, że rządzący światem chcą, abyś zapomniał, że jesteś więcej wart niż mięso armatnie.

Nie daj się, dbaj o pokój, okazuj współczucie i czyń miłosierdzie, bo nie jesteś mięsem armatnim tylko Boską iskrą, która może rozpalić świat w imię miłości, dobra i współczucia...

Nie wierzysz, śmiejesz się, to za chwilę zrobią z ciebie, jako z mięsa armatniego, kotlety opiekane wybuchami bomb przyprawionych promieniowaniem radioaktywnym.

 

Tak, zrobią z nas kotlety w postaci opłatków hostii i złożą to na ołtarzu ofiarnym w świątyni Molocha - pana tego świata, twórcy kosmicznego zła i wiecznej śmierci.

 

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Lotos dwa lata temu
    Zapytam autora, kiedy było lepiej, człowiek był wolny, myślał samodzielnie i pracował na swój dobrobyt, materialny czy też duchowy?
  • Noico1 dwa lata temu
    Wzajemna agresja jest immanentnie wpisana w dzieje ludzkości. To element walki dobra ze złem. Warto być zawsze po tej jasnej stronie.
  • SwanSong dwa lata temu
    Szkoda, że ty nie jesteś.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania