This text has been removed

This text has been removed

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • NataliaO 24.07.2015
    Stary czytelnik mówi, ze się podoba. Wiesz o błędach Ci nie powiem, bo nie wiem. Ale treść ma w sobie jak zwykle przyciąganie. Dialogi i opisy są bardzo dobre. Masz wyczucie. Podoba mi się. Lekko i przyjemnie; 5:)
  • Anonim 24.07.2015
    Ja deklaruje się, jako nowy czytelnik, ale pozwól że przeczytam dopiero rano, bo mi mana wyszła na koment dla Ślepca ;)
  • EmilyTodd 25.07.2015
    Opowiadanie jest bardzo dobrze napisane, praktycznie nie ma żadnych błędów (jedynie słowo "król" często się pojawiało, ale nie przeszkadza to w odbiorze czy płynności tekstu). Fabuła jest wciągająca, chce się czytać dalej, więc mogę być uznana za nowego czytelnika. Zostawiam 5 :)
  • Anonim 25.07.2015
    Przeczytałem :) Błędów nie będę wytykał, bo nie zauważyłem, jeśli jakieś były to raczej nierzucające się w oczy.

    Dialogi bardzo dobre - przede wszystkim bardzo "otwarte" i emocjonalne, dlatego czytało się je bardzo dobrze. Miejscami jednak miałem problem z ogarnięciem o co chodzi i musiałem wracać do poprzedniego wersu.

    Bohaterowie też na duży plus. Przede wszystkim urzekła mnie postać króla-skurwysyna :D Każdy ma swoje cechy i tworzy aktywne relacje z innymi, toteż fajnie pogardzają sobą mimo rodzinnych więzi. Imiona też mają fajne, chociaż mam problemy z pamięcią krótkotrwałą i ciężko mi było spamiętać kto jest kim. :0

    Uniwersum widzę będzie wielorasowe, więc może bycie ciekawie. W ogóle pomysł na wyspę-twierdzę może być interesujący. Można na przykład ciekawie wpleść bitwę hybrydową na taki teren tzn. piechota ze wsparciem ogniowym flotylli :D Widzę też żę pomiędzy głównymi bohaterami będzie istniał konflikt moralny, a pewnie elfa jest płci żeńskiej nie bez powodu i zawróci któremuś w głowie :) (takie tam domysły xD)

    Ogólnie oceniłbym dość wysoko, ale prolog, jak to prolog - dużo opisu, mało akcji. Zostawię 4 :)
  • Anonim 25.07.2015
    *że
    *elfka
  • Drassen Prime 25.07.2015
    Dzięki za opinie, ludziska! Jared, wyczerpujący komentarz... Oczekujcie kolejnego fragmentu! :D
  • J.K Verter 08.09.2015
    Jestem zaskoczony. Przede wszystkim rozmowy są bardzo dobrze zbudowane, nie ma w nich sztuczności i ciekawie leci się dalej. Ogromny minus...tak ogromny minus za imię króla i jego brata... Gordian i Gernod, albo może Gernod i Gordian. Szczerze? Po przeczytaniu tekstu wiem tylko, że któryś z nich jest królem. Ciężko jest zapamiętać coś charakterystycznego dla danej postaci, jeśli mają bardzo podobne imiona. Musiałem wracać czasem parę linijek wyżej by zrozumieć kto, po co i jeszcze raz kto. Ogólnie błędów nie zauważyłem, twój świat wygląda bardzo ciekawie. Szczególnie pomysł z wyspą. Jeśli na niej znajduje się coś ciekawego to całość na pewno bardzo mi się spodoba :) Rasa elfów ucierpiała... i tak ich nie lubiłem, dobrze że przeżył tylko jeden, a raczej tylko jedna :) I tak jak napisano wyżej, również sądzę, że przypadkiem nie jest płeć elfa. Konflikt pomiędzy braćmi, gdzie jeden ma wysokie stanowisko, jest aż królem. Pomysł wspaniały, lecz to widziałem często. Mam nadzieję, że tu powieje świeżością. Przyczepię się jeszcze do akcji w tym prologu. Moim zdaniem pędzi za szybko. Nie spiesz się, pisz powoli. Dobre pomysły zapisuj gdzieś i wplataj je w późniejszych etapach. W tym prologu za dużo akcji na raz, a za mało informacji. Sprawiedliwa powinna być czwórka, ale dodam że mocna :) Pozwól, że jutro dokończę całą serię :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania