-----(wykasowany)-----

--

Średnia ocena: 3.2  Głosów: 17

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (33)

  • Jarema 12.10.2020
    Was głupot na tych kursach uczą Antoni.
  • Anonim 12.10.2020
    Dziękuję za mądrą odpowiedź!
  • Jarema 12.10.2020
    Antoni Grycuk a nie ma za co. Jakby co jedynkę nie ja postawiłem.
  • laura123 12.10.2020
    A mnie się podoba fantazja, na dodatek diceniam, że to w dwadzieścia minut...

    Zostawiam 5
  • Anonim 12.10.2020
    Fakt, jak na tekst przemyślany, były kiepski, ale jak na taki, który powstał na zadany temat w 20 minut, uważam, że nie jest zły.
    Dzięki i pozdrawiam.
  • laura123 12.10.2020
    doceniam - korekta.
  • laura123 12.10.2020
    Dlaczego byłby kiepski? Jest dowcipny, z pazurem...
  • Anonim 12.10.2020
    Bo część "przykładów" jest nieśmieszna, jakby od niechcenia, można by wymyślić coś śmieszniejszego.
  • laura123 12.10.2020
    Nie, jest akurat tyle, ile trzeba. Nadmiar nie zawsze jest dobry, lepszy umiar.
  • Pan Buczybór 12.10.2020
    Bardzo sympatyczne. Ogólnie się nawet uśmiechnąłem parę razy. Ciekawa koncepcja i zderzenie obrazu historycznego z komizmem i bardziej współczesnym spojrzeniem. Jak na dwadzieścia minut - szacun konkretny.
    Pozdro
  • Anonim 12.10.2020
    Dzięki, Bucz.
    Nie zawsze tak dobrze mi wychodzą teksty w pisaniu na poczekaniu. tym razem było nieźle.

    Pozdrawiam.
  • kigja 13.10.2020
    Nigdy wcześniej nie brałam udziału w konkursach, albowiem nie potrafiłam sprężyć się na czas.
    Napisanie czegokolwiek pod przymusem i to w ciągu 20 minut jest (wg mnie) nie lada wyzwaniem. Tym bardziej chapeau bas.

    Mnie się podobało, a najbardziej końcówka?
    Gratuluję!
  • Anonim 13.10.2020
    To nie był konkurs, a raczej kółko pisarskie.
    Dziękuję i pozdrawiam.
  • Józef Kemilk 13.10.2020
    Do Czech powinien jechać i mieć inne kobiety przy sobie.
  • Anonim 13.10.2020
    A gdyby pojechał do Japonii, może uchwałą zmieniłby status Dobrawy na gejsze ;)

    Pozdrawiam.
  • Szpilka 13.10.2020
    Wywołuje uśmiech, znaczy spełnia zadanie, podobuje ?
  • Anonim 13.10.2020
    No, miało być zabawne, i nic więcej.
  • wicus 13.10.2020
    Głupawy chcichocik ze Spraw Najważniejszych.
  • Anonim 13.10.2020
    Oczywiście, że to chichot, a czy ze spraw najważniejszych, to Twoje zdanie, nie każdy uważa tak samo.
    A jeśli czujesz się poruszony takim tekstem, proponowałbym zostać zakonnikiem i nie zawracać sobie głowy jakimiś pisarczykami.

    Pozdrawiam
  • wicus 13.10.2020
    Antoni Grycuk Rozumiem, że dla kogoś mogą się liczyć wyłącznie ich własne przekonania i poczucie humoru, ale powinni uszanować choćby fakt, że w historii wielu oddawało życie, zarówno za Polskę, jak i Wiarę. Nie czuję się tym tekstem poruszony, tylko srodze rozczarowany niektórymi jego fragmentami. Też pozdrawiam.
  • Anonim 14.10.2020
    wicus
    wiesz, co to jest kabaret?
  • SwanSong 14.10.2020
    Antoni Grycuk
    Wicus chciałby cenzury.
  • Zdzisław B. 14.10.2020
    SwanSong
    Ach, ta cenzura... ile ona rozwiązywałaby spraw.
    PS. Jak uczy historia, nigdy nie rozwiązała. Przeciwnie. Satyra czasem była swoistym regulatorem Watta. Nie ma gdzie upuścić pary - to później wybucha pod ciśnieniem.
  • wicus 15.10.2020
    SwanSong A czy to przypadkiem nie Ty niedawno bawiłeś się w cenzora pod tekstem Matta Custora: "Proszę mi nie wmawiać itd.", a chłopak przedstawił tam tylko kilka swoich przemyśleń. Fakt, że Ci się to nie spodobało wskazuje właśnie na zapędy cenzorskie podobnie jak obelgi, które ciągle miotasz pod tekstami, z którymi się nie zgadzasz. Przepraszam @AntoniGrycuk ale to wyjaśnienie naprawdę wydawało mi się konieczne.
  • wicus 15.10.2020
    Antoni Grycuk Powiem najkrócej: niektórym wydaje się, że kabaret to wszystko co ich śmieszy. Ciekawe co by powiedzieli gdyby ktoś napisał coś podobnego o nich.
  • wicus 15.10.2020
    *o nich personalnie, bo jak widać dobra pamięć o przodkach nie zawsze jest zbytnio zajmująca
  • wicus 15.10.2020
    *pisząc:."Proszę mi tu nie wmawiać itd.",
  • SwanSong 15.10.2020
    wicus
    Mylisz się. Ty zabraniasz pisać o jakimś temacie. Ja zabraniam uogólniać. Jeśli napiszesz, że papież z Polski jest dla każdego Polaka autorytetem, to Ci powiem, to samo, bo nie jest. Ale jesli chcesz napisać o papieżu to nic mi do tego, pisz, co chcesz. Tylko nie narzucaj poglądów.
    Tutaj nie ma narzucania poglądów. Jest śmieszna scenka i tyle.
  • SwanSong 15.10.2020
    wicus
    Czyli o kim? O poganach i wyznawcach Światowida? Są w Polsce tacy i nie widzę, by komentowali za wiele.
  • Anonim 15.10.2020
    wicus
    Po pierwsze, w moim tekście nie ma nić obraźliwego, po drugie np ja sam z siebie podobnie żartuje, a nawet ostatnio ubawiło mnie, jak ktoś napisał, że ważę 230 kg. To, że Ty czujesz się urażony żartami, nie znaczy, że każdy tak ma. Zamykam temat.
  • Zdzisław B. 14.10.2020
    Uśmiechnąłem się z tekstu, więc cel spełniony.
    Oczywiście ma niedoróbki, ale jak na dwadzieścia minut pisania - mój kciuk w górę :)
  • Anonim 14.10.2020
    Tak, widzę, Zdzichu, te niedoróbki, ale nie poprawiałem tego, aby wrzucić tekst niemal jaki powstał. Trzeba by poprawić spójność tekst, to przede wszystkim.
    Dzięki i pozdrawiam.
  • Zapraszamy do wzięcia udziału w zabawie. Do 25 października można napisać opowiadanie
    proza, proza poetycka i wrzucić na główną. Odpowiednio zatytułować i olinkować na Forum:
    https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-proze-linki-do-w934/
    Temat główny: Wszechświat
    Temat dodatkowy: Ogień
    Wszystko o bitwie dowiesz się tutaj:https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-proze-36-w1315/
    Liczymy na ciebie!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania