-

-

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (27)

  • Okropny 24.01.2018
    Głębokie blizny przypominały zaorane pole na wystających kościach policzkowych -
    "zaorane pole na wystających kościach policzkowych" Szu, szyk przestawny. Głębokie blizny na hhnhm przypominaly hnhm, tak mysle.

    Wyrastają im korzenie ponad ziemię, patrz uważnie pod nogi lokaju. Ten obok olbrzymiego głazu należał do niego - gdzie konczy się wypowuedz a zaczyna narracja?

    Te entery przeskoki w środku zdań na koncu...

    Czekam, az poprawisz, Szu!
  • Szudracz 24.01.2018
    Okropny Poprawiłam, na ile mogłam.
    Morduj, albo zamilcz. :)
  • Okropny 24.01.2018
    Szudracz siedzieli nieruchomo i dalsza część zdania.

    Interpunkcja jeszcze trochę, ale już ciut lepiej. :)
  • Szudracz 24.01.2018
    Okropny Technicznie jak zwykle u mnie, nie napiszę do czego się nadaję.
    Dzięki za pochylenie się nad tym tworem. :) Pozdro. :)
  • Dekaos Dondi 24.01.2018
    Oj Szudracz --- Utrzymujesz poziom poprzednich - w moim odczuciu. Najbardziej mi podeszło --- ''Zdrewniałe kule........na swoje miejsce"
    Inna wersja, coś mi nie pasiło ---- wyciągnął do niego niezgrabne palce, podając mu
    robala, nabitego na drzazgę, widoczną na pazurze. Obadaj. To tylko takie moje....Pozdrawiam - 4,5
  • Szudracz 24.01.2018
    Dekaos Wynaturzony stwór miał z drzazg pazury, był pół rośliną, miejscami zdrewniałą. Taki wybryk wyobraźni, coraz trudniej jest mi przedstawić szczegóły.
    Dobrze, że wyłapujesz uchybienia w logice. :) Dzięki :)
  • Dekaos Dondi 24.01.2018
    Aha. Nie skapłem się. Oby więcej takich wybryków wyobraźni. A na pewno ją masz!
  • Szudracz 24.01.2018
    Dekaos W poprzedniej części musiałam coś pominąć. :(,
    Muszę to prześledzić jeszcze raz.
  • Dekaos Dondi 24.01.2018
    Z początku tekstu - powinienem był się domyśleć.
  • Szudracz 25.01.2018
    Dekaos No i całe opowiadanie szlag trafił.
  • Okropny 25.01.2018
    Szudracz czemu?
  • Szudracz 25.01.2018
    Okropny Tak sądzę, z tego względu, że reszta się rozmyła, jeśli nie jest jasno przedstawiona osoba lokaja bez ciała już na samym początku, to nie ma sensu dalej tego ciągnąć.
  • Okropny 25.01.2018
    Szudracz przekopiuj całość do edytora i popraw jako całość, wstaw z powrotem i lecimy dalej!
  • Szudracz 25.01.2018
    Okropny Zobaczę co da się z tym zrobić. Dzięki :)
  • Dekaos Dondi 25.01.2018
    To ja coś popsułem niechcący ?
  • Okropny 25.01.2018
    wierzę w Szudracz
  • Szudracz 25.01.2018
    Dekaos Po części tak, runął zamysł, ale to moja wina. Spokojnie, muszę to przetrawić.
  • Szudracz 25.01.2018
    Okropny :)
  • Canulas 25.01.2018
    Szudracz! , Szudracz! (skandują tłumy trupów) Szudracz! Szudracz!
  • Okropny 25.01.2018
    Canulas

    SZHUU- DHRRAH!
  • Canulas 25.01.2018
    SZHUU-DHRAHHH!!!!
    Dacie radę, towarzyszko.
  • Szudracz 25.01.2018
    Canulas Dajecie czadu z Okropnym. :)
    Poprawiłam, ale nie wiem, czy jest bardziej czytelny przekaz. Zostawiam pod osąd czytelniczy.
  • Canulas 24.01.2018
    "- Soczysty i smaczny, spróbuj – wyciągając do niego niezgrabne palce z nabitym na jednym z drzazg pazurze, " - WYciągając z wielkiej, bo nie odnosi się bezpośrednio do dialogu.

    "- Wskaż mi gdzie jest dół, miejsce narodzin tego ciała." - Jakiś znak interpunkcyjny. Może Wykrzyknik lub ewentualnie zapytania. Zależy czy chcesz zaakcentować polecenie czy pytanie. Jak oba, to ?! - obadaj.

    "- Za tym wzniesieniem, są ich setki. Wyrastają im korzenie ponad ziemię, patrz uważnie pod nogi lokaju. Ten obok olbrzymiego głazu należał do niego. Panuje zaraza, stają się coraz bardziej odrażający. Rozgrzebują grudy zbitego czarno ziemia, wciągają i pożerają przy tym zbłąkaną zwierzynę. Gospodarz wypowiadając te słowa, westchnął ciężko." - Oddziel kreską "Gospodarz", bo to już narracja.

    No i git.
    Od strony treści bardzo spoczi + kilka standardowych błędów, choć, jakby mniej.
    Zgadzam się, że 4 jest adekwatne.
    Mięsiście.
  • Szudracz 24.01.2018
    Can Dzięki za wsparcie tech. :)
    Mozolnie mi idzie z tymi dialogami i interpunkcją, ale jeszcze mam nadzieję nadrobić. :)
    Pozdro. :)
  • Canulas 26.01.2018
    Szudracz , jakby miała Pani chwilę, zapraszam za 10minut na pitolenie. Będziemy kombinacje wybierać.
  • KarolaKorman 31.01.2018
    ,,zwierzynę-gospodarz, '' - zwierzę - Gospodarz wypowiadając... - oddziel myślnik spacjami i z dużej w tym momencie narracja
    Ale obrzydlistwo, ale pozytywne i na plus :) 5 od mnie :)
  • Szudracz 31.01.2018
    Karola Starałam się żeby było obrzydliwie. :) Dzięki :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania