Moi drodzy chcę Wam bardzo przedstawić moją "Aurę" a także jej super drużynę "Niepokornych".

Pewnie ktoś z Was zadał by pytanie. "-Co to jest "Aura"?" lub "-Kto to są ci "Niepokorni"?"

Już Wam wyjaśniam. Otóż Aura, to świat połączony z magią i technologią. Jest ona bardzo podobna do naszego świata Ziemi. Lecz w ich świecie jest wszystko inne. Teraźniejsi ludzie są teraz nadludźmi lub mutantami, albo też naukowcami. Wszyscy ludzie, ale i też nie tylko ludzie bo są też także inne istoty, takie jak: cyborgi, minotaury, orkowie, gobliny, wilkołaki i jeszcze wiele przeróżnych gatunków. Wszystkie te istoty rodzą się z przeróżnymi zdolnościami. A jeśli są tacy co jej nie mają, to zrobią wszystko żeby ją mieć i żeby móc w przyszłości stać się: bohaterem lub złoczyńcą.

Na tym świecie nie ma żadnych ciężkich i nieuleczalnych chorób, każdy jest zdrowy. Ba! nawet są przeróżne sposoby na to, aby odbudować jakąś utraconą część ciała: ręce, nogi, ogon, skrzydła, rogi, oko, ucho, nawet zęby też odrastają. Na Aurze nie ma też żadnych bomb atomowych, to nie znaczy że nie ma jakichś zamieszek, wojen, inwazji czy jakiejś katastrofy. Owszem są, ale to też da się kontrolować. A szczególnie to pogodą i nad resztą świata. Tak przynajmniej robi to Silver Sky, to samozwańcze "Miasto Porządku". Jest największym ośrodkiem technologicznym i ekologicznym. Miasto słynie z znanych ośrodków akademickich, które rywalizują z akademiami w Tornado i w Water Hand. To jest jedyne takie miasto na świecie, które... lata i zwiedza często inne kraje. Ale przeważnie to zatrzymuje się między Erartią, a Astirią.

Erartia, to Imperium Patronów. Jej władcą jest Król Helion "Odważny", syn poprzedniego władcy króla Eliosa "Gromoświetlnego".

A Astiria, jest "Złotym Pałacem". To duży kraj, może przypominać naszą Afrykę, tylko że, tam ten kraj jest bardzo rozwinięty. Jest mnóstwo miast, pracy, szkół. Tam niema takiej biedy, jak jest w naszej obecnej Afryce. W ogóle na Aurze nie ma takiego słowo jak "bieda". Tam każdy coś od kogoś dostaje. Jeśli ktoś, coś stracił to trzeba pomóc takiej osobie, wyjść z dołka. Za odebranie komuś własnego dorobku życia, jest surowa kara. Taka osoba co komuś, coś odebrała trafia na ileś lat do bardzo ciężkiej pracy, żeby mieć jedzenie, picie lub nowe ubranie czy przedmiot, to musi na to ciężko zapracować. Nawet więzienia nie są więźniami, gdzie jest "luksus". Każdy trafia jeśli popełnił jakąś zbrodnię, trafia do izolatki w której jest coś, co zmienia ich charakter. A co takiego? Sam nie mogę tego powiedzieć, bo to straszne i nie przyjemne. Coś w tej izolatce na pewno jest. Może z czasem Wam powiem "co".

Jak na razie to kończę na ten moment, bo muszę jeszcze parę innych spraw zrobić. Niedługo znów się odezwę ;) Cześć ^^

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Pan Buczybór 28.09.2016
    Bardzo ciekawe uniwersum. Tylko coś czuję, że jest zbyt idealne. Na pewno coś tam się wydarzy. Liczę na to, że będziesz pisać jakieś opowiadania w tym świecie. Powodzenia w dalszym pisaniu.
  • MUT1N33R 28.09.2016
    Tak
  • MUT1N33R 28.09.2016
    Oczywiście. Chciałem tylko przedstawić mój świat Aury ;), za jakiś czas przejdę do konkretu :)
  • detektyw prawdy 18.10.2016
    Mut, bez urazy ale... No kuzwa.

    Rob normalne opowiadania, a nie jakies transformersy bo to wyglada kijowo po prostu . I ty chcesz zostac pisarzem ?serio ? Musisz sie jeszcze wiele nauczyc
    Widac, ze jestes gimnazjalista, mam to w dupie,ale.... PO CO KTOS NORMALNY ZAMIESZCZAL BY TU TAKIE GLUPOTY ?! Ja pierdziele. Koles sie nagral w lola i puscil epicka muze w tle i pogral w transformersy 2 i jakies nowoczesne gry typu CS kuzwa i teraz takie glupoty pisze

    -1000 za wszystkie opowiadania twojej roboty. Bledow jest od cholery, wymienie je jak chcesz nawet.p



    Moi drodzy chce wam przedstawic aure blablabla

    Tytul do dupy,na koncu tytulu NIE STAWIAMY KROPKI kuzwa

    Pewnie ktos z was zadal by pytanie co to jest blablabla kuzwa
    Ogarnij sie, koles , nie bede tych bledow komenttowal po mysnikach stawiamy spacje



    az mi sie chce powiedziec ze twoje opowiadania sa pojebane. Za przeproszeniem, ale kuzwa. Scifi... Kto jeszcze to czyta?
  • detektyw prawdy 18.10.2016
    No nie wiem napisalem swoja krytyke , o to tu chodzi , ciekawe co mi napiszesz ty pieprzony Harry potterze.
  • TeodorMaj 18.10.2016
    Detektywie chciałbym jedynie stwierdzić, że to opowiadanie jest milion razy lepsze niż wszystkie Twoje wypociny razem wzięte. Amen.
  • MUT1N33R 19.10.2016
    Gówno, ty podła szumowino. Po prostu z ciebie jest cham i prostak. Zero kultury, zero tolerancji. Żegnam cie wulgarny trollu. Nie pozdrawiam Harry Potter.
  • MUT1N33R 20.10.2016
    Na tym świecie nie normalnych ludzi. A ja nie zrezygnuję z dalszego pisania, bo to uwielbiam. Ty zaś niczego dobrego nie wprowadzasz, tylko non - stop szkodzisz innym, za to że jesteś taką szują. Czytałem także twoje posty, które są jakąś pomyłką że one są wstawiane i nadal tam widnieją. Nuda... i z łaski swojej odpierdol się ode mnie.
  • Maria Antonina 18.10.2016
    <3

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania