Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Mutanci - rozdział I

(Opowiadanie wchodzi w skład Bordo Literary Universe)

 

Piotr Nowakowski chciał sprawić swojej córce wyjątkowy prezent na 13-te urodziny. W tym celu razem pojechali za Warszawę.

 

- Tato, gdzie jedziemy? Do kina? Teatru? - spytała córka.

 

- Nieeee. Żadne przereklamowane kino czy teatr. Tym razem pokażę ci widowisko z prawdziwego zdarzenia - Piotr uśmiechnął się pod nosem.

 

Jak się okazało, Piotr zabrał córkę na ustawkę kiboli Arki Gdyni i Legii Warszawa.

 

- Legia to stara kurwa! Legia jebana jest! Legię trzeba pierdolić! Legię CWKS! - wrzeszczeli kibole Arki.

 

- Arka Gdynia kurwa, świnia! - krzyknęli kibole Legii Warszawa.

 

Rozpoczęła się bójka. Piotr z córką zajęli dogodne miejsce i obserwowali. Nagle ktoś rzucił butelkę po piwie, która poleciała daleko i uderzyła córkę Nowakowskiego prosto w głowę.

 

- Kurwa! Muszę zadzwonić po karetkę!

 

Gdy tylko Piotr wyjął telefon, zauważył to jeden z kiboli.

 

- Jakiś pierdolony dziadyga dzwoni po psy!

 

Piotr dostał w głowę kijem od baseballa i stracił przytomność na kilka godzin.

 

Obudził się, gdy było już ciemno. Nie było ani śladu po kibolach. Piotr podbiegł do zakrwawionej córki.

 

- Córko... córeczko... - Piotr zapłakał, trzymając w ramionach zwłoki córki.

 

Tymczasem 8 kilometrów dalej

 

Dom Boskich, Nowa Iwiczna

 

Gangster z Gangu Mutantów, Ludwik Boski znany pod ksywą Kiełbasa, uprawiał właśnie seks BDSM ze swoją żoną Natalią. Nagle zadzwonił jego telefon. Kiełbasa był związany i zakneblowany, więc nie odebrał. Nagrała się wiadomość na sekretarkę.

 

- Halo? Kiełbasa? Tu Jaca z Pragi, jestem od Miętusa. Zajebałeś mu kilka kilo czystej mety. Jesteśmy właśnie pod twoim domem, głupia kurwo!

 

Kolega Jacy oddał strzał z sajgi w zamek, po czym kopnął drzwi. Następne dwa strzały zabiły Kubę i Tomka. Jaca i jego kolega pobiegli na górę, ale Kiełbasa zaczął strzelać w nich z beretty. Jaca wyjął telefon.

 

- Kurwa, Mietus, potrzebujemy posiłków!

 

Jednak nagle Jaca dostał w głowę i telefon upadł na ziemię, roztrzaskując się. Kolega Jacy dobrowolnie się poddał i został uduszony przez Natalię łańcuchem do BDSM.

 

- No to teraz kolej na Miętusa - Kiełbasa załadował berettę.

 

CDN

Następne częściMutanci - rozdział II

Średnia ocena: 1.2  Głosów: 22

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (29)

  • TomaszBordo 15.11.2019
    Porszę o uzasadnienie jedynek
  • Jared 15.11.2019
    Marny konstrukt literacki stworzony tylko po to, żebyś mógł sobie przytoczyć kibolskie okrzyki śmieszące głównie Ciebie. Praktycznie same dialogi, narracja nie istnieje, chaos, niespójność logiczna, bezsens, brak pointy, prymitywny humor, fatalny styl i zbyt szybkie tempo. Informacje ni z gruchy, ni z pietruchy, jakby się Google zesrało. I ten komiczny efekt "Bordo literary universe" w zestawieniu z tym spamem dialogowym, kompletnie zresztą zbędnym, bo nic nie wnoszącym...
  • TomaszBordo 15.11.2019
    Jared niespójnośc logiczna? Chaos? Co tu jest niespójnego albo chaotycznego?
  • Jared 15.11.2019
    TomaszBordo, wszystko. Od "tymczasem 8 kilometrów dalej" zaczynasz z czapki drugi wątek, niemalże niepokrywający się z pierwszym. Jak chciałeś poeksploatować te środowiska gangsterskie ala Patryk Vega, to za mało solennie i zbyt krótko zawiązujesz fabuły, by były one ciekawe. Wygląda to jak wyimki, fabularyzowane ultra-streszczenie. Śmierć córki nie robi wrażenia na czytelniku, ponieważ pojawia się ona na zbyt krótkim odcinku czasu, by czytelnik nawiązał z nią emocjonalną więź. I w dodatku jest bezosobowa, niemalże anonimowa figura akcji dodana tylko po to, by zaraz zginać. Chaos natomiast z natłoku akcji - sprawy nie ułatwia, że zrezygnowałeś całkowicie z wprowadzenia i opisu na rzecz strzałów i gwałtownej, wulgarnej wymiany zdań.
  • TomaszBordo 15.11.2019
    Jared nie rozumiesz mojego nowatorskiego stylu. A i to nie jest podstawą, by zaraz wstawiać najgorszą możliwą ocenę.
  • Jared 15.11.2019
    Jakby to powiedział Chuck Palahniuk, to bym się zgodził XD Oceną się nie musisz przejmować, to tylko moja subiektywna analiza i masz pełne prawo mieć ją w dupie c: Z drugiej strony to by wyjaśniało to gradobicie jedynek, co nie? XD No PRZEZ COŚ się biorą chyba XD
  • alfonsyna 15.11.2019
    Jared nie rozumiesz nowatorskiego stylu! A myślałam, że jesteś mądry! Czuję się oszukana, żądam zwrotu pieniędzy! XDDD
  • Jared 15.11.2019
    Alfonsyna, po dwóch latach się zorientowałaś, że twój chłopak jest debilem i to za sprawą TomkaBordo!? XDD A pinindzy nie mam i nie dam! XD
  • alfonsyna 15.11.2019
    Jared, wreszcie się na coś Tomek Bordo przydał! XDD Jeszcze się policzymy! XD
  • Dark1 16.11.2019
    Jared, czasami obserwuję poczynania ludzi na tym portalu. Takiego cyrku nigdzie nie ma. Tego typu teksty nie są dopuszczane do publikacji. A jeśli do tego dojdzie - biedny autor. Tu widać brak kontroli nad wstawianymi tekstami. Pozdrawiam Administratora strony.
  • TomaszBordo 16.11.2019
    Dark1 nie wiem, czy zdajesz sobie z tego sprawę, ale na opowi też jest cenzura.

    *Tego typu teksty nie są dopuszczane do publikacji.* - tylko dlatego, bo się nie podobają administracji?
  • Jared 16.11.2019
    Dark1, no bo co w ogóle można zrobić z takim autorem? Chyba skierować na małe oczytanie, żeby zobaczył, jak się to pisze w ogóle
  • Dark1 16.11.2019
    TomaszBordo, bo nic nie wnoszą swoją treścią, a wręcz uwsteczniają czytelników i osoby, które chcą pisać.
  • Dark1 16.11.2019
    Jared, autor? Ał...
  • TomaszBordo 16.11.2019
    Dark1 nie rozumiesz mojego stylu i tyle
  • TomaszBordo 16.11.2019
    Dark1 czytałeś w ogóle drugi rozdział, czy tylko ten?
  • Dark1 16.11.2019
    TomaszBordo, gdzie tu jest choć namiastka stylu? Nie, nie odpowiadaj.
  • Józef Kemilk 15.11.2019
    Niby chcesz uzasadnienia jedynek, ale jak zamieściłem pod twoimi dziełami komentarze to nie raczyłeś odpowiedzieć. Tak na marginesie trudno mi uwierzyć, że uważasz tekst za dobry. To jakieś prowokacje? Jest słabo. Zanim zacznie się akcja, już utwór się skończył.
  • TomaszBordo 15.11.2019
    Będą przecież kolejne rozdziały. Pod którymi moimi tekstami zamieściłeś komentarze?
  • Józef Kemilk 15.11.2019
    TomaszBordo Nowe rozdziały niewiele zmienią, co najwyżej będzie więcej trupów. Komentuję niewiele, więc jak Ci się chce to poszukaj.
  • Liv12365 15.11.2019
    Nowatorski styl :) hmmm
    Na czym on polega, Twoim zdaniem, drogi autorze? Bo takie prace, muszę przyznać, widziałam - u ludzi, którzy potem w kolejnej stwierdzili, że tą pierwszą pisali ileś lat temu, to była ich zupełnie pierwsza praca i nie za bardzo się im podoba...
  • TomaszBordo 15.11.2019
    To styl jak w filmach Patryka Vegi.
  • TomaszBordo 15.11.2019
    Nie - mainstreamowy
  • Liv12365 15.11.2019
    TomaszBordo Z tego cooo wieeeem... to nasz Patryk Vega kręcił fiilmy... :) nie wszystko ładnie da się "przekonwertować" z ekranu na papier
  • Krzysztoff 15.11.2019
    Tomek oglądałeś orędzie profesora Grodzkiego jak zaorał PiS?
  • OttoV2 15.11.2019
    Nie moje klimaty. Czemu taki rozstrzał pomiędzy linijkami?
  • Mex 17.11.2019
    Nie czuję się kompetentny do krytykowania czegokolwiek ale powiem tak. Opowiadanie składa się prawie z samych dialogów, brak opisów, chaos no po prostu nie mój klimat. Sorry ale wg mnie to tekst 1/5.
  • TomaszBordo 17.11.2019
    A czytałeś drugi rozdział?
  • Mex 17.11.2019
    TomaszBordo Jak najbardziej drugi to dokładnie to samo co pierwszy.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania