...

...

Średnia ocena: 2.1  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (176)

  • Misiu M 13.09.2019
    odważny(a) krytykancie , może słówko komentarza do tych ustawicznie stawianych mi jedynek ?
  • Tjeri 13.09.2019
    Misiu, anonimowe ocenianie to nieporozumienie, ale w Twoim przypadku, szczerze mówiąc się nie dziwię. Ani razu nie widziałam byś godnie zareagował na krytykę. Nawet na bardzo konkretną i merytoryczną, wskazującą utworach błędy. Po co prosisz o "słówko" komentarza, jeśli gotujesz się za każdym razem gdy koment nie jest pozytywny?
  • Misiu M 13.09.2019
    uderz w stół z jedynkami a Tjeri się odezwie
    przynajmniej teraz wiem kto ?
    i ostatni raz powtarzam : NIE MYLCIE KRYTYKI Z KRYTYKANCTWEM
    bo to już jest gorsze od grafomanii
  • Tjeri 13.09.2019
    Misiu M - niskich lotów odpowiedź, ale nie dziwi. Miłego!
  • Misiu M 13.09.2019
    Tjeri jakie pytanie taka odpowiedż
  • Tjeri 13.09.2019
    Misiu M, nie raz Cię komentowałam i nigdy to nie było krytykanctwo. Ty zaś nigdy nigdy nie zareagoweś normalnie. Przemyśl i spróbuj inaczej.
  • Misiu M 13.09.2019
    Tjeri prawdę mówiąc - bardzo rzadko komentujesz moje wiersze. Ale nie mam żalu o to - bo komentować też trzeba umieć.
  • Tjeri 13.09.2019
    Misiu M
    Tak, rzadko. Bo trochę szkoda czasu na komentowanie kogoś, kto nie potrafi tego docenić.
    Mówisz, że nie umiem komentować? To możliwe, choć zawsze się staram. Jak widzisz - potrafię przyjąć krytykę - czego i Tobie życzę.
  • Misiu M 13.09.2019
    Tjeri Ja też się staram. Nie znasz moich wierszy pisanych x lat temu -sam je wyrzuciłem do kosza.
    A dzisiaj doceniam każdą uwagę ale o wiele łatwiej ( i pewnie nie tylko mnie) jest przyjąć uwagę życzliwą bez obrażania się na autora(sic !)albo co gorsza pisaniu od razu: gniot,grafomania itp.bo to co akurat nie podoba się tobie może spodobać się komuś innemu. I jeszcze jedno : nikt nie rodzi się od razu Mickiewiczem.
  • Tjeri 13.09.2019
    Misiu M - wskaż mi choć jeden koment, w którym bym jakikolwiek tekst nazwała gniotem.
    Pewnie, że fajnie jest czytać pozytywne komentarze (choć ja wolę szczery negatywny, niż fałszywe słodzenie). Ale kiedy wrzucasz coś na publiczne forum, to spodziewaj się różnych reakcji.
    A co do bycia Mickiewiczem... jak ktoś nie przyjmuje uwag, to nigdy nim nie zostanie.
  • Tjeri 13.09.2019
    Jakie są zaś Twoje reakcję na (grzeczną!) krytykę? Powiem krótko: niskie i niegodne. Teksty w stylu: "nie tacy jak ty mnie oceniali", odwetowe komentarze od czapy... zresztą nie będę wymieniać, wystarczy wejść i poczytać.
  • Tjeri 13.09.2019
    *reakcje
  • Misiu M 13.09.2019
    Tjeri ,,Krytykować, potępiać i narzekać potrafi każdy głupiec – i większość głupców to robi. Ale aby zrozumieć i darować, potrzeba charakteru i samokontroli.,, Dale Carnegie

    C.K Norwid też nie był głaskany przez krytyków sobie współczesnych a dziś jest podziwiany.
    Takie są blaski i cienie poezji.
  • Misiu M 13.09.2019
    Tjeri Bo tak jest
    moje wiersze oceniają nie tylko przypadkowi amatorzy z portali.
    A poza tym bądż sprawiedliwa :
    jak wam się coś nie podoba to nazywacie to życzliwą krytyką
    a jak mi - to zaraz komentarz odwetowy ?
    czy ja nie mam prawa napisać co mi się nie podoba ?
  • Misiu M 13.09.2019
    Tjeri nie tłumacz sięr - bo nie pisałem wyłącznie o tobie
  • Tjeri 13.09.2019
    Misiu M
    Do tłumaczeń mi daleko - to ja proszę byś się wytłumaczył. Napisałeś personalnie do mnie, że nie umiem komemtować. Wskaż mi błędy na konkretach. Tak jak ja - komentując Twoje wiersze, piszę konkretnie co jest nie tak.
  • Misiu M 13.09.2019
    Tjeri Napisałem,że krytykować trzeba umieć. Nie przekręcaj moich wypowiedzi bo zakończę ten dialog.
  • Misiu M 13.09.2019
    Tjeri twój błąd nie polega na tym ,że ciągle stawiasz mi jedynki
    ale zero komentu co ci się nie podobało ...
  • Tjeri 13.09.2019
    Misiu M :))) Bardzo rzadko stawiam oceny. I nie sądzę byś o tym nie wiedział. Skoro więc nie pisałeś do mnie - to w takim razie pytam - czy uważasz że nie umiem komentować? Możesz podeprzeć się przykładem, bo jednak trochę komentarzy dot. Twoich utworów zostawiłam.
  • Misiu M 13.09.2019
    Tjeri Takie to dla ciebie ważne ?
    pisz dobre wiersze i empatyczne komentarze a nikt się do ciebie nie przyczepi
    chyba,że z zawiści
  • Tjeri 13.09.2019
    Misiu M - tak ważne. Jestem ciekawa Twojego zdania.
  • Tjeri 13.09.2019
    A do czepiania... W sumie to jesteś jedyną osobą, która nie umiała przyjąć mojej krytyki, bo raczej piszę wyważone komentarze. Dlatego jestem ciekawa.
  • Misiu M 13.09.2019
    Tjeri Twoje komentarze często pachną samochwalstwem a to oznacza ukywane kompleksy.
    Przykład : twój wpis powyżej.
  • Tjeri 13.09.2019
    Misiu M wskazałeś wpis z naszej rozmowy. Pokaż mi komentarz dotyczący utworu. Jestem coraz bardziej ciekawa.
  • Tjeri 13.09.2019
    Misiu M bo czas leci bez sensu... Przypomnę pytanie: czy uważasz że nie umiem komentować? Możesz podeprzeć się przykładem, bo jednak trochę komentarzy dot. Twoich utworów zostawiłam.
  • Misiu M 13.09.2019
    Tjeri Ja też zadałem pytanie :
    czy ja nie mam prawa napisać co mi się nie podoba ?
    ------------------------------------------------------------------------------
    bo moje komentarze nazwałaś odwetowymi.
  • betti 13.09.2019
    Misiu M masz prawo pisać, co Ci się podoba, a my mamy takie samo prawo zwrócić Ci uwagę, kiedy coś się nam nie podoba. Zwrócić uwagę na błędy w zapisie, na zaimkozę, która jest w każdym Twoim wierszu. Jeżeli jesteś inteligentny, a za takiego uważam każdego, kto para się piórem, powinieneś z tych sugestii coś wyciągać, jakąś naukę. Tymczasem Ty zamiast tego toczysz wojenki, z każdym, kto ma zastrzeżenia do tekstu. Nie do Ciebie jako osoby, tylko do tekstu, który napisałeś, a czego jak widać nie potrafisz oddzielić.
  • Tjeri 13.09.2019
    Misiu M -masz prawo pisać co chcesz, a na Twój koment, który nazywam teraz odwetowym, odowiedziałam tak:
    "Ciekawe przemyślenia i wnioski. Szanuję Twój odbiór - w końcu każdy widzi po swojemu ;). Dzięki za wizytę"
    Tu link, gdybyś nie wierzył: http://www.opowi.pl/mowisz-ze-za-chwile-slonce-a53659/
    To teraz odpowiedz na moje pytanie.
  • puszczyk 13.09.2019
    Tjeri a nie mogłaś sobie znaleźć lepszego partnera do dyskusji o krytyce, niż to pieniackie beztalencie?
  • Tjeri 13.09.2019
    A skoro się włączyła Betti, poruszyła ważną kwestię - odzielenie tekstów od osoby. Jesteśmy na to dobrym przykładem. Drzemy ze sobą koty, nieraz powiedziałyśmy sobie przykre słowa, a jednak potrafimy skomentować swoje teksty bez animozji.
  • Misiu M 13.09.2019
    Tjeri no widzisz ,tak ładnie zareagowałaś -po co wobec tego piszesz dziś o rzekomych moich odwetach.
    A Twoje komentarze zaliczam do tych lepszych bo nie obrażasz przy okazji autora,tak jak to robią tutaj pewne osoby korzystając z ,, wolności,, słowa
  • Tjeri 13.09.2019
    puszczyk- nie chcę sprowadzać tej rozmowy do gównoburzy (co zaraz się stanie po Twoim komencie). To naprawdę jest sprawa, która mnie interesuje, bo czasem zdarza napisać mi się złośliwie, ale staram się by to było wyważone i miało znamiona recenzji.
    A Misiek reaguje... specyficznie. Stąd moje pytanie.
  • puszczyk 13.09.2019
    Misiu M pal... Pal... Pal... Ant :)
  • Misiu M 13.09.2019
    puszczyk dlaczego wcinasz się ze swoim chamstwem, tam gdzie rozmawiają dwie kulturalne osoby ?
  • Misiu M 13.09.2019
    Tjeri nie tłumacz się przed puszczykiem,ten człowiek mnie nienawidzi choć całkiem bezinteresownie i bez wzajemności
  • Misiu M 13.09.2019
    puszczyk a ty SECAM se poczekam aż odpłyniesz i w mętach zginiesz
  • Tjeri 13.09.2019
    Misiu M ale przecież piszesz w odpowiedzi na moje komentarze odpowiedzi w stylu " nie tacy mnie komentowali". "Tacy" czyli jacy?
    Serio - spróbuj się zmusić do jakichś normalnych reakcji. Nikomu krytyka nie jest miła, ale trzeba jakoś godnie reagować.
  • puszczyk 13.09.2019
    Tjeri ja wiem doskonale jak komentujesz, więc nie wiadomo czy płakać po takim wpisie braciaczka braciaczków z właściwym nickiem, czy się wkurwiać?
  • puszczyk 13.09.2019
    Misiu M O Sowie faktycznie można tak powiedzieć. Ty jesteś zwyczajna sieć T-debile.
  • Misiu M 13.09.2019
    betti o zaimkozie napisał ci ktoś wczoraj na VA
    po to są zaimki aby też je stosować
    na portalu pisarskim pisała kiedyś jedna autorka :

    Nie da się wytępić zaimków i zrobić dobry tekst. Ja swego czasu powyrzucałam zaimki z jednego tekstu, ale kosztem licznych powtórek, zrozumienia treści, nawet stylu. Jeden usłużny czytelnik powstawiał mi te zaimki na miejsca.
    =============================
  • Misiu M 13.09.2019
    puszczyk wku... to ty swoim prostackim językiem
    nie widzisz chamie,że z kobietą rozmawiasz ?
  • Misiu M 13.09.2019
    Tjeri tacy czyli piszący tylko w necie,ludzie bez dorobku,piszący z doskoku
    po prostu amatorzy
  • Misiu M 13.09.2019
    puszczyk odkrywcza myśl z mózgu wyżartego przez wódkę
  • puszczyk 13.09.2019
    Misiu M że z kobietą to wiem, ale dlaczego to robi idota?
  • betti 13.09.2019
    Misiu M to Ciebie zaskoczę, Jerzyk to jeden z wielu, którzy mnie uczyli i poprawiali błędy. To w sumie ta nauka doprowadziła do tego, że dzisiaj piszę dobrze.

    Nie wiem dlaczego stosuje taryfę ulgową względem Ciebie i nie wnikam.
  • Tjeri 13.09.2019
    Misiu M dowodzisz tym wpisem niezrozumienie tematu. Zaimkoza nie oznacza stosowania zaimków - a ich nadużywanie. Jest to cecha pisania większości osób rozpoczynających przygodę z pisaniem.
  • Tjeri 13.09.2019
    Misiu M - a czyjego głosu spodziewałeś się na amatorskim portalu?
  • Tjeri 13.09.2019
    Znaczy że jak amator chwali to dobrze i nie przeszkadza Ci, to tylko z doskoku?
  • Misiu M 13.09.2019
    puszczyk zamknij się wreszcie chory człowieku
  • Misiu M 13.09.2019
    Tjeri cenię sobie amatorów,którzy coś jednak się znają
  • Misiu M 13.09.2019
    Tjeri na portalach piszą różni ludzie, znam zawodowców,którzy udawali amatorów
  • Misiu M 13.09.2019
    Tjeri czasem zaimków się nadużywa
    np. w wierszach -listach albo epitafiach
    kiedy się je powtarza w tym samym wierszu mogą być elementem powtórzenia
    dyskusyjny temat
  • Tjeri 13.09.2019
    Misiu M - a znają się jak chwalą Twoje wiersze? :))))))))))))
    Dobra, nie ma co przedłużać. Mimo wszystko mam nadzieję, że nauczysz się przyjmować krytykę w godny sposób.
  • akwamen 13.09.2019
    Misiu M większość autorów z kiepskim warsztatem tłumaczy się o celowości zastosowania. Nikt, kto ma jakieś rozeznanie nie da się na złapać na takie gadki i nawet nie wdaje się w dyskusje. Do kosza i po sprawie ;)
  • Misiu M 13.09.2019
    Tjeri a ja mam nadzieję,że nauczycie się krytyki -bez złośliwości,kolesiostwa i obrażania autorów
  • Misiu M 13.09.2019
    akwamen a jak użycie zaimka wynika z treści to co ?
    mam go zastąpić przecinkiem ?
  • Misiu M 13.09.2019
    akwamen mój warsztat to mnóstwo lat i setki wierszy w koszu
    po to są zaimki aby je używać
    a nie skracanie na siłę wiersza tak,że przestaje być zrozumiały
  • Tjeri 13.09.2019
    Misiu M - rozmawiasz ze mną, czyli masz mnie na myśli?
  • Misiu M 13.09.2019
    Tjeri rozmawiam z wami a na myśli mam dobre słowo do takich jak Canulas czy stefanklakson
    z takimi da się rozmawiać
  • betti 13.09.2019
    Misiu M to chodzi Ci tylko o dobre słowa pod tekstami, czy o dobre pisanie, bo jeśli o to pierwsze, to trzeba było tak od razu...
  • Misiu M 13.09.2019
    betti najchętniej jedno i drugie
  • Tjeri 13.09.2019
    Misiu M - ja kieruję moje słowa tylko do Ciebie. Nikt przez Ciebie wymienionych z przyjmowaniem krytyki nie ma problemu. Ja także nie. Wierzę, że i Ty się tego nauczysz.
  • akwamen 13.09.2019
    Misiu M co zaimek ma do skracania? Co masz na myśli mówiąc o zamianie zaimka na przecinek?
  • Misiu M 13.09.2019
    Tjeri a ja wierzę,że wreszcie się skończy hejtowanie mnie i mojego brata przez puszczyka
    i w to,że komentarze ,które będę czytał będą zawsze obiektywne i uczciwe bez jakichkolwiek uprzedzeń
    czyli choć trochę profesjonalne
  • Misiu M 13.09.2019
    akwamen pamiętasz inwokację z Pana Tadeusza ?
    czy ktoś się ośmielił napisać,że nasz narodowy wieszcz popełnił zaimkozę od samego początku ?
  • Tjeri 13.09.2019
    Misiu M - kieruj do mmie rzeczy dotyczące mnie.
  • betti 13.09.2019
    Misiu M to czemu nie słuchasz, kiedy z serca daję rady, zwracam na coś uwagę, żeby wiersz błyszczał? Czemu się wtedy na mnie wściekasz?
  • Jacom JacaM 13.09.2019
    Gdy się modlicie, nie bądźcie jak obłudnicy. Oni lubią w synagogach i na rogach ulic wystawać i modlić się, żeby się ludziom pokazać. Zaprawdę, powiadam wam: otrzymali już swoją nagrodę. Ty zaś, gdy chcesz się modlić, wejdź do swej izdebki, zamknij drzwi i módl się do Ojca twego, który jest w ukryciu. A Ojciec twój, który widzi w ukryciu, odda tobie.
    Modląc się, nie bądźcie gadatliwi jak poganie. Oni myślą, że przez wzgląd na swe wielomówstwo będą wysłuchani. Nie bądźcie podobni do nich! Albowiem wie Ojciec wasz, czego wam potrzeba, zanim jeszcze Go poprosicie (Mt 6, 5-8).
    ;-)
  • Misiu M 13.09.2019
    zaprawdę prawdę napisałeś
  • Pan Buczybór 13.09.2019
    Brzmi jak prowokacja, ale jakby nie rozpatrywać w tym zakresie to nawet niezły ten wiersz.
  • Misiu M 13.09.2019
    Buczyborze - pisałem o swoich odczuciach,dzięki za odwiedziny.
  • Canulas 13.09.2019
    Ok, wygląda jakbyś nie mógł się zdecydować czy iść w jakiś naprzemienny rym, czy jednak postawić wszystko na treść. Na początku tekst staje wobec tego dylematu i... I powoduje dysonans odbiorczy. Ja bym jednak odezwę oszlifował w takt jakiejś melodyjności, bo w takiej formie do mnie nie przemawia.
    Pozdrox
  • Misiu M 13.09.2019
    Usytuowanie rymów było w tym wierszu przeze mnie świadomie zaplanowane,
    treść również sobie założyłem.
    Może kiedyś ten wiersz przerobię ale muszę się nad sensem przeróbki głęboko zastanowić.
  • Canulas 13.09.2019
    Pierwsze dwa wersy (oczywiście w moim odczuciu) mają zadatek na Tuwimowskie: Pocalujcie mnie wszyscy w...
    Potem to się rozmywa.
  • Misiu M 13.09.2019
    pewnie przyjacielu , jak mi się nastrój wyprostuje to i owo poprawię,ulepszę
    a teraz pokrzywione mam wszystko bo ktoś kogo kochałem okrutnie mnie zranił
    i to akurat wtedy kiedy rany się wygajały
  • stefanklakson 13.09.2019
    Misiu M, tu jest trochę problem z nickiem niestety, musisz to przemyśleć. Gdyby wiersze były publikowane pod innym nickiem może inaczej by były odbierane. Patrząc na to jak łączone są pojęcia i na całości to jakiś ciężar jest.
  • Tjeri 13.09.2019
    Stefanklakson... Nie wiem kogo miałeś na myśli, nie wnikam. Wierz mi jednak nie jest to problem z nickiem. Tu jest kwestia konkretnych, powielanych z utworu na utwór błędów. Są portale, na których teksty recenzjowane są anonimowo, ciekawe jakie wtedy wymówki by szły.
  • puszczyk 13.09.2019
    To trzeba znać uchyłka z innych portali i innych nicków.
    Wszędzie taka sama postawa i głupota od lat.
    Minus jeden depresja samokrytycyzmu, godności i rozumu.
  • Misiu M 13.09.2019
    mówisz o sobie puszczykowaty ? to OK
  • puszczyk 13.09.2019
    Misiu M jasne misiuniuniu :)
  • Misiu M 13.09.2019
    puszczyk dorosły facet po 50 - ce a rozumek ...wstyd powiedzieć
  • stefanklakson 13.09.2019
    Przepraszam, ale nie dysponuję dzisiaj myszką. To fakt - nie znam z innych portali. Ja w sumie patrzę tylko na teksty.
  • Misiu M 13.09.2019
    Stefanie,nie wszędzie jestem Misiem, puszczyk g... o wie, na pewnych portalach jestem znany z imienia i nazwiska
    ale tam puszczyka nigdy nie było
  • Misiu M 13.09.2019
    zapytam przy okazji Admina jak mogę zmienić nick ale czy to zmieni puszczyka wątpliwe
  • puszczyk 13.09.2019
    Misiu M był robaczku.
    I nienawidzę nie ciebie, tylko twojej porażającej głupoty i grafomaństwa, które szerzysz wokół.
    Na tyle lat bytowania na potrtalach nie spotkałem bardziej poronionego przypadku, niż ty
  • Misiu M 13.09.2019
    puszczyk no i dobrze bo ja vice versa
  • Misiu M 13.09.2019
    puszczyk wszędzie widzisz głupotę i grafomaństwo tylko nie u siebie
    chroniczny przykład megalomanii i dennej inteligencji
  • puszczyk 13.09.2019
    Misiu M nie wszędzie.
    Ale ty jesteś szczytem zadufanego i zakochanego w sobie dupka.
    Dlatego ludzie mają zwyczajnie ubaw jak piszą ci komentarze i czytają odpowiedzi. Szczególnie te o zawodowcach jako ostatni głupi argument, kiedy już wykażą fatalną jakość twojego gniociarstwa.
    Ja się akurat wkurzam, bo znam twoje palanciarstwo od lat z wielu miejsc.
    A wady może mam, ale to literacki portal, a pisać umiem w przeciwieństwie do ciebie.
  • Misiu M 13.09.2019
    puszczyk dupkiem to ty jesteś i to jest opinia nie tylko moja ale kilku adminów z różnych portali,których mieliśmy okazję poznać, dawali ci bany a ty albo wylatywałeś na pewien czas albo odchodziłeś oburzony
    a bany ci dawali zawsze za to samo : za obrażanie innych i wzniecanie konfiktów
    zazdrość ci dupę ściska,że poznałem profesjonalnych twórców bo ty swoim poziomem prywatnie nawet nie jesteś amatorem tylko prostackim,zakompleksionym typem,którego nie stać na odrobinę szacunku dla innego człowieka
    poniżasz innych bo myślisz,że w ten sposób będziesz ważniejszy i bardziej dostrzegalny a efekt jest jeden : masz coraz więcej wokół siebie osób,które cię nie cierpią i mają ciebie po prostu dość
    nikt nigdzie nie nazwał mnie palantem czy idiotą,nikt tak nie nazywa mojej twórczości z taką pogardą i chamskim językiem.Pisać może umiesz ale co masz z tego skoro tylko czasem polubią twój wiersz a ciebie mają w pogardzie ?
    Nie pisz,że wszyscy mają ubaw bo tylko ty się bawisz tym ,że mnie obrazisz. Nawet ci,którym nie podobają się moje utwory nie obrażają mnie tak jak ty to robisz notorycznie i karygodnie.
    A na koniec powiem ci jedno: mamy XXI wiek ale to wcale nie świadczy o tym aby Mickiewicz nie mógł być argumentem w tematach polemik o poezji. Zaimkoza to termin wynaleziony znacznie póżniej niż kiedy powstały same zaimki.A po co ? Takie słowo -wytrych obok innych jak : gniot itp. wynalazki.
  • puszczyk 13.09.2019
    Misiu M Stwierdzam na spokojnie, że jesteś przychlast. do kwadratu.
    Umrzesz, a nie napiszesz dobrego wiersza.
    Cześć matołku.
  • Misiu M 13.09.2019
    puszczyk jakie to szczęście,że to nie ty decydujesz o wartości moich utworów
    szkoda tylko,że nie leczysz tego swojego zaburzenia
    bo możesz mieć jeszcze poważne problemy
    ale co to mnie obchodzi ?
    zabawne jest tylko jedno :
    grupa osób z kilku portali na PW pisała mi dokładnie
    o tobie bardzo podobnie jak ty tutaj piszesz na mnie i brata
    widocznie coś w tym jest
    że za głupków uważasz nas tylko ty jeden(!)
    bo nikt nas na żadnym portalu tak nie znieważa
    a o tobie taką opinię poznałem od grupy osób
  • puszczyk 13.09.2019
    Misiu M Posługujesz się w argumentacji czyjąś opinią?
    Skąd wiesz, czy słuszną?
    A może w końcu byś się zajął merytorycznymi opiniami o twoim pisaniu, bo na portalu literackim prawie nikogo nie obchodzą opinie na pw i na innych portalach o człowieku, tylko opinie o twoim i moim pisaniu.
    A widzisz różnicę w tych opiniach?
  • Misiu M 13.09.2019
    puszczyk zabolało ?
    tak,bo kilka osób zachlystuje się twoimi wierszami a ty piejesz z zachwytu
    wielcy poeci są skromni
    a ty dmuchany balon jakbyś skosił wszystkie Noble i nagrody Nike
    a propos twojego obrażania mnie od idioty itp. inwektywami
    gdybyś był odrobinę bardziej inteligentny to byś wiedział,że nie godzi się
    nazywać kogoś w kategoriach psychicznie albo umysłowo chorych
    a wiesz dlaczego ?
    bo naprawdę chorego skrzywdzisz w ten sposób
    a mówiąc tak na zdrowego obrazisz innych chorych,którzy cierpią
    skoro sam się leczysz i chcesz być zdrowy to skończ z tą mową nienawiści
    czy psychiatra kazał ci w ten sposób ładować akumulatory ?
    a różnicę widzę w opiniach
    bo nikt mi nawet tutaj nie zwraca wciąż uwagi abym szanował innych
    i nie poniżał kogoś bo mi się nie podoba
    złamałeś naszą umowę
    ale to nie oznacza,że teraz możesz wypisywać na mój temat co chcesz i jak chcesz
    nikt za to cię nie poprze i nie polubi
    bo ludzie chcą czytać wiersze i opowiadania a nie rynsztokowe terminy
    możesz mnie nie lubić
    i na pewno tak jest - wzajemnie
    ale skoro mnie nie znosisz po jaką cholerę mnie zaczepiasz i prowokujesz ?
    myślisz,że zdobędziesz sławę jako największy bluzgacz w sieci ?
    pokaż wreszcie klasę i intelekt godny poety,który pisze czasem całkiem niezłe teksty
    pokaż,że jesteś facetem na poziomie i zawsze umiesz się zachować
    że masz kulturę i pewne zasady,które podobają się innym
    bo naprawdę nieładnie się bawisz jak na faceta po 50-ce...
    nie wstyd ci
    pokazywać się innym w takim świetle
    piszesz o opiniach o moim pisaniu....
    są portale gdzie chętnie jestem czytany
    bo lubią mnie i za teksty i za to ,że jestem dla innych życzliwy i wyrozumiały
    mam dobre opinie o moich tekstach i o mnie jako człowieku
    i widzę ogromną różnicę
    kiedy pytam o ciebie -dowiaduję się ,że właśnie dostałeś kolejnego bana
  • puszczyk 13.09.2019
    Misiu M Napisałeś się biedaku, a zwyczajnie nic nie zabolało.
    Zobacz, ile jest twoich tekstów w stosunku do hejtu.
    Oczywiście on często wynika z moich tekstów, ale nie rozszyfrowałeś do dziś, dlaczego.
    I widać, że nie rozszyfrujesz, nadęty bufonie z mitomaniąnią i beztalenciem.
    Umrzesz jako głąb.
    Ja zwyczajnie umiem pisać, bo kiedyś robiłem to źle, dostałem po nosie na najlepszym portalu, gdzie byś zwyczajnie nie istniał, albo dostał prawdziwą ocenę,nawkurzałem się po swojemu, ale przyjąłem krytykę w głębi ducha.
    Tego właśnie nie umiesz i dlatego nic literacko wartościowego nie napiszesz.
    Można się wydrukować w "Gościu Niedzielnym" itp.
    Można za własne.
    Znam też przyczyny twojej szalonej ilości pochwalnych ocen, kiedy jeszcze z niektórymi adminami byłem w dobrej komitywie.
    Lali na potęgę.
    Naprawdę nie widziałeś i nie czułeś tego?
    Można zostać medialną gwiazdą w TVP Info, Republice, czy Trwam ze względu na temat.
    Ale nigdy nie będziesz literatem sensu stricto, bo nie masz talentu, ani literackiej osobowości i pokory.
    Jesteś intelektualnym i literackim kurduplem, któremu wmówiono (i sam sobie wmówił), że coś potrafi, umie i znaczy.
    I tyle i dobranoc.
  • Misiu M 13.09.2019
    puszczyk twój hejt to promil w stosunku do opinii innych
    bo ci co mnie czasem też nie pogłaskali po glowie to przynajmniej zawsze szanowali
    a hejt wynika WYŁĄCZNIE z twoich tekstów
    rzeczywiście nie rozszyfruję co to jest mitomaniania
    bo nawet największy głąb tego nie wie
    gdybyś umiał pisać to byś tak się nie puszył ale widocznie na tamtym portalu dostałeś tyle razy po głowie
    że dziś masz zespół pourazowy
    byłeś w dobrej komitywie ?
    z kim i kiedy ?
    masz znów jakieś zwidy i doskonale wiem kto ze mnie lał i na jakim portalu
    z adminów to tylko na 8 piętrze ale i to nie wszyscy bo dzisiaj jeden z moderatorów docenia moją twórczość
    czy ja będę literatem to nic ci do tego -sam wybiorę sobie to co będzie dla mnie odpowiednie
    ciebie biedaku nawet by nie chcieli w w/w przez ciebie periodykach czy stacjach TV zwłaszcza,że w mediach potępia się teraz wszelką mowę nienawiści,którą tak z lubością uprawiasz na kilku zaledwie jeszcze portalach bo na większości masz bany albo jesteś na czarnej liście
    Przedostatnie zdanie zadedykuj sam sobie bo przez znieważanie innych sam stałeś się miernym człowieczkiem,któremu przyklaskuje niewielkie grono fanów.Ale i tak to są tylko fani twoich wypocin niż twojej osoby.
    Tak to jest jak ktoś całe życie dostawał po glowie a dziś mu się wydaje,że tylko po nosie
    i staje się niemal wieszczem narodowym tyle tylko,że sam się bardziej ceni niż cenią go inni.
    jesteś żałosnym nieudacznikiem,który ma umysł wyżarty przez wódę.
    Taką opinię o tobie dostałem kilka dni temu na PW i zgadzam się z nią w zupelności.
    Bo nie wyciągnąłeś żadnych wniosków dla siebie z tego co ci napisałem. Nie zabolało bo ciebie nic nie boli
    bo jak może boleć coś czego się nie ma ?
    Jesteś typem radzieckiego uczonego,który zobaczyl na drodze gówno i je kopał a potem narzekal,że ma brudne i śmierdzące buty a mógł przecież to gówno po prostu ominąć.
  • puszczyk 13.09.2019
    Misiu M Czyli nie umiem pisać., a ty umiesz
    Wiem już i inni też, to kończymy.
  • Misiu M 13.09.2019
    puszczyk te twoje wiersze to albo są z szuflady i z czasów kiedy byleś jeszcze normalny albo ktoś pisze je za ciebie
    tak podly typ rzeczywiście tak by napisać nie potrafił
  • puszczyk 13.09.2019
    Misiu M No i co z tego?
    Gdzie te twoje z szuflady?
    W koszu?
  • Misiu M 14.09.2019
    puszczyk moje czekają na skład drukarski
  • puszczyk 14.09.2019
    Misiu M Jasne, dziś można drukować nawet ulotki kurew, albo sklepu erotycznego.
  • stefanklakson 13.09.2019
    Nie wiem też, czy trzeba być aż takim surowym - Wolter napisał swoje najbardziej znane dzieła w wieku ponad 60 lat, to tylko portal literacki ;)
  • Misiu M 13.09.2019
    niektórzy przyjacielu traktują portal literacki jak poligon do hejtowania innych
  • puszczyk 13.09.2019
    Gdybyś znał tę durnotę z innych portali, nie dawałbyś żadnej nadziei.
  • Misiu M 13.09.2019
    z kogo durniu robisz durnia -sam jesteś durny bo chlejesz wódę zamiast się leczyć
  • stefanklakson 13.09.2019
    Ja się nie wtrącam - puszczyk pisze dobre teksty na wysokim poziomie, więc z tego wnoszę, że lubicie się po prostu, tak jak np. Bogumił z sensolem i jeszcze parę innych przyjaźni :D Misiu, musisz odczekać i założyć sobie nowe konto i nie przejmować się aż tak.
  • Misiu M 13.09.2019
    ciekawe tylko kto mu w tym pomaga, bo komentarze to już zupełne dno
  • sensol 13.09.2019
    stefan - faktycznie moja przyjaźń z Bogumiłem poszła o jeden most za daleko. obiecałem sobie zachować stoicki spokój na przyszłość
  • stefanklakson 13.09.2019
    A teraz już lecę stąd. Miłego dnia!
  • Misiu M 13.09.2019
    trzymaj się stefan
  • Misiu M 13.09.2019
    trzymaj się stefan miłego tobie równieź
  • Misiu M 13.09.2019
    pamiętacie inwokację z Pana Tadeusza ?
    czy ktoś się ośmielił napisać,że nasz narodowy wieszcz popełnił zaimkozę od samego początku ?
    ja się nie ośmielę.
  • puszczyk 13.09.2019
    Nieludzkie argumenty.
    Tak się bowiem składa, że pisał w zupełnie innej epoce.
    Obudź się misiuniu już z tego snu.
    Jest XX I wiek:)
  • Bogumił 13.09.2019
    Puszczyk, minęło już chyba 170 lat od jego śmierci, nikt go do tej pory nie zdetronizował, nikt się nawet do jego poziomu nie zbliżył. Mickiewicz jest nadal bezapelacyjnym mistrzem. Więc o czym ty mówisz. Uprawianie sztuki dla sztuki, a nie dla ludzi jest ślepym zaułkiem. I wyjaśnij mi łaskawie, jeśli w budownictwie wraca się do stylów antycznych, albo średniowiecznych, bądź się je ze sobą miesza (eklektyka) to dlaczego niby w poezji nie można? Dla mnie wszystkie formy wierszy są równouprawnione, a wybór należy wyłącznie do czytelników. Żaden autor nie ma prawa zmuszać czytelników do tego co mają czytać, ani innych autorów jakie formy wierszy uprawiać. Ja akceptuję wszystkie formy, byle były ładne, strawne dla czytelników i zrozumiałe.
  • betti 13.09.2019
    Bogumił KTO SIĘ NIE ROZWIJA TEN SIĘ COFA. Dziś nikt nie będzie pisał jak Mickiewicz, bo TO JUŻ BYŁO.
  • Bogumił 13.09.2019
    Betti, chodzi mi tylko o to, że w wielu dziedzinach sztuki jest więc moda na nowe aranżacje starych utworów, czy wręcz całych muzycznych stylów z poprzednich epok. Myślę więc, że opieranie swojego stylu autorskiego na manierze poetów dawniejszych nie jest samo w sobie niczym złym.
  • Misiu M 13.09.2019
    Bogumił tak się narodził neoklasycyzm i neoromantym
    oczywiście,że to nic złego...
  • Misiu M 13.09.2019
    betti bo się współczesnym poetom nie chce pisać 13-zgłoskowcem i do rymu
    poza tym trzeba tak umieć
  • Misiu M 13.09.2019
    w historii powstawały już kierunki i style ,które ,,wracały ,, do poprzednich epok
  • betti 13.09.2019
    Bogumił styl, a forma to dwie różne rzeczy. Na upartego można tym stylem, ale forma odpada. Kiedyś coś tam pisałam w ten deseń, ale bez przegięcia formy.
    Nauka od tamtego czasu zrobiła postępy, a poezja ma się cofać, do takiej zaimkozy? Dlaczego?
  • puszczyk 13.09.2019
    Bogumił Ale tez nikt uznany już tak nie pisze.
    Mickiewicz jest kanonem i historią literatury, ale z pewnością nie jest już wzorcem do niewolniczego naśladownictwa.
    Co by to za literatura była, jeśli wzorcem byłby poeta sprzed 170 i stanęła w miejscu?
    Nie czaisz tego?
  • puszczyk 13.09.2019
    Misiu M Proszę, mamy twórcę neo - neo - romantyzmu :)))
    Ze wstydu by się spalili tamci poeci, gdyby cię czytali.
  • Tjeri 13.09.2019
    puszczyk ale tu nawet nie o to chodzi. Można napisać bardzo dobry wiersz stylizowany na Mickiewicza. Ale trzeba wziąć pod uwagę, że i język się nieco zmienił i słowne zwyczaje. Zaimkozy Mickiewiczem się nie wytłumaczy. To tak jakby lekarz zafascynowany minionymi wiekami wdział żupan i zaczął kiłę rtęcią leczyć...
    A nawiasem mówiąc, gdyby Mickiewicz żył w naszych czasach, pisałby inaczej.
  • puszczyk 13.09.2019
    Tjeri Co Ty tłumaczysz i komu?!
    Co było normalne, oczywiste i w stylu, dziś jest do oszczędnego ogarniania przy współczesnej poezji.
    Można oczywiście dla zabawy zabawić się tamtym stylem (nawet pokazać, że się umie, pod warunkiem, że się faktycznie umie choćby głupi rytm trzymać), ale robić z tego kanon i szkołę pisania poezji współczesnej? (((:
    Popełniłem pełno wierszy rymowanych, ale uwspółcześniałem je stylem, innym rytmem, czy sposobem rymowania.
    A pieprzyć, że Mickiewicz też tak robił, to ja robię (a nie robię, bo nie umiem nawet archaika popełnić), to klęska osobowości misiunia z wyimaginowanym braciakiem pospołu.
    Tę zresztą widzę od lat i tylko jest gorzej.
  • Misiek 13.09.2019
    puszczyk za to ty to klasyczny neoturpista ;-))
    i oducz się mówić za innych nawet nieboszczyków
    ile ludzi tyle gustów
    jak się tobie nie podoba to wcale nie znaczy,że nikomu również
    naucz się wreszcie mówić ZA SIEBIE
    ludzie nie potrzebują adwokata
    w dodatku tak kiepskiego jak ty puchaczu
  • Misiek 13.09.2019
    puszczyk Popełniłem pełno wierszy rymowanych, ale uwspółcześniałem je stylem, innym rytmem, czy sposobem rymowania.
    Piszemy dokładnie często tak samo.
    Stosujemy na przykład rymy odległe aby wiersz wyglądał bardziej współcześnie.
    Ale to trzeba widzieć i mieć oczy otwarte nie tylko na własne teksty
    szanowny panie Mireczku
  • Misiek 13.09.2019
    Tjeri zwyczaje wprowadzają sami poeci bo któż inny ?
    a język się faktycznie zmienił
    wulgaryzmy są coraz bardziej popularne
  • Misiu M 13.09.2019
    Tjeri Można napisać bardzo dobry wiersz stylizowany na Mickiewicza.
    można moja droga ale przede wszystkim trzeba tak umieć pisać
  • Tjeri 13.09.2019
    Misiek - znam kilka osób, które konsekwentnie piszą archaicznie. Nie są to wiersze w moim guście, ale doceniam, bo są dobre. Z perfekcyjnym rytmem, ciekawie rozłożonymi akcentami, dobrymi rymami. Bez zaimkozy...
    Ci userzy są świetni w tym co robią, ale gdy napisze się uwagę, nie reagują histerią. Czasem się zgodzą, czasem nie. Wszystko z klasą i kulturą.
  • Misiu M 13.09.2019
    Tjeri archaiczne bez zaimkozy ?
    przecież kiedyś tak właśnie pisano
  • Misiu M 13.09.2019
    Tjeri bo wszyscy się szanują
    ja tak mam na innych portalach
    szacunek,zrozumienie i kulturalne komentarze
    diabli nadali,że trafiliśmy na ten agresywny portal
    ale portale tworzą ludzie,którzy na nim są
  • Tjeri 13.09.2019
    Misiu M - poczytaj, poszukaj. Na pewno sam zobaczysz.
  • Tjeri 13.09.2019
    Misiu M -już o tym rozmawialiśmy. Z jednej strony jest koment z drugiej jego przyjęcie. Także szacunek wymagany jest z obu stron. Pamiętaj o tym jak będziesz odpowiadał na komentarze.
  • Misiu M 13.09.2019
    Tjeri jasne,że z obu stron
  • Misiu M 13.09.2019
    Tjeri portale, na których jest kultura są niestety rzadsze
    dominują hejty, wulgarny język i krytykanctwo
    wszystko też zależy od Adminów i moderatorów
    na jednym portalu za prowokowanie innych użytkowników
    (perfekcyjnie robi to puszczyk)
    wylatuje się bez ostrzeżenia...
    a na innym zaraza nienawiści roznosi się po całym portalu
    ze szkodą dla tych,którzy pragną pochwalić się swoim
    zamiłowaniem do pisania
  • Tjeri 13.09.2019
    Misiu M -łał... to jednak nie był stracony czas te kilkadziesiąt komentów. Jeśli tu się zgodziliśmy to kończę usatysfakcjonowana. Mam nadzieję, że nie zawiodę się, gdy przyjdę z komentem pod Twój wiersz. Skończmy może na tej pozytywnej rzeczy.
  • Tjeri 13.09.2019
    Dodam że chodzi mi zgodę w sprawie szacunku obu stron, bo w dziwnym miejscu pojawił się ten koment.
  • Misiu M 13.09.2019
    Tjeri dogadaliśmy się jak Polak z Polką i tego się trzymajmy a jeśli gdzieś padły niepotrzebne słowa
    PRZEPRASZAM ZA SIEBIE I BRATA.
  • Tjeri 13.09.2019
    Misiu M - szacun, niełatwo się przyznać. To ja przepraszam za złośliwość ;).
  • Misiu M 13.09.2019
    Tjeri OK,zawarliśmy pokój i nie rozdrapujmy tego co już się goi
  • puszczyk 13.09.2019
    Spływaj.
    Moja diagnoza w pełni się potwierdza.
    Jesteś zwyczajnie popierdolony na maksa.
    Ty cokolwiek uwspółcześniłeś,i kiedy cokolwiek nie umiałeś napisać?
    Nie, i nie zrobisz tego nigdy, boś psychol.
    Spadaj w końcu.
  • Misiu M 13.09.2019
    doigrasz się wulgarny chamie
    doigrasz się jeszcze
    zawistna szujo
    .....................
    ech szkoda słów na taki margines
  • puszczyk 13.09.2019
    Faktycznie jestem zawistny :)))
    Za te poetyckie tragedie :)))
  • Misiu M 13.09.2019
    puszczyk czy ty możesz dać mi w koncu spokój ?
    ja nie jestem ani maso ani homo
    nic z tego nie będzie
    poszukaj sobie kogoś innego
  • puszczyk 13.09.2019
    Nie ma na portalach większego idioty, grafomana i zadufka.
    Dlatego jestem misiuniu.
  • Misiu M 13.09.2019
    Nikt mnie tak nigdy nie nazywał a dzisiaj nie nazywa za wyjątkiem ciebie.
    Bo ty nie masz w sobie ani empatii ani szacunku nie mówiąc o inteligencji.
    Facet na poziomie już dawno by odpuścił
    ale ty jesteś uzależniony od znieważania innych jak alkoholik od wódki.
    Dlaczego ty się nie leczysz człowieku ?
  • puszczyk 13.09.2019
    Misiu M leczę się.
    I sprawia mi zajefajną trudność w tym procesie widok pedalskiego nicku (tego żaden facet z jajami by nie wymyślił) i kreatywna księgowość z braciakiem i zawodowcami w twoim, chorym berecie.
  • Misiu M 13.09.2019
    puszczyk to się lecz i zostaw nas w spokoju
    pragniesz spokoju to sam go zachowuj i nie obrażaj mojego nicku
    Misiu - tak zwraca się do mnie moja żona
    i co to ma wspólnego z pedalstwem ?
    a profesjonalistów jak widać nie możesz przełknąć
    i nie przełkniesz brachu
    bo coś by o nich nie napisał i tak nigdy im nie dorównasz
  • puszczyk 13.09.2019
    Misiu M Na pewno nie dorównam.
    Wszyscy znają mój dramatyczny poziom literacki w zestawieniu z geniuszem misiunia.
    A i tak kocham cię. :)
  • Misiu M 13.09.2019
    puszczyk skończ już te gadki,które ani nie śmieszą ani nie bawią
  • puszczyk 13.09.2019
    Misiu M Cenna sprawa.
    Masz dysonans :)
  • Misiu M 13.09.2019
    puszczyk typowa ambiwalencja u schizofrenika
    dopiero wyznawaleś mi jak mnie kochasz pajacu
  • puszczyk 13.09.2019
    Misiu M Bo cię kocham...
    Tylko nie wiem, czy Misiunia M, czy Miśka, bo obydwaj fajni :)
  • Misiu M 14.09.2019
    puszczyk w pierdlu to byś za parówę robil -ale by mieli ubaw
  • puszczyk 14.09.2019
    Misiu M Fajny tekst braciaka - partnera :)
  • IgaIga 13.09.2019
    Boszsze...
  • Misiu M 13.09.2019
    tak, nie wszyscy są zupełnie zdrowi moja droga
  • puszczyk 13.09.2019
    Misiu M Znowu nie zaczaił. To typowa norma dla badziewia.
  • Misiu M 13.09.2019
    puszczyk wiem co kombinujesz ale z ograniczonym umysłowo nie będę polemizował
    czy to samokrytyka klasy Q czy prymitywna prowokacja najniższych lotów ?
  • puszczyk 13.09.2019
    To zwyczajnie nie polemizuj (nie myl z plemnikowaniem). :)
    Ciebie nie trzeba prowokować. Idioci pojawiają się bez tego.
    Każda uwaga zawsze jest prowokacją dla takich.
    A pieprzenie o krytykanctwie już tu ktoś wyjaśnił, ale na bank nie dotarło do łysej pały.
    Ludzie zwyczajnie piszą o wadach i wrażeniach, a tylko głupol odpowiada o napaściach i nieumiejętności docenienia geniuszu i klasy.
    I żeby choć minimalna była...
  • Misiu M 13.09.2019
    ja nie muszę pisać o napaściach bo tylko ty napadasz mnie i wyłącznie tutaj
    przez ciebie postanowiłem odejść z innego portalu
    nie zamierzam uciekać przed tobą ale też liczę,że w końcu dasz sobie spokój z tą
    niezdrową zabawą w durnia
    ja grać w to i inne gierki już nie chcę
    czy to dociera do twojego mózgu ?
  • puszczyk 13.09.2019
    Odejdź zewsząd i wszędzie, bo zwyczajnie szkodzisz literaturze i ludziom.
    A jeszcze z tym męskim nickiem... Pedałów nawiało i już.
  • betti 13.09.2019
    A co ciebie obchodzi, kto tu jest? Ty wyganiasz? A kim ty jesteś?
    Już nie można czytać tych chamskich komentarzy. To przechodzi pojęcie ludzkie, jaka z ciebie kanalia. Zero absolutne!
  • puszczyk 13.09.2019
    To nie czytaj, betonko.
    Jaki problem?
    Czytaj intelektualistów portalowych i im dziękuj.
  • Misiu M 13.09.2019
    nawet nazywanie betti betonką jest chamstwem bo wszyscy wiemy z czym się kojarzy beton ?
  • puszczyk 13.09.2019
    Misiu M dokładnie z tym i chusteczka ci do moich określeń.
    Już jest twoją przyjaciółką, a to niezwykle ważne dla ciebie :)
  • Misiu M 13.09.2019
    puszczyk tak,bo każdy normalny człowiek pragnie mieć przyjaciół
  • betti 13.09.2019
    Przynosisz wstyd ludziom, którzy parają się piórem! Jesteś zaprzeczeniem wszystkich wartości i piękna, które ma w sobie poezja.

    Kiedyś ciebie podziwiałam, myślałam, że człowiek, który tak pięknie pisze, ma piękną duszę. Bardzo się myliłam. I bardzo żałuję, że dane mi było przekonać się o tym.
  • puszczyk 13.09.2019
    Kłopot ontodologiczny :)
    Dał mu kościół talent (bo przecież Bóg nie mógł dać takiemu), a on go ma.
    Jak to wytłumaczyć nawiedzonym?
  • Misiek 14.09.2019
    puszczyk a ty masz ortodontyczny - bo kąsasz każdego kto się z tobą nie zgadza
  • puszczyk 14.09.2019
    Misiek Z Tobą nigdy.
  • Misiu M 14.09.2019
    puszczyk to po co plujesz jadem ?
  • Misiu M 13.09.2019
    nie ma rady betti - z chamem chyba trzeba po chamsku bo normalnego języka nie rozumie.
  • Misiu M 13.09.2019
    w dodatku obraża ludzi homo - może trzeba to zgłosić ?
  • IgaIga 13.09.2019
    Tu akurst wszyscy obrażają homo.
  • IgaIga 13.09.2019
    akurat*
  • Misiu M 13.09.2019
    ale chyba nie w taki chamski sposób ??!!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania