Moja nuta, opowieść o życiu

Każda moja nuta opowiada o moim istnieniu, wystarczy ze zamknę oczy i wsłucham się rytm bicia mego serca, tworząc kolejne zwrotki mojej pieśni. komponuje to, kim byłem i kim jestem. Nie ważne jaką miałem historie życia i jaka opinie zrobili mi inni, osoby które nie są warte niczego. Dla mnie liczy się to, co od życia już osiągnąłem. Świat Który nas otacza jest pełen dźwięków. Zasypiam i budzę się z dźwiękiem, i tak zaczynam nowy dzień. Nie ma sensu prowadzić rozmów z ludźmi, o których wiemy ze nie chcą się zmienić. Nie ma sensu marnować swojego czasu na osoby, które nie doceniają twojej wartości, swojego istnienia, nie zwracają na ciebie uwagi i traktują cie jak powietrze. Nasze życie jest tym co sami tworzymy, wykorzystujemy to co dał nam świat, uczymy się od ludzi mądrzejszych, poznajemy i tworzymy własną pieśń z nut naszych myśli jakie nas otaczają. Bądźmy szczęśliwi z tego co mamy, z tego co nas otacza. Szanujmy innych a wdzięczność podziękuje nam. Na ziemi ciężko o ciszę i spokój, ale nie ma co siedzieć bezczynnie. Czasami trzeba zapomnieć o tym co było i żyć rzeczywistością, cieszyć się każdym dniem, każdym wdechem, muzyką bo to właśnie jest miłość bez zobowiązań, zmartwień, problemów i bólu. Zrozumiałem ze nie warto dzielisz się swoimi uczuciami, zwłaszcza osobami, które nie znają i nie doceniają własnej wartości, nie umieją od życia niczego ociągnąć, albo ociągnęli dzięki nam, komuś komu zaufali. Nie było by dźwięku gdyby nie istniała cisza, ale cisza to tez muzyka jaka tworzymy sami w myślach. Każdy człowiek tworzy swoją kompozycje życia, swoją wartość, i swoje życie. Jeśli nie jest ona akceptowana przez innych, zachowajmy to dla siebie, nikt nie musi znać naszej historii, naszego pochodzenia, naszych myśli naszych słabości, naszych poglądów, nie musimy się z nikim dzielić naszymi uczuciami. Idźmy głosem własnej pieśni w której układamy kolejne wersy życie. Nie warto żyć przemocą i nienawiścią, kochajmy się takimi jakimi jesteśmy, ale nie pozwólcie tez żeby ktoś zmienił całe waszą przyszłość i zmarnował wasze życie. Jeśli nie potrafisz stworzyć własnej wartości nie interesuj się wartością cudzych ludzi. Nie patrz na to co złego mówili inni, nie patrz na to jak bardzo cie nienawidzą, wcale tak nie jest. Oni okazują w ten sposób swoją słabość, mogą wyzywać cie od różnych, gadać i wymyślać różne bzdury, ale nigdy tego nie potrafią zrobić patrząc ci w oczy mówiąc to, co o tobie myślą. Nie ma sensu prowadzić wojny, nienawiści tylko względu na poglądy, zmienmy to co nas otacza i jest stworzone dla naszego życia i istnienia dla dalszego pokolenie. Nie potrafię napisać pieśni, w której upada świat, znika ziemia, ile ludzi nie docenia tego co ma, z jaka chciwością żyjemy, nienawiścią i wrogością. Jak długo można patrzeć na umierające dzieci i ludzi z głodu brudu. Uszanujmy się wzajemnie, zacznijmy działać, zacznijmy dbać o nasza ziemie, zacznijmy wspólnie tworzyć nasza wspólna muzykie, wspólnie skupmy się na tym co najważniejsze dla istnienia świata. Tworząc pieśń stworzyłem iskrę nadziei, stworzyłem miłość do ludzi otaczającego nas świtaPrzekazujmy dobro Innym i idźmy za głosem naszego serca, a ono doprowadzi nas tam gdzie zawsze dążyliśmy. Nie cofamy się lecz idźmy do przodu, walczmy o swe marzenia, lepiej ponieść porażkę niż żałować ze zbyt szybko się poddaliśmy. Każda nasza łza opowiada o przeżytym smutku, każdy płomień opowiada o nieudanej walce a wygaszając kończy moja pieśń. Każda gwiazda daje nam nadzieje da dalsze kompozycje w ciszy spadających gwiazd i meteorytów, buduje w nas miłość i nadzieje na przyszłość, to właśnie one uczą nas, jak mamy dalej żyć.

 

Dawid Chamienia

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Canulas 01.11.2019
    "Każda moja nuta opowiada o moim istnieniu, wystarczy ze zamknę oczy i wsłucham się rytm bicia mego serca, tworząc kolejne zwrotki mojej pieśni." - tyle dałem radę. Ja rozumiem rozterki, ale zobacz ile masz tu niepotzrebnych dookreśleń.
    moja, moim, mego.
    No Czizasss, litości. Przytrnij trochę. Wypieprz słowo-śmieci.
  • Pan Buczybór 01.11.2019
    Kulawa interpunkcja, dużo lania wody.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania