Motto

Motto:

Zapomnij swe bogactwa i swoje trofea zapomnij dyplomy piedestały i nagrody wyróżnienia i oklaski zapomnij swoje pałace i wille limuzyny i Harleye; zapomnij całą swą biżuterię.

Skoncentruj się na tym, co ze sobą zabierzesz to co z tobą pozostanie na zawsze - bo pozostanie z tobą na wieczność tylko to, ilu ludzi ocaliłeś, ilu ludziom pomogłeś wydostać się z niewoli, ilu ludzi uczyniłeś szczęśliwymi, a ilu ludzi zniewoliłeś, ilu ludziom zadałeś cierpienia ilu ludziom utrudniłeś życie ilu ludziom zniszczyłeś szczęście.

To jest tylko to, co będziesz

mógł ze sobą zabrać i to co cię będzie prześladować cię na wieczność.

 

Temat: żelazo

Miliony ludzi po wynikach badań krwi dostają poradę od lekarzy, że mają niedobór żelaza. W związku z czym zażywają wszelkiego rodzaju suplementy mające ten 'brak' żelaza unormować.

Według ostatnio ukazujących się informacji, które nie są publikowane na szeroką skalę, to co wyniki badań krwi wykazują nie jest niedoborem żelaza lecz problemem jaki organizm posiada w cyrkulacji żelaza. Generalnie lekarze o tym nie wiedzą a instytucje powołane do ochrony zdrowia są finansowane przez przemysł farmakologiczny, ktorego hasło "Twoja choroba to kopalnia zlota." nie zezwala na informowanie społeczenstwa, żeby mogło być zdrowe.

Aby to unormować potrzebna jest w organizmie miedź, która tę cyrkulację umożliwia. Około 2 mg miedzi dziennie powinno wystarczyć.

Innymi słowy badania wykazujace 'niedobór' żelaza mówia nam o niedonborze miedzi.

 

Należy nadmienić, że przedawkowanie żelaza może mieć poważne konsekwencje włącznie z zatruciem żelazem, co może doprowadzić do śmierci.

Dlatego dodawanie żelaza do organizmu kiedy nie posiadamy braku żelaza może spowodować bardzo poważne problemy zdrowotne.

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • kasiaczek 7 miesięcy temu
    Innym słowem żryjmy przewody miedziane;))
  • Pismo Nosem 7 miesięcy temu
    Ty kasiaczek
    Jaka szkoda że się wcześniej nie zgłosiłeś bo to bardzo pasuje na tytuł tego poematu "żryjmy przewody miedziane". Proponuję żebyś zmienił imię z kasiaczek na "Musztarda po Obiedzie"
  • kasiaczek 7 miesięcy temu
    Pismo Nosem zawsze możesz edytować i zmienić, proponuję, "Więcej miedzi", "Jedzmy miedź", "Z miedzią zdrowiej". Zawsze też możesz ogłosić otwarty casting na najlepszy tytuł.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania