Usunięte

--- USUNIĘTE ---

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Dekaos Dondi 9 miesięcy temu
    Sufjen↔Zaiste filozoficzna dysputa, którą zapewne, snuć by można, jako że umysł, umysłowi nie równy.
    Lubię czytać takie "niezamknięte teksty" Tym bardziej, gdy tak napisane.
    Pozdrawiam 😉:)
  • Johnny2x4 9 miesięcy temu
    Zazdroszczę Twoich umiejętności. Nawet prosta miniatura wyraża coś... zmusza do chwili zadumy. Chylę czoła.
  • zsrrknight 9 miesięcy temu
    ta teza najmłodszego - zawsze zdawało mi się, że taki pogląd jest bliższy starym dziadom
    A najstarszy oczywiście najtrafniejszy, ale swoje musiał przeżyć, czyli błędy i porywczość młodszego i najmłodszego.
  • Lotos 9 miesięcy temu
    Fajne opowiadanko, trochę przypomina mi dialogi mnichów zen.
  • Sufjen 9 miesięcy temu
    Dziękuję wszystkim czytelnikom za lekturę i pochylenie się nad tą miniaturą. Wszystkiego dobrego dla Was! :)
  • Dekaos Dondi 9 miesięcy temu
    Sufjen↔Skoro piszesz ciekawym stylem, który mało haczy przy czytaniu, to może warto by było, wiele dziedzin literackich "zaliczyć" Łącznie z bajkami dla dzieci. Też wiele przekazać mogą.
    Weźmy chociażby "Kubusia Puchatka"→Tak jeno moje skromne zdanie, nadmieniłem 😉:)
  • Sufjen 9 miesięcy temu
    Dekaos Dondi Coś tam mam w planach, ilekroć zaglądam do kajeciku. A że nie haczy... pozostaję mi się cieszyć. ;) :)
  • Sufjen 9 miesięcy temu
    Dekaos Dondi Dla dzieci napisałem kiedyś serię miniaturek, które później odgrywałem. Było zabawnie. :)
    Może tutaj coś napiszę... ale to w wolnej chwili.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania