-

-

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (24)

  • Violet 10.01.2018
    Mroczne fantasy z pogranicza horroru, czy odwrotnie? O, Pani, jestem ciekawa. C.d? Jestem za!
    Pozdrawiam.
  • Violet 10.01.2018
    Zostawiam 4+ i zachetę ;)
  • Szudracz 10.01.2018
    Violet Nie wiem w jakim kierunku pójdę. :) Widziałam dzisiaj taki kufer i nie mogła się powstrzymać, żeby go nie wrzucić w taki klimat. :) Dzięki za zachętę, przyda się. :) Pozdrawiam.:)
  • Violet 10.01.2018
    Szudracz A więc, idź tam gdzie wyobraźnia i kufer Cię zaprowadzą. To najlepsi przewodnicy będą :)
  • Szudracz 10.01.2018
    Violet Kufer był odlotowy. :) Tak zrobię. :)
  • Dekaos Dondi 10.01.2018
    Super to - O Szudracz. W Twoim stylu. To najważniejsze. Nie chce wyciągać, co najbardziej - bo prawie wszystko. Pozdrawiam - 5
    ''były mniej odrażające'' ''obleczone skórą...'' ''kurz wymieszany'' ''uniósł się ponad ich głowy'' - spr
  • Szudracz 10.01.2018
    Dekaos W moim stylu, chociaż sama nie wiem w jakim, jeszcze tego nie rozpracowałam. ;) Dzięki za poprawki. :)
  • Canulas 10.01.2018
    Traktowałem tekst serio, ale... Jak przeczytałem "Mroczny Pan", to wiadomo kogo sobie wyobraziłem.
    Tekst dobry, klimatyczny. Popracowałbym nad wyeliminowaniem zbędnych dookreśleń, bo czasem z kontekstu wynika "kto kogo". Tak to bajka, choć nie perła, a te Ci się też zdarzały.
    Szczere 4+
  • Szudracz 10.01.2018
    Can Wiem, że tak mogło się skojarzyć, ale ten tekst nie ma nic z nim wspólnego w treści, oprócz nazwy.
    Wezmę pod uwagę wskazówki. :)
    Może to i lepiej, że nie perła. :) Szlifuję warsztat. :)
    Dziękuję bardzo, za odwiedziny. :)
  • Pasja 10.01.2018
    Mroczny i tajemniczy świat przedstawiłaś. Masz swój styl trochę z pogranicza horroru i fantastyki. Dużo w swoich opowieściach umieszczasz bohaterów ze świata fauny którym nadajesz ludzkie cechy. Czekam na dalsze losy.
    Pozdrawiam.

    wiedział tyko, - tylko
    z zwisającymi - ze zwisającymi
    nie znanymi. - nieznanymi
  • Szudracz 11.01.2018
    pasja Coś w tym jest, że nie potrafię za bardzo pisać o ludziach. :) Dzięki za wyłapanie błędów, z tyko, to już chyba z przyzwyczajenia wyszło. :) Pozdrawiam. :)
  • KarolaKorman 11.01.2018
    ,,były mnie odrażające,'' - tu chyba powinno być: mniej
    Bardzo malowniczo i posępnie, może strasznie, ale zachęcająco :) Bardzo dobry tekst :) Czekam na ciąg dalszy :) 5 :) Pozdrawiam :)
  • Szudracz 12.01.2018
    Karola Powoli zabieram się za napisanie następnej części. Zobaczymy jak to wyjdzie. :) Dziękuję, że czytasz. :)
  • Dekaos Dondi 15.01.2018
    Ten też już trzeci raz. Dlatego to co niżej. Obadaj po swojemu.
    Według mnie:
    ''Wyciągnął cygaro z pudełka''
    -- Zapalisz ze mną - zapytał lokaja.
    Ten - po chwili milczenia - odpowiedział:
    -- Mroczny Panie, ale ja jestem bez ciała
  • Szudracz 15.01.2018
    Dekaos A dlaczego nie może być tak jak jest? Przemyśle. :) Nie gniewaj jeśli nie zmienię. :) Dzięki za wytrwałość w tych poprawkach. :)
  • Dekaos Dondi 15.01.2018
    Nie będę się gniewać. Ani mi się śni!
  • Dekaos Dondi 15.01.2018
    Dopowiedzenie po prawej, powinno raczej dotyczyć tego, co pyta. Tak jest w dialogach. Ale jak tak zostanie, to też może być.Wiadomo o co chodzi.
  • Okropny 22.01.2018
    Piękne obrazki, mroczne jak z komnat w pałacu Drakuli. Na początku mnóstwo przecinków w niewłaściwych miejscach, ale ogólnie na 4+ :)
  • Szudracz 22.01.2018
    Okropny Zrobiłeś mi miłą niespodziankę swoją obecnością. :)
    Przyjrze się bliżej tej nieszczęsnej interpunkcji.
  • Kim 30.01.2018
    Hej!
    "W półmroku grube kotary wisiały przytrzymywane przez nietoperze. Kuliły się, osłaniając pyszczki pod skrzydłami." - Trochę mnie to gryzie, bo jest nagła zmiana podmiotu. Brzmi trochę jakby kotary się kuliły, co jest oczywiscie głupie. Dorzuciłabym podmiot do drugiego zdania, np. 'Zwierzęta kuliły się' czy coś. Ale to pewnie tylko moja nadgorliwość i nikt inny nie zwróci na to uwagi.
    "Zaraz za nim wkroczył pewnym krokiem Mroczny Pan, skinieniem głowy przywołał do siebie koszulę." - rozdzieliłabym średnikiem to zdanie średnikiem, albo nawet kropką. Albo dorzuciła 'i' w miejscu przecinka.
    "- Łamagi parchate, do niczego się już nie nadają-syknął do nich, przechylając głowę w bok." - spacje przy drugim myślniku
    Historia mega do mnie trafia i bardzo mi się podoba. Z wielką chęcią czytam dalej.
    Pozdrawiam.
  • Kim 30.01.2018
    No i oczywiście daję pinć, żeby nie było wątpliwości.
  • Szudracz 30.01.2018
    Kim Dziękuję poprawię wskazane przez Ciebie fragmenty.
    Miło, że Cię zainteresował wstęp.
    Z każdą następną częścią jest coraz mniej czytelników, co ogólnie świadczy o tym, że nie jest to moja mocna strona. W długich formach padam jak zmęczona mucha. :)
  • Kim 30.01.2018
    Haha, to nie twoja wina a raczej czysta statystyka. Co do długich form - moje podejście jest wręcz przeciwne. Nie zniechęcaj się tylko do pisania, bo piszesz fajnie ! Pozdrowionka.
  • Szudracz 30.01.2018
    Kim Spoko, już zacieram ślady, krocząc zaraz za Tobą. :) Dzięki za pocieszenie. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania