mnhyt5

bgy78

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • cosktos 28.04.2016
    9tys km? To chyba rakieta była, nie samolot.
    Kiepska przeróbka znanego dowcipu.
    Dno.
  • Jan Potfforny 28.04.2016
    A co, nie można pisać dowcipów? Ja tu publikuję raczej dla siebie, a najmniej dla Ciebie. Uczę się tu pisania i nie potrzebuję Twojego uznania lub obrażania.
  • TeodorMaj 28.04.2016
    Ja tam się uśmiałem :) Fajnie przerobiony dowcip :) Pozdrawiam
    PS. cosktos ma chyba wahania nastrojów, a sądząc po nicku sam nie wie kim jest xD
  • Jan Potfforny 28.04.2016
    Dziękuję za wsparcie! Sam widzisz, jak to jest z młodym Czytelnikami. Oni nie rozumieją, że sztuka i to nawet ta dobra, często powstaje w skutek naśladownictwa, np. neoklasycyzm. Naśladowanie jest pożądaną cechą ludzi twórczych i to z tego powodu powstawały akademie sztuki.
  • Neurotyk 28.04.2016
    Jan Potfforny, podobał mi się, ode mnie 5 za aluzję na temat współczesności "elektronicznej" :)

    Tak, żyjemy w czasie postmodernizmu i czerpanie, nawiązywanie, ironiczne traktowanie poprzednich dzieł jest raczej, a raczej NIE jest "myślozbrodnią", a zresztą! – każda książka opowiada o innej książce, nawet jeśli jej, tej innej, NIE czytaliśmy.

    :)
  • Jan Potfforny 28.04.2016
    Neurotyk
    Prawdopodobnie wszystko jest naśladownictwem, np. w przyrodzie dzieje się to dzięki genom, a w kulturze w skutek kopiowania.
    Ten wspomniany Billy Graham napisał: "Coś popsuło się w naszym atomowym wieku". Ten autor właśnie jako aluzję do naszych czasów zacytował w swojej książce to bliżej nieokreślone polskiemu czytelnikowi amerykańskie opowiadanie.
  • Neurotyk 28.04.2016
    Jan Potfforny, tak, gdyby nam mamusia i tatuś nie pokazali literek, a my ich nie naśladowali, tych literek, dupa byłaby, a nie pisanie :)
  • Jan Potfforny 28.04.2016
    Neurotyk
    Poprzednikom naszym zawdzięczamy, że możemy pisać, ale czy im możemy zawdzięczać, że myślimy? Może tylko zawdzięczamy im, że mylimy się i to ciągle?
  • Neurotyk 28.04.2016
    Jan Potfforny, mylić się rzeczą ludzką, a od wyrokowania, co zawdzięczamy poprzednikom, a co sobie, jestem DALEKI. Nie czuję się kompetentny, bo.. jestem tylko omylnym człowiekiem.
  • Jan Potfforny 28.04.2016
    Neurotyk
    "Errare humanum est, sed in errare perseverare diabolicum"
  • the_endrju 28.04.2016
    Jan Potfforny
    Jakim ja jestem dzieckiem...
  • Jan Potfforny 28.04.2016
    the_endrju
    Co masz na myśli, co to znaczy?
  • Neurotyk 28.04.2016
    Jan Potfforny, a rzeczą godną jest przyznać się do pomyłki i nie optować za nią w imię naszej pychy.
  • Jan Potfforny 28.04.2016
    Neurotyk
    Tak, tylko wielcy ludzie i to niezależnie od ich wzrostu potrafią przyznawać się do błędów!
  • the_endrju 28.04.2016
    Jan Potfforny
    To, że wasze rozmowy są zbyt filozoficzne jak na mnie xD
  • the_endrju 28.04.2016
    Ja się nie śmiałem, tylko wziąłem tekst na poważnie.
    W chwili komunikatu zrozumiałem, że samolot się rozbije xD
    Podobałomi się, ale zostawiam 4
  • Jan Potfforny 28.04.2016
    Chyba masz rację, uważam, że nie powinienem traktować tego jako żart, lecz jako aluzję do szalonych naszych czasów.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania