My XXI wieku

Jesteśmy tu

A jakby nieobecni

Patrzymy

Nie widzimy

Słuchamy

Nie słyszymy

Młodzi

Gniewni

My XXI wieku

Żyjemy

W biegu

W wyścigach

Odważnie

Chowamy twarze

Bredzimy

O planach

Chowając marzenia

Na cmentarzach

Prawdziwych osobowości

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • alfonsyna 20.06.2016
    Każde młode pokolenie chyba uważa, że może zwojować cały świat, ale ostatecznie cała ta odwaga jest jedynie pozorna. Cały tekst jest bardzo wymowny, lecz najbardziej podoba mi się zwrot "Odważnie chowamy twarze" - mam wrażenie, że najlepiej odzwierciedla cały sens - wszak łatwo jest być "odważnym" anonimowo (choćby w sieci) czy w grupie, gdzie całą odpowiedzialność za swoje postępowanie rozdzielić można na większą zbiorowość. Przesłanie jest bardzo trafne i aktualne, zostawiam 5. ;)
  • NIka 20.06.2016
    Dziękuję bardzo ! Takie trafne z interpretacją komentarze dają mi dużo motywacji do udostępniania własnych wytworów :)
  • Alicja 20.06.2016
    Cała prawda. Pięć.
  • NIka 20.06.2016
    Dziękuję ! :)
  • Rasia 20.06.2016
    Uwielbiam Twoje wiersze. Tak niewiele słów, tak wiele emocji i przekazu - to chyba urzeka mnie najbardziej. Zwłaszcza pierwsza połowa ukazuje, że tak naprawdę wiele wymagamy od innych, równocześnie ani z nimi nie rozmawiając, ani ich nie słuchając, nie pielęgnując tych relacji. Ukazałaś taką ignorancję i zepsucie - niestety wpasowując znaczną część osób do tego wzorca. Tematyka jak najbardziej przypadła mi do gustu, podoba mi się, jak to ujęłaś. Zostawiam 5 :)
  • NIka 20.06.2016
    Dziękuję kochana! Jak zawsze mogę liczyć na Twoją opinię, która oczywiście jest trafna w interpretacji :)
  • Rasia 20.06.2016
    Aj tam zaraz kochana :) Niezwykle się cieszę, że tak sądzisz, bo akurat przy Twoich wierszach interpretacja nasuwa mi się od razu :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania