...

...

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Bardzo taki ten wiersz tego na pozytyw, dobrze się czytający.

    "każdy wybuch rani masz" W tym wersie "masz" zamierzone? Zdałoby się, że by pasowało rozdzielić, ale to tylko nie za mądry czytający ma takie tam, że...
  • MartynaM dwa lata temu
    Może tego mu właśnie trzeba, na przebudzenie... fajny wiersz5
  • kikimora dwa lata temu
    Świetny wiersz. Dzieje się, ale wysmakowany dobór słów, sprawia, że to mnie udzielają się emocje. I o to w poezji chodzi.
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Nuria↔Pierwsze skojarzenie→No tak. Ciało może być blisko, ale umysł daleko. Nabroi w "białych" później nawet porządkuje, może nawet przeprosi, ale niewiele z tego wynika. Ino w twarz trzasnąć. Najlepiej, drzwiami.
    Różnie można zrozumieć.
    ''każdy wybuch rani
    masz okład z jedwabnych rękawiczek''→może tak?
    Pozdrawiam→?:)
  • Nuria dwa lata temu
    yanko wojownik 997,MartynaM, kikimora, Dekaos Dondi - cieszy mnie fakt, że znajdujecie w ten sierpniowy gorący czas na czytanie i podzielenie się wrażeniami. Bardzo jestem wam wdzięczna:)

    Cóż, bywa tak, że długi okres przyjmujemy przeprosiny, ale wszystko ma swój czas i cierpliwość się wyczerpuje.
    Czasem lepiej trzasnąć drzwiami i nie robić sobie nadziei na na spokojniejszy okres.
    Serdeczności posyłam moim czytelnikom :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania