.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • betti 12.08.2018
    Rubio masz takie piękne frazy, a przy nich przegadanie, dosłowność... weź nożyczki, proszę Cię, zrób mi dobrze...
  • Canulas 12.08.2018
    Przecudo.
    "Już niedługo i już nigdy wiecej". - esencja pójścia w tory.
  • rubio 12.08.2018
    betti, "proszę Cię, zrób mi dobrze" - przykro mi, ale mój język już sprawuje się dobrze, będąc takim, jaki jest. ;)
    Niemniej przyznam, że a) to nie jest tak, że nie wiem, o co chodzi, bo wiem, i b) akurat w przypadku tego tekstu widzę, że mógłbym coś podłubać, też miejscami to jakieś takie, hmm, "nie takie jak bym chciał"; ale napisało mi się z półtorej tygodnia temu, a dziś miałem ochotę coś dodać, dodałem, jak było. Może przy kolejnym coś ociosam.
  • rubio 12.08.2018
    Canulas, dzięki uprzejme. Chociaż - trochę a propos tego, co odpisałem betti - na esencję trochę za długie, ale nie chciało mi się kombinować nad innym ujęciem. Pewnie inne się w innym wierszu pojawi.
    no, dzięki
  • betti 12.08.2018
    Trzymam za słowo i będę grzecznie czekała...
  • Dla mnie tekst bardzo spoko, nie jest jak to Betti określiła, bardzo przegadany, może dlatego, że ja lubię sobie pogadać :)
    A tak poważniej to jest tu sporo do interpretowania, każdy odbiorca moze włożyć przy odbiorze swoje pięć groszy, i każda interpretacja bedzie ok, moim zdaniem oczywiście.
    Dla mnie wiersz jak najbardziej na tak, a czy bym tam wycinał cokolwiek, to raczej nie, no moze poza przecinkami, ale to szczegół.
    Pozdro
  • rubio 13.08.2018
    "to jest tu sporo do interpretowania" - o to chodzi.
    Dzięki za bycie i ślad ;] pzdr

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania