xxx

xxx

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 13

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • Narrator rok temu
    Ach Łazienki: tylko patrzeć jak zakwitną kasztany, wiewióry wdzieją lżejsze ubranka, a pawie zakrzyczą: „spadaj, spadaj, spadaj!”.

    Będę w Warszawie gdzieś między majem i wrześniem, na pewno odwiedzę Łazienki, to może się spotkamy. ??
  • MartynaM rok temu
    Często bywam w Łazienkach... możliwe więc, że kiedyś na siebie wpadniemy.
    Pozdrawiam i dziękuję za komentarz.
  • rozwiazanie rok temu
    Martyna nie roz -s- klejaj się w wybaczaniu po prostu zrozum. Fajny wiersz.5. Pozdrawiam.
  • MartynaM rok temu
    Właśnie, to stanowi problem, choć tak się staram zrozumieć...
    Dziękuję, Rozwiązanie, za komentarz. Pozdrawiam.
  • Przepiękny wiersz. Jestem miłośnikiem Łazienek. Mój Instagram https://www.instagram.com/marekadamgrabowski/ tonie w zdjęciach z tego parku. Pozdrawiam 5
  • MartynaM rok temu
    Dziękuję, Marku. Fajnie, że też lubisz Łazienki... cieszy mnie to.
    Pozdrawiam.
  • MartynaM Pod koniec studiów jak już miałem własne mieszkanie to chodziłem i wracałem na zajęcia przez Łazienki.
  • MartynaM rok temu
    Ja z kimś tam chodziłam, dlatego mam sentyment.
  • MartynaM Kiedyś też miałem tan randkę.
  • MartynaM rok temu
    Tak? Sceneria piękna... prawda?
  • MartynaM prawda; chociaż pewnym sensie wolę Wilanów, gdyż kręci mnie barok.
  • Lotos rok temu
    Martyno dużo żalu w Tobie.
  • Kusy rok temu
    Mam nadzieję, że uda Ci się wybaczyć… Ładny wiersz, prawie tak samo ładny jak okolice Starej Pomarańczarni i Pałacu na Wyspie w Łazienkach ?.
  • oboj rok temu
    To prawda, że na każdym wierszu widać ślady linii papilarnych autora.
    Serdecznie pozdrawiam.
  • MartynaM rok temu
    Lotos, Kusy, oboj... bardzo Wam dziękuję za przeczytanie i zostawienie śladu.
    Pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania