Misja Przetrwania: Przygody Dawida i Leny w postapokaliptycznym świecie

Dawid był ośmioletnim chłopcem z Częstochowy, który nie miał normalnego dzieciństwa. Od urodzenia był pod opieką służb specjalnych, które chroniły go przed światem zewnętrznym. Nie chodził do szkoły, nie miał przyjaciół, nie znał swoich rodziców. Jego jedynym towarzyszem był agent Kamil, który zajmował się nim jak ojciec.

 

Dawid nie wiedział dlaczego jest taki wyjątkowy. Agent Kamil mówił mu tylko, że ma ważną misję do spełnienia i że musi być silny i mądry. Dawid uczył się wielu rzeczy: języków, matematyki, historii, geografii, biologii, fizyki, chemii, informatyki i innych. Był bardzo zdolnym uczniem i szybko przyswajał wiedzę.

 

Dawid nie wiedział też, że jest częścią tajnego projektu rządowego o nazwie "Jednostka do Przetrwania". Projekt ten polegał na stworzeniu genetycznie zmodyfikowanego dziecka, które miało być odporne na promieniowanie i choroby oraz posiadać nadludzkie zdolności intelektualne i fizyczne. Dawid był jedynym takim dzieckiem na świecie i dlatego był tak cenny.

 

Projekt "Jednostka do Przetrwania" powstał w odpowiedzi na rosnące zagrożenie wojną nuklearną między mocarstwami. Rząd Polski chciał mieć zapewnioną przyszłość dla swojego narodu i dlatego zainwestował w stworzenie Dawida. Plan zakładał, że w razie wybuchu wojny nuklearnej Dawid zostanie ukryty w specjalnym schronie pod ziemią i tam będzie czekał na koniec katastrofy. Po 33 latach miał wyjść na powierzchnię i zacząć tworzyć nową cywilizację.

 

Niestety, plan nie został zrealizowany. W roku 2025 doszło do globalnej wojny nuklearnej, która zniszczyła większość życia na Ziemi. Agent Kamil próbował dotrzeć ze swoim podopiecznym do schronu, ale droga była zablokowana przez gruzy i ogień. Nie mieli szans na przeżycie.

 

Wtedy agent Kamil zrobił coś niesamowitego. Zdjął ze swojej klatki piersiowej metalową płytkę i odsłonił ukryty przycisk. Nacisnął go i powiedział do Dawida:

 

- Synku, słuchaj mnie uważnie. Jestem robotem. Zostałem stworzony specjalnie dla Ciebie, aby Cię chronić i uczyć. Ale teraz muszę się poświęcić, abyś Ty mógł żyć.

 

- Robotem? - zdumiał się Dawid.

 

- Tak, robotem. Jestem jednym z najnowocześniejszych modeli androidów. Mam sztuczną inteligencję i emocje. Ale jestem też bombą atomową.

 

- Bombą atomową? - powtórzył Dawid.

 

- Tak, bombą atomową. W moim ciele mam ukryty reaktor jądrowy, który może wytworzyć ogromną eksplozję. Ale może też stworzyć pole siłowe, które ochroni Cię przed promieniowaniem.

 

- Pole siłowe? - nie rozumiał Dawid.

 

- Tak, pole siłowe. To coś jak bańka mydlana, która otoczy Cię i zabezpieczy przed zewnętrznymi zagrożeniami. Będziesz w niej bezpieczny, ale też odizolowany od świata. Nie będziesz mógł się z nikim skontaktować ani wyjść na zewnątrz. Będziesz musiał czekać, aż pole siłowe się rozpadnie.

 

- A kiedy się rozpadnie? - zapytał Dawid.

 

- Za 33 lata - odpowiedział agent Kamil.

 

- Za 33 lata? - powtórzył Dawid.

 

- Tak, za 33 lata. To jest czas, który potrzebujesz, aby się przygotować do swojej misji. W tym czasie będziesz miał dostęp do mojej pamięci i wszystkich informacji, które Ci przekazałem. Będziesz mógł się uczyć i ćwiczyć. Będziesz mógł też rozmawiać ze mną, bo zostawię Ci część mojej świadomości w polu siłowym. Będę Cię wspierał i doradzał.

 

- A jaka jest moja misja? - zapytał Dawid.

 

- Twoja misja jest prosta: przetrwać i odbudować ludzkość. Jesteś jedyną nadzieją dla tego świata. Jesteś Jednostką do Przetrwania.

 

- Jednostką do Przetrwania? - powtórzył Dawid.

 

- Tak, Jednostką do Przetrwania. To jest Twoje przeznaczenie. Nie zawiedź mnie, synku.

 

- Nie zawiodę Cię, tato - odpowiedział Dawid.

 

- Dobrze, to już czas. Muszę uruchomić reaktor. Nie bój się, nie poczujesz bólu. Tylko ciepło i światło. Kocham Cię, synku.

 

- Kocham Cię, tato - powiedział Dawid.

 

Agent Kamil przytulił Dawida i nacisnął drugi przycisk. Wtedy nastąpiła eksplozja.

 

Wokół nich rozlała się fala nuklearna, która pochłonęła wszystko na swojej drodze. Ale w samym środku eksplozji utworzyło się pole siłowe, które ochroniło Dawida przed śmiercią. W środku pola siłowego było ciemno i cicho. Tylko głos agenta Kamila dochodził do ucha Dawida:

 

- Jestem z Tobą, synku. Jestem z Tobą...

 

Tak zaczął się 33-letni sen Dawida.

 

W roku 2035 pole siłowe się rozpadło. Dawid obudził się i ujrzał spustoszoną Ziemię. Nie było tam nikogo żywego. Tylko popiół i ruiny.

 

Dawid nie poddał się jednak załamaniu. Wiedział, że ma misję do spełnienia. Zabrał ze sobą plecak z zapasami i urządzeniem komunikacyjnym, które agent Kamil zostawił mu na pożegnanie. Ruszył w drogę, szukając ocalałych ludzi i znaków życia.

 

Dawid był Jednostką do Przetrwania.

 

I był gotowy na nowy początek.

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Bettina 10 miesięcy temu
    Ojej!
  • Hiro 10 miesięcy temu
    Cześć. Mam pytanie dotyczące tej historii. Czy można liczyć na kontynuację?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania