Miriam i Jeszua, przybysze z Syriusza B

Miriam spotkała po raz pierwszy Jeszuę, kiedy ten był akurat z wizytą w Indiach.

Nauczyła go jak ożywiać umarłych (ożywiła na przykład swojego brata) i innych

równie ciekawych rzeczy, które były wtedy łatwiej dostępne w Indiach niż gdzie indziej.

Oboje pochodzili z dość bogatych rodzin, które stać było na podróżowanie po świecie.

Miriam Magdalena i Jeszua szybko zorientowali się, że są bliźniaczymi duszami/płomieniami (duszami wywodzącymi się z większej duszy pochodzącej z Syriusza B) i potajemnie wzięli ślub w Indiach gdy Miriam miała 18, a Jeszua 20 lat.

Miriam Magdalena była później jedną z apostołek Jeszuy (apostołów było w sumie 20, 15 mężczyzn i 5 kobiet).

Dzieci Miriam Magdaleny i Jeszuy to para bliźniaczek: Sara i Cipora.

Obie urodziły się we Francji, gdzie Miriam Magdalena ze znajomymi założyła szkołę wiedzy tajemnej, z której wprost wywodzą się na przykład nauki Katarów (tak w pewnym momencie nielubianych przez Watykan).

Święty Graal to najprawdopodobniej linia krwi (ród), która zaczęła się od Miriam Magdaleny i Jeszuy oraz ich córek (a potem ciągnęła się przez kolejne pokolenia).

 

(na podstawie historii wyciągniętej z internetu)

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania