.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Slugalegionu 07.10.2015
    Czekaj, czy to oficjalna bitwa?
  • Niemampojecia96 07.10.2015
    Nie, nie, nie ma dopisku, że to bitwa czy coś, zauważ. Tylko tak sobie napisałam : ).
  • Anonim 07.10.2015
    No nie spodobało mi się, tym razem. Wydaję mi się, że zbyt wyszukana forma, nawet najprostsze czynności były straszliwie uepitetowane i umyślowione. Przy krótkich tekstach to daję radę, ale przy tak długim bardzo męczy. Chociaż wiesz jak jest u mnie z odbiorem kategorii "miłość"...
  • Niemampojecia96 07.10.2015
    Spoko, rozumiem : ). Mnie też się jakoś szczególnie nie podoba, dlatego nie idę z tym na bitwę.


    ''Wydaję mi się, że zbyt wyszukana forma, nawet najprostsze czynności były straszliwie uepitetowane i umyślowione.'' - niestety, nie potrafię pisać inaczej.
  • Anonim 07.10.2015
    magiczne, genialne, poezja w czystej postaci
    ale oczywiście nic nie zrozumiałem :)
    dziewczyno...jesteś genialna! nie spierdol tego :)
  • Niemampojecia96 07.10.2015
    Krzysztof, nie załamuj mnie xd. Tu już przysięgam, że wszystko było po prostu dosłowną historią. Żadnych metaforycznych znaczeń, fikołków i piruetów.

    Mnie najbardziej podoba się wyskakujący z chuja wielbłąd : D.
  • Anonim 07.10.2015
    no nie gadaj, zakrcona historia, różnie mi się kojarzyła, raz nawet z Goldinga Chytrusem? nie pamiętam dokładnnie tytułu
    ale podobnie jak u niego zakrecona i tez morska opowieść, aczkolwiek tylko jeden fragment tak mi się skojarzył
    Ja jestem za głupi ale Kawa Melisa by pojął, bez problemu by ogarnął
    ech
    piękny tekst
    podoba mi się bardzo, może nawet bardziej dlatego, że go nierozumiem :)
  • Niemampojecia96 07.10.2015
    Haha, tu nie ma do ogarniania, tym razem tylko jakaś historia, dosłownie i wprost, bez dziesiątego dna, o dobre oddanie klimatu zimna, klimatu szarości chodziło (ewentualnie), że jestem niekontent ze zjawiska aborcji, że miłość nie jest czarno-biała i wszystkie uczucia mają miliardy odcieni szarości (chodziło też o wyskakującego z chuja wielbłąda xd). Nie czytałam Goldinga :c.
  • Anonim 07.10.2015
    Niemampojecia96 aa to świetnie :) czyli jednak sporo zrozumiałem i świetnie też, że mamy podobne poglądy na te sprawy
    nieświetne jest to, że nie czytałaś Goldinga :c mam duży smut u nosa
  • Anonim 07.10.2015
    http://www.rekomendacje.npx.pl/readarticle.php?article_id=15
  • Niemampojecia96 15.05.2016
    a wiecie, czytam dzis duzo samej siebie. bo jak tu inaczej cokolwiek zrozumiec. mozna miec beke, mozna miec z siebie farse i tragedie. I tak wam powiem ciekawostke, wlepie wam to, bo i tak nikogo to nic.nie obchodzi, wiec to tak jakbym.spacwrowala po wlasnym mieszkaniu gadajac sama do siebie, czyli standard, jestem tu, pod tym tekstem pelna dla siebie podziwu. to jeden z.nielicznych, gdzie nie wpierdolilam samej siebie, gdzie sie nie zatanczylam i nie zaspiewalam, moge z duma powiedziec, ze to mnie nie dotyczy, zawsze podziwialam piekno Szkocji, bo jest piekna, oddane, to najlepsze nadmorskie opowiesci, na jakie mnie stac. Dobrze uzyte srodki powtorzen i zmian, wszystko przemyslane, opracowane. Czyli to tak jak z filmem , ktory ogladalam wczoraj z mama, ze uepitowane romansidlo, ze taki pattinson sie nie zdarza. ja tylko, jak ten co ma beke na forum: chcialabym zwrocic uwage na swoja tworczosc i odwrocic od siebie samej, to dla mnie w koncu bezpieczniejsze, niz zachcecac was do rozumienia.mi wierszypseudo i lini papilarnych.

    ps, super Wiera, pochodz sobie troche po domu, napisalas samej.sobue extra komentarz , ale czas na wpozo.krytyke, bo juz po dobrym srodkowo stylistycznym zakonczeniu, trzeba bylo zostawic Wielka Szkocje, nie trzeba bylo odpierdalac hali odlotow i przylotow, to zbyt pattinsonowskie, tak uwazasz siedem miesiecy pozniej, trudno, zawsze mozesz to jakos wporzo.edytowac.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania