-

-

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Prue 05.02.2015
    Nie wiedziałam, że znasz się tak dobrze na tym. Cicha woda z Ciebie. I widzę różnicę ja na zajęciach nie wpisałam Śmierci " wobec zwierząt ale wobec ludzi ... Wobec ludzi, już TAK " wpisałam, że jest okrutna Śmierć wobec siebie samej na to nie wpadłam jesteś gorsza ode mnie hehe. Musimy się w to pobawić w durną filozofię. Za krótkie po za tym Dam 4.
  • moi, l'histoire 05.02.2015
    Podobają mi się te Wasze filozofie, Prue i Natalio. ;)
  • NataliaO 05.02.2015
    Dzięki :)
  • wolfie 05.02.2015
    Trudno mi zdecydować czeka filozofia jest lepsza. Obydwie tak samo mi się podobają :)
  • Mroczhna 05.02.2015
    Obie filozofie bardzo ciekawe ;)
    Oby było ich więcej :3
  • NataliaO 05.02.2015
    Dziękuje lub, że tak powiem dziękujemy :)
  • Prue 05.02.2015
    I co Natalia gotowa w najbliższym czasie na kolejną Durną Filozofię?!
  • KarolaKorman 05.02.2015
    Czyżbyście miały własne bitwy literackie, czy coś w tym stylu? Bawcie się dobrze, my będziemy się dobrze bawić przy czytaniu. - Może powinienem spróbować jeszcze raz- powiedziała Śmierć. Musisz tylko się zdecydować czy Śmierć to on, czy ona.
  • NataliaO 05.02.2015
    To raczej zabawa. A jeśli chodzi o to, to forma płci Śmierci jest tak nie jasna jak to czy istnieje cała otoczka życia i śmierci. To taka zabawa słowna, bezosobowość. My będziemy i mam nadzieje, ze wy też. :))
  • Piotrek P. 1988 26.03.2015
    Dobry klimat, lubię opowiadania: krótkie, nietypowe, fantasy, pozostawiające niedopowiedzenia. Wszystkie trzy "Filozofie", które tu znalazłem, oceniłem na 5 :-).
  • NataliaO 26.03.2015
    Bardzo Dziękuje :) Fajnie, że się spodobały i były sensowne.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania