Pokaż listęUkryj listę

Miłość – uczucie, typ relacji międzyludzkich, zachowań, postaw. Często jest inspiracją dla dzieł literackich...

Proszę, nie zmuszaj się do robienia mi przyjemności. Rób to, co tobie sprawia przyjemność, jeśli sprawiasz sobie przyjemność tym, że robisz coś dla mnie — nie wypomnisz mi tego i nie będziesz oczekiwała nic w zamian. A teraz powiedz, jak bardzo byłaś zadowolona, sprzątając moje mieszkanie, bo mi od hałasu odkurzacza głowa chciała pęknąć.

 

*Wikipedia miłość

Następne częściMiłość

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • o nim pseud ponad rok temu
    Głowa boli, potrzebuję świeżego powietrza — przejdę się zapalić do parku.
  • o nim pseud ponad rok temu
    - Przepraszam czy pana pieśek kumka? Bo my dostałyśmy żabkę, która szczeka.
    - Nie rozumiem (która to jej matka, niech ją zabiera... Chyba nie zapalę)
    - Dzień dobry, przepraszam, że przeszkadzamy. Chodzi o te zabawki, które rozdawali przed super sklepem. (po co ja to brałem) Właśnie tłumaczyłam córce, gdyż dostała nam się szczekająca żabka. Wiec mówię Dominice, że prawdopodobnie przy składaniu pomylili środki. Zauważyła, że pan ma pieska, wie pan, dziecko — pomyślała, że może pana piesek ma środek żaby. Pobiegła, nie zdążyłam
    jej zatrzymać. (co się tu dzieje, gdzie ja jestem)
    - Bierz pani tego psa i tak miałem go wyrzucić.
    - Proszę pana a dlaczego pan chciał wyrzucić pieśka? ("pieśka"? Matko, jak to dziecko mówi)
    - Dominiko, pan go wziął, chociaż go nie potrzebuje — dobrze, że to tylko zabawka (co jest, co one ze mną robią a zaczęło się tak niewinnie)

    - Przepraszam, miałem na myśli, że go tu na ławce zostawię — wtedy któreś z dzieci będzie mogło go przygarnąć.

    - Ta przygarnąć. Dobrze, że go pan gdzieś w lesie przywiązanego nie porzucił. Dominiko, zabieraj pieska. Idziemy.

    - A żabkę?
    - Żabkę też.
  • Florian Konrad ponad rok temu
    to nie wiersz
  • o nim pseud ponad rok temu
    Wyglądasz, jakbyś się z choinki urwał — wypierdalaj.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania