Wstęp

Z

Średnia ocena: 2.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • słone paluszki dwa lata temu
    "Nawet zmienić swoje życie o trzysta sześćdziesiąt stopni, tak jak ja tego dokonałam."

    360° to koło, pełny obrót. Z punktu A do punktu A.
    Gratuluję zmiany.
  • Noico dwa lata temu
    Autor chyba wagarował na matmie???
  • Domenico Perché dwa lata temu
    Nie lubię bezsensownego mamrotania, a tu nic nie ma. Ani dowcipu, ani zaskoczenia, ani głębokich trafnych myśli.

    No, chyba że kogoś zaskoczy zmiana o 360°.

    Mogłoby być o 360°C, wtedy byłaby przynajmniej minimalna dawka absurdu.
  • zsrrknight dwa lata temu
    oho, szara myszka - nie czytam dalej xd
    A tak serio to naprawdę dość słaby tekst. Chaotyczny i z błędami. Ale nie zniechęcam - pisanina o takiej tematyce też ma swoich odbiorców. Tyle że trzeba to najpierw napisać chociaż trochę lepiej, bardziej przekonująco - tak żeby było widać, że to naprawdę proza, a nie zbiór przypadkowych zmian.
    A kątowej pomyłki nie skomentuję...
  • słone paluszki dwa lata temu
    Borze, przyszło 4 Jeźdźców i nastąpiła Apokalipsa?

    Autor musi być silny, jak tur, by móc udźwignąć krytykę. Trzeba walczyć do ostatniej literki!
  • Noico dwa lata temu
    I szara myszka poszła w p.
  • Cicho_sza dwa lata temu
    Czytałam zanim zniknęło, faktycznie trochę technicznie kuleje, choć sądząc po tematyce autorka/autor nie są zbyt posunieci w latach ?
    Autorze! Nie usuwaj, tylko poprawiaj. Wychodząc z szuflady trzeba się skonfrontować z czytelnikiem, no nie ma innej drogi. Jak nie jesteś na to gotowy to pozostań w ukryciu. Tylko czy wtedy będziesz mieć szansę na progress? Głowa do góry ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania