Miłość contra przyjaźń - Rozdział 1 - Chłopcy contra dziewczyny

Cze wszystkim! Mam na imię Jola ijestm tu nowa, więc prosze o wyrozumiałość.

 

- Oj Majka... Nie płacz już błagam cię. Nie możesz się tak zadręczać! - Julia pocieszała przyjaciółkę.

- Nic nie rozumiesz! Julka on ze mną zerwał! Zerwał! - krzyczała Majka.

- Musisz się z tym pogodzić! Co możesz innego zrobić? - Julia starała się ją przekrzyczeć.

- Julka daj spokój! Pogodzić się? w ŻYCIU! Muszę się na nim odegrać! Doprowadzić do zazdrości! Chcę żeby błagał mnie o wybaczenie! - W Majkę wstapił chyba jakaś demoniczna moc.

- Myślisz, że ktoś kto chodzi z Wiolą zerwi z nią i będzie cie błagał o wybaczenie?!

- Uważasz, że co... że Wiola to co?! Jest lepsza niż ja?! - Ona robiła się nie do zniesienia.

- Nie o to chodzi... - opadała z sił. - Wiola jest.., poprostu chłopcy, wszyscy chłopcy na nią lecą...

- A na mnie nie?! - Majka wpadała w furie

- No wiesz nawet ja mam z tym problem.

- Nawet ty?! Czyli uważasz że jestem gorsza nawet od ciebie?! Wiesz co ja przynajmniej miałam kilku chłopaków a ty?! Żadnego!!! Amoże zostaniesz zakonnicą?! HA HA HA

- Zakonnicą?! Majka dlaczego tak mówisz? Przecież jesteśmy przyjaciółkami. - Julia rozpłakała się rzewnie.

- Julka Julka weź przestań! Obrażasz się o byle co i do tego robisz afere

- Ja robie afere?! To ty się zastanów nad soba!!! Przyjaciółka się znalazła

 

 

***

 

- Majka mówie do ciebie!! - do pokoju majki wparował jej brat Adrian

- Czego? - wyrzekła Majka.

- Dlaczego Julka tak szybko wybiegła?

- To nie twoja sprawa!!

- Coś ty taka zła?

- Nie interesuj się!!!!!

- Nie możesz chociaż raz porozmawiać ze mną normalnie? zirytował się brat.

- Z tobą się nie da normalnie rozmawiać!!

- Bo nigdy nie próbowałaś!!!

- Ale jak mam z tobą rozmawiac ty jesteś chłopakiem. - uspokoiła się wreszcie dziewczyna.

- I co z tego? Wyobraź sobie, że jestem dziewczyną!

- No dobra HI HI HI

- To o co poszło z Julką? - zapytał troskliwy brat Adrian.

- Bo ona uważa że jestem gorsza od wioli...

- No cóż Wiola to laska.

- A ja nie? Jak to laska?! Nie rozumiem?

- Chłopcy dzielą dziewczyny na grupy

- Co?! - Majce wyszły gały.

- Nic więcej nie mogę powiedzieć!

- Na grupy? a ja do jakiej grupy należe?

- Tajemnica! Nie moge powiedzieć!

- No prosze Adrian! Nikomu nie powiem!

- Do przyjaciółeczek.

- Co?!

- No wiesz do tych co wszędzie chodzą razem nawet do wc!

- A co chłopcy o mnie myślą?

- A co biedna Majeczka nie może sobie znaleźć chłopaka?! HA HA HA

- Nie prawda! Miałam więcej chłopaków niż ty dziewczyn! A z resztą ty nie miałeś jeszcze żadnej dziewczyny!

- Tego właśnie nie lubię u dziewczyn i chyba żeden chłopak nie lubi kiedy dziewczyna przechwala się ile to ona nie miała chłopaków i z iloma zerwała

- No ale....

- A właśnie Sebek mówił że z nim zerwałaś! Aż dziwne że się nie chwalisz!

- Jak to ja z nim... to znaaczy tak zerwałam z nim bo... z reszt a to moja sprawa dlaczego!

- A nie zaraz to o z tobą zerwał! HE HE HE Zbłaźniłaś się siostrzyczko!

- Idiota! Wyjdź z pokoju! Wynoś się!

- O majeczka została porzucona przez Sebastiana!!

- Wynoś się! Nie rozmawiam z tobą ciole!! I nigdy więcej nie wchodź do mojego pokoju!!!

- Zobaczymy!!!

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Jolcia223 04.08.2016
    Podoba mi się chociaż zauważyłam kilka małych błędów. Myślę, że nie powinno się pisać w opowiadaniach takie coś jak "ha ha ha" czy "hi hi hi", bo to brzydko wygląda. Ale mimo tego daje 5 i zapraszam do siebie. Powodzenia w dalszym pisaniu.
  • lea07 04.08.2016
    Bardzo serdecznie witamy Cię na Opowi :). Opowiadanie mi się spodobało i zaciekawiło mnie :). Nie mogę się doczekać kolejnej części :). Zostawiam 5 :). Życzę weny i miłego pisania. Powodzenia!
    Ps. W wolnych chwilach zapraszam do mnie :)
  • Jola15 04.08.2016
    Dziękuję staram się jak mogęę ale jeszcze robie błędy. To jak mam pisać jak ktoś się smieje tak szyderczo? Juz jest nowa część ale popełniłam błąd i znów napisałam że o pierwszy rodział a miało być że drugi.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania