Mojżesz pasterzem Izraela.

"Ale nadeszli pasterze i odpędzili je. Wtedy Mojżesz powstał i pomógł im, i napoił ich trzodę" Czyli analogicznie do współczesnych pasterzy - nauczycieli związków wyznaniowych, którzy nie dają dostępu do holistycznego tłumaczenia wersetów biblijnych - źródła wiedzy, wiary i świadomości, że Bóg Wszechmogący stworzył twórczą myślą system duchowo - informacyjnej całości, w którym zjedzony owoc banana, bez nasienia, nie dla was, dla zwierząt (Rdz 1,29-30) Uczynił destrukcyjne falowe zakłócenia, oraz myśli, słowa i uczynki, które czynią destrukcyjne falowe zakłócenia w oddziaływaniach informacyjnych, wszelkich rodzajów informacji ze wszechinformacją. Biblia - instrukcją życia w systemie. Jezus Zbawiciel wzorem człowieka dla człowieka, aby nie czynić destrukcyjnych falowych zakłóceń w systemie. I nie ponieś wiecznej śmierci w tunelu uczynków swoich, udowodniony empirycznie i naukowo, ale być zbawionym, żyć wiecznie w nowym systemie duchowo - informacyjnej całości (Obj. 21) Wtedy Mojżesz zaczął być pasterzem w lokalnym systemie prawno - etycznym, egzekwowanym przez system ofiarniczy, według wskazań Boga Wszechmogącego dla potomków synów Jakuba, potomka Abrahama. "A gdy wróciły do Reguela ojca swego, on rzekł: Czemu to dziś przybyliście tak wcześnie? " Czyli analogicznie, wrócić dziś do holistycznego tłumaczenia wersetów biblijnych - źródła wiedzy, wiary i świadomości, instrukcji życia w systemie według wskazań Boga Wszechmogącego dla wszystkich związków wyznaniowych "A one odpowiedziały: Pewien Egipcjanin obronił nas przed pasterzami, nadto naczerpał nam dużo wody i napoił trzodę" Czyli analogicznie do Mojżesza, którego nauczycielami byli kapłani egipscy z On, który stał się nauczycielem życia w lokalnym systemie prawno - etycznym dla potomków Abrahama. Niech współcześni pasterze - nauczyciele związków wyznaniowych, staną się jak Mojżesz i Jezus Zbawiciel (Jan 10,7-15) Nauczycielami życia w systemie duchowo - informacyjnym, według wskazań Boga Wszechmogącego, który strzeże, pomaga, zapewnia dobrobyt, bezpieczeństwo i nie tylko... (Wj. 2,17-19)

Średnia ocena: 2.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Freya 20.11.2018
    Azali nadajesz ze swojego uczynków tunelu informacyjnego - wszechwiedzy całościowej i niedestrukcyjnej, dotyczącej holistycznego tłumaczenia wszechrzeczy niebanalnej i niebananowej; iż banan bez nasienia bananowego w bananowym bycie oraz bananowym kształcie, zarówno kolorze koloru bananowego o bananowym zapachu i bananowym smaku z bananowym wnętrzem i niebanalną bananową skórą, wyglądający jak banan z rośliny "bananu zwyczajnego", które wydaje owoce w postaci bananów, a tym samym banan jest jego owocem, iż on ten biblijny zły banan... - "Uczynił destrukcyjne falowe zakłócenia, oraz myśli, słowa i uczynki, które czynią destrukcyjne falowe zakłócenia w oddziaływaniach informacyjnych, wszelkich rodzajów informacji ze wszechinformacją".
    "Czyli analogicznie" - banan jest winien, ponieważ jest bananem i jest spożywany przez ludność nieposiadającą - wszechwiedzy całościowej i niedestrukcyjnej, dotyczącej holistycznego tłumaczenia wszechrzeczy niebanalnej i niebananowej; iż banan bez nasienia bananowego w bananowym bycie oraz bananowym kształcie, zarówno kolorze koloru bananowego o bananowym zapachu i bananowym smaku z bananowym wnętrzem i niebanalną bananową skórą, wyglądający jak banan z rośliny "bananu zwyczajnego", które wydaje owoce w postaci bananów, a tym samym banan jest jego owocem, iż on ten banan... jest biblijnym złym bananem - ponieważ... -

    Pierwsze banany (to byliny - nie są drzewami) były hodowane, uprawiane ok. 7 - 10 tys. lat temu, twgl. "Banany zwyczajne" (najpopularniejsza odmiana ze względu na atrakcyjność owoców) są najprawdopodobniej hybrydą dwóch odmian dzikich - utrwaloną przez człowieka w wyniku "doboru sztucznego" ok. 4 tys. lat temu, a jest uprawiany ze względu na dużą żywotność oraz większe zbiory - od odmian dzikich i jako taki nie występuje w naturze. "Banany zwyczajne" rozmnaża się w uprawach wegetatywnie poprzez kłącza, odrosty (w ich owocach - te ciemne punkciki o ziarnistości maku, to nasiona - lecz nie są one płodne), które następnie można przesadzać i uprawiać z woli człowieka - a nie Boga - Bogusławie tunelowy.

    "Czyli analogicznie" mówiąc tak na chłopski rozum, Bogusławie informacyjno-instrukcyjny o zapędach nienaukowych w systemie ofiarniczym - "Banan zwyczajny" - został udomowiony przez człowieka - zanim wymyślono Twoją świętą księgę do której się odnosisz (czy też jej twórcy mieli insze priorytety przy pisaniu owego dzieła), albo Twój Bóg sam nic nie wie o florze - którą podobno stworzył - podobnie jak zapomniał wspomnieć np. o dinozaurach i wielu inszych duperelach :)

    Jest wiele odmian tych roślin ok. 70 gatunków, a tym samym i owoców, są też oczywiście banany z nasionami i nasiona bananów - z grupy innych odmian, są większe - niczym ziarenka grochu (każdy może zakupić je i uprawiać tę roślinę nawet w domu, lecz aby owocowały potrzebują odpowiednich warunków) - więc nie ma żadnych przeciwwskazań aby nie jeść bananów z nasionami - tylko że nie są powszechnie dostępne, ponieważ posiadają nasiona, a banany bez nasion (tzn. banany zwyczajne) mają większą atrakcyjność dla smakoszy bananów - "czyli analogicznie" - "udowodniony empirycznie i naukowo", priorytetem stały się zasady komercjalizacji - bananowy mesjaszu - oraz "bez zakłóceń w systemie" :) Pzdr
  • bogusław44 20.11.2018
    @Freya. To jest prymitywne negowanie i manipulowanie prawdy ostatecznej, która ma mocną podbudowę w odkryciach nauki.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania