Poprzednie częściMiłość i seks.

Miłość i seks

Gdy cię tylko zobaczyłam

uniosłam sie w powietrze

jak ptak który trzebie skrzydłami

nasze życie zrobiło to sercami

i zawirowało na wietrze

Cała się rozebrałam

i stałam się zupełnie naga

moje ciało ograneła chęć

odrycia nowych doznań

więc oplątałeś mnie swoim ciałem

a ja czułam jak we mnie

penisem ruszarz

natomiast twoja obecność sprawiła

że poczułam jak odpływam w nieznane przestrzenie

Średnia ocena: 1.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Nuria 18.02.2022
    ha, ha, ha, ha, ha, ha.................:)
    Najlepszy z tego Twojego "wierszokletowania", jest : Penis Ruszarz :))))

    "penisem ruszarz

    natomiast twoja obecność sprawiła

    że poczułam jak odpływam w nieznane przestrzenie"

    Karola, a może szydełkowanie by Tobie lepiej wychodziło.
    Wiosna się zbliża, więc może jakieś prace w przydomowym ogródku? Pomyśl, bo talentu do pisania , to Ty nie masz za grosik.
  • Grain 18.02.2022
    Nawet nie wiesz, jak Karola bawi się, czytając komentarze do celowo spreparowanych tekstów.
    Nie komentować, to się przemieści gdzie indziej.
    Ale zawsze się znajdzie ktoś naiwny.
  • Iza Luis 18.02.2022
    Również uważam, że użytkownik Karola457 świetnie bawi się czytając zaangażowane komentarze. Na zdrowie.
  • Nuria 18.02.2022
    Może i macie rację, że się bawi.
    Na mnie zrobiła wrażenie osoby niepełnosprawnej intelektualnie czyli upośledzonej umysłowo.
    Wiem, nie ocenia się autora, ale może Karola potrzebuje specjalistycznej pomocy...
    Ech, niech się stworzenie bawi.
  • Karola457 18.02.2022
    Miałam kiedyś robiony test na IQ. Wynik wyszedł na poziomie 77. A opis wygląda tak

    Całokształt badania wskazuje na rozwój umysłowy w granicach inteligencji niższej niż przeciętna. Rozwój funkcji poznawczych jest nieharmonijny. Bardzo wysoki poziom rozwoju przyjęła synteza danych spostrzeżeniowych (ujmiwanie relacji część całość). Przeciętnie rozwinięta jest pamięć mechaniczna słuchowa krótkoterminowa. W dolnym progu przedziału wyników przeciętnych znajduje się myślenie przyczynowo skutkowe w oparciu o materiał graficzny rozumowanie arytmetyczne oraz tempo uczenia się wzrokowego ruchowego. Bardzo niski poziom rozwoju przyjmują natomiast orientacja wyobraźnia i wizualizacja przestrzenna oraz zdolność do odróżniania rzeczy istotnych od nieistotnych. Niski poziom rozwoju przyjmują zdolności językowe oraz trwałość pamięci werbalnej długoterminowej.
  • Abbie Faria 18.02.2022
    Karola457 "Niski poziom rozwoju przyjmują zdolności językowe oraz trwałość pamięci werbalnej długoterminowej." -
    To ostatnie by się zgadzało, bo wiele swoich utworów powielasz nawet chyba o tym nie wiedząc, jakby były nowe. Twój top story - "Samobójca"
  • Karola457 19.02.2022
    Abbie Faria lubie pisać o samobójstwach. Oczywiście wiem że odebranie sobie życie to najgorsze co można zrobić. Jednak jest do dla mnie temat bardzo interesujący.
  • Abbie Faria 19.02.2022
    Karola457 Twoją pozę "analfabetki" zdradzają nazwy utworów np. "Zostane poetką" powinnaś/powinieneś napisać konsekwentnie dla Twojej postaci "Zostane poetkom". W tym komentarzu, co pod nim piszę powinnaś/powinieneś chociaż jeden błąd popełnić, np "rze", lub "morzna".
  • Karola457 19.02.2022
    Abbie Faria Mogłabyś dokładniej wyjaśnić o co ci chodzi?
  • Abbie Faria 21.02.2022
    Karola457 Przepraszam.
  • Karola457 23.02.2022
    Abbie Faria A mogę wiedzieć za co?
  • W tym penisie jest moc!
  • Karola457 18.02.2022
    O tak!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania