......

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Aisak 14.09.2018
    Bardzo mi bardzo.
    Tylko -umierałam stadialnie-
    stadialnie kompletnie nie przypadło mi do gustu. Rozejrzałam się za synonimem, ale nie bardzo cokolwiek pasowało, więc raczej musi zostać, ale nie leży mi. W ogóle.
    Kropla dziegciu w miodzie.

    Ogólnie bardzo.
  • Adelajda 14.09.2018
    Dzięki piękne za wyrażenie siebie i przeczytanie. Pozdrawiam.
  • betti 14.09.2018
    Sorry, ale ten tekst budzi śmiech... to ''było ciemno'' od razu kojarzy się z piosenką Janusza Radka ''Ja to mam szczęście''.

    ''Spróchniałe łóżko'' pewnie miało symbolizować samotność, rozpad związku, ale brzmi groteskowo tak jak ''serce znowu gruchotało niepamiętnie''. - skoro niepamiętnie, to skąd bezsenność, przecież na dobrą sprawę serce się tłucze, kiedy pamięć przywołuje obrazy. Może też ''gruchotać'' niepamiętnie na zdrowy rozsądek i logikę, ale nie sądzę, że o to mogło chodzić.

    była to godzina żadna
    gdy uświadomiłam sobie
    że spokojnie zasypiają
    tylko mordercy
    tacy prawdziwi
    albowiem oni są zdolni
    zabić w sobie miłość

    Tutaj dosłowność zabija ten wiersz, jeszcze to ''albowiem'' , ''albowiem, powiadam wam''... tak się wierszy nie pisze.



    Ogólnie z miłością nie jest tak, że można ją zabić w sobie, ona na ogół sama umiera i jedyne czego nie można, to przywołać jej, kiedy odejdzie. Jeżeli wtedy człowiek jest mordercą, bo przestał kochać, bo uczucie się wypaliło, to takich ''morderców'' grasują stada po ulicach. O miłość trzeba dbać, inaczej pozostaje płacz, na ogół zawsze, kiedy jest za późno... Szkoda, że tylko to jest w stanie obudzić ludzi i uaktywnić do rozpaczy...

    Pozdrawiam.
  • Adelajda 14.09.2018
    Dziękuję za przeczytanie i krytykę. Również pozdrawiam.
  • Kyt 15.09.2018
    Dobre. Nie do końca rozumiem, ale czuć ból.
  • Adelajda 15.09.2018
    Dziękuję za przeczytanie.
  • sensol 03.11.2018
    słabe

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania