Mord w Wałbrzychu

Jak zapewnie widzicie internet zaśmieca masa artykułów o tym durnym ,,złotym pociągu". Złoty? Po co to wszystko? Nawet nie ma dowodu że ten pociąg jest złoty, buhaha. Ja obecnie spodziewam się tam ważnych dokumentów, które coś liczyły. Aże Hitler wyjechał i oficjalnie potem popełnił samobójstwo, to nie prawda. Ciało Hitlera to nie było Hitlerowskie ciało a ciało kogoś kogo zabił. Teraz Hitler na pewno nie żyje ale w nieoficjalnych źródłach głosi plotka że przed śmiercią wyjechał do Ameryki. Tak naprawdę, sam mieszkam w Wałbrzychu i jestem trochę zainteresowany tematem. Tymbardziej, że ciało dziennikarza który zrobił nieoficjalny materiał na youtube z pewnym gościem, ekspertem, właśnie umarł a po ekspercie oczywiście ani śladu. No nie mogę no. Oczywiście że albo ekspert go zabił albo zwiał przed ,,zabójcą w masce", haha. Albo ,,zabójca..." porwał go. Nie wiem, warto dodać że jego kanał na youtube też nieświadczy niczego dobrego... Na kanale pojawia się już od kilka dobrych dni jakieś tortury itp. Jego wierni widzowie próbują docieknąć się co się stało, niestety wszystko wskazuje na to, jak było w 4 odcinku tortur: BUHAHAHAHAHAHAHAHAHHA! IM KILLEM THIS PERSON HAHA. Głupota. Pewnie żyje, tylko robi sobie promocję kanału tak jak Joice (nie wiem czy dobrze napisałem). Ja osobiście uważam sprawę za zamkniętą, bo nic się takiego nie wydarzyło...

 

 

Sny są czasem bardzo realistyczne

Ale tak nie było i przestań o tym myśleć...

(aaaa!!!! nie podchodź!!!)

 

I teraz się obudziłem. Lol. Czy to się wydarzy czy nie, było bardzo

REALISTYCZNE.

Średnia ocena: 2.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Pan Buczybór 23.08.2016
    Dobrze gadasz, ale nie potrafię tego ocenić.
  • Szalokapel 23.08.2016
    A ja potrafię to ocenić. Każdy ma własne zdanie, zwłaszcza jeżeli chodzi o czasy Wojny. Zostawiam dwójkę, tekst nie przemówił do mnie, brakuje mu tego "czegoś". Za dużo w nim chaosu, zresztą tak samo jak w innych Twoich tekstach.
  • Kucyk rodziny Troli 23.08.2016
    "ZłotyPociąg" istnieje dla wielu ludzi, a skoro w to wierzą - to znaczy że jest. Jest wiele innych "rzeczy" w które ludziska wierzą i niekoniecznie opiera się to na logice, a może szczególnie na jej braku. Osobiście mam wątpliwości w jego istnienie, tzn. że był, to już bardziej. Bo gdyby był, to już dawno krajowi złomiarze "pojechaliby" nim do skupu. Promocja Waldenburga jest niewątpliwa na cały świat i kawał kosmosu. Poza: Wojtyłą, Bońkiem, bigosem, oscypkami i polskimi ciężarowcami, to kolejny powód do dumy. Ponoć w nocy słychać posapywanie i pogwizdywanie lokomotywy. Jeszcze taka uwaga na koniec, jakby ktoś miał wątplitości: Elvis Presley żyje:-))

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania