Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Mutant

Mutant- roślina lub zwierzę o odmiennej strukturze genetycznej. A co jeżeliby słowo ,,mutant'' byłoby określeniem człowieka ?

Wyobraźcie sobie , że każdego dnia w metrze , sklepie , restauracji obok was przechodzi człowiek mający moc , dzięki której spojrzeniem lub dotykiem mógłby w kilka sekund zmieść nas z powierzchni ziemi. Ludzie , którym ufamy nosze rodzeństwo nasi rodzice i przyjaciele mogą ukrywać właśnie taką tajemnice.

Hansol jest jedną z takich osób. Ma ona kilka celów , które bardzo chce wykonać. W jej głowie jest tylko jedno słowo.

ZEMSTA

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jest to moje pierwsze opowiadanie , więc wątpię żeby było straszliwie ciekawe ,aczkolwiek zapraszam

Średnia ocena: 2.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Abstrakcjonizm 07.05.2017
    Po pierwsze jest to zdecydowanie za krótkie. Do przeczytania w mniej niż minutę, a tekst sprawia wrażenie jakby widziało się jedynie krótkie streszczenie. O wiele lepiej by to wyszło, gdybyś najpierw wprowadził czytelnika w atmosferę, przedstawiając główną postać i za pomocą chociażby jakiejś sytuacji, pokazał moc Hansol. Poza tym, złym pomysłem jest ni stąd ni zowąd stwierdzić, że chcę się ona zemścić. Mógłbyś to zrobić okrężną drogą, tak by odbiorca sam doszedł do jej zamiarów. Rażące są twoje błędy. Nie chodzi mi tu o pomyłki ortograficzne, gdyż takich się nie dopatrzyłem... ale brak kropek na końcu zdania, czy przecinki umieszczone po spacji, a nie tuż przy wyrazie, znacząco utrudniają odbiór samej treści. Ta sama sytuacja ze znakiem zapytania. Podsumowując, nie podawaj wszystkiego na tacy, wydłuż jeden rozdział do optymalnych 5-10 minut czytania i popraw sprawę z przecinkami a może coś z tego będzie. Na razie mogę ci dać tylko 3, bo fabuła ma potencjał i nie występują błędy ortograficzne. Pozdrawiam.
  • Haise Sasaki 07.05.2017
    Ciekawy zwiastun. 4
  • Pan Buczybór 07.05.2017
    Bez spacji przed znakami interpunkcyjnymi - tylko i wyłącznie po. Abstrakcjonizm ładnie wszystko wypisał, więc ja nic do dodania nie mam.
  • Zdzisław B. 07.05.2017
    Za Abstrakcjonizmem i Buczyborem. To naprawdę pierwszy utwór. Pomysł ciekawy, właśnie do rozwinięcia. Próbuj dalej, czytaj innych. Nie od razu Kraków zbudowano... może jeszcze będzie chleb z tej mąki?
  • motomrówka 08.05.2017
    Mutant? Hansol? Dlaczego nie Lukesky? Twórcy X - Men robią już ze strachu, bo oto nadciągasz.
    Lipa. Bez bzu.
  • fanthomas 08.05.2017
    Trochę za krótkie.
  • Melqua 14.05.2017
    To brzmi bardziej jak wstęp. Oczywiście nie stawiaj spacji przed znakiem interpunkcyjnym, używaj pauza (—) lub półpauzy (–). Dywizu, czyli łącznika, (-) używa się tylko do zapisu koloru, np biało-czarny.
  • Tanaris 14.05.2017
    Jakoś mnie nie przekonało, nie oceniam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania