.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Rasia 10.07.2016
    Mam kilka interpretacji co do tego wiersza, a raczej osoby, o jakiej mówi podmiot - może być wyobrażeniem kogoś, kto w pewnym momencie życia poszedł inną drogą, albo osoby zmarłej, przez co każde wspomnienie podmiotu wydaje się szare, ponure, bo już nigdy nie wróci. Chyba najpaskudniejsza faza żałoby, swoją drogą, kiedy nienawidzi się wszystkiego i wszystkich, patrzy się na szczęście innych i wyklina, że Ty tak nie masz. Właśnie to zobaczyłam w tym wierszu. Zostawiam 5, dobra robota. Swoją drogą - wraz z powrotem zacząłeś wlewać znacznie więcej uczuć w wiersze, przynajmniej mnie się tak zdaje :)
  • Noren72 10.07.2016
    Witaj, Rasiu: )) Cieszę się bardzo, że mogę Cię gościć u siebie: ) Dziękuję za ciepłe słowa i wnikliwą interpretacje:):) P.S; To cholernie fajne uczucie, wiesz?; )
  • Rasia 10.07.2016
    Napisałabym, że cieszę się, że mogłam przyprawić Cię o takie fajne uczucie, ale zabrzmiałoby chyba troszkę podejrzanie, więc po prostu - cieszę się, że moje komentarze dają Ci tyle satysfakcji :)
  • Noren72 10.07.2016
    Podejrzanie? Dla kogo? I owszem, Twoje komentarze sprawiają mi ogromną satysfakcję: ))

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania