(*)

 

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Pasja 13.06.2017
    A ta kraina jak bibuła, chłonie wszystkie kleksy z atramentu. A ziemię nawet jałową deszcz zrosi i zacznie wydawać plony. Pozdrawiam
  • Enchanteuse 14.06.2017
    Dziękuję, Pasjo :)
  • Pan Buczybór 14.06.2017
    Ciepłe jak świeże bułeczki. Czuć, że atrament jeszcze nie wsiąkł w kartkę. 5
  • Enchanteuse 14.06.2017
    Dzięki, P.B :)
  • KarolaKorman 14.06.2017
    Wydawać by się mogło, że wiersz jest smutny, ale ja dopatrzyłam się w nim jakiejś zadowolenie, może nawet optymizm :) 5 :)
    Przeczytałam wzmiankę na początku i powiem Ci, że czasem pierwsza myśl jest najlepsza innym zaś, po chwili dostrzegamy, że o coś zupełnie innego nam chodziło. Ja też czasem po czasie zmieniam stare na nowe, ale gorsze - niestety :)
  • Enchanteuse 14.06.2017
    I słusznie :) To żaden determinizm być w krainie, skąd możemy czerpać inspirację i łowić coraz to nowsze kształty. Faktycznie , czasem pierwsza myśl jest najlepsza, ale każdy przypadek jest inny i wymaga innego działania :)
    Dziękuję za bycie i ślad tegoż :)
  • Karawan 17.06.2017
    Odebrałem podobnie jak Karola - wiosną zalatuje, może refleksyjną, ale zdecydowanie wiosną. Ładnie i ciepło. Fajnie! ;) Dzięki. 5
  • Enchanteuse 17.06.2017
    To ja Ci dziękuję , Karawanie :)
    Zawsze miło gościć Ciebie, zresztą - każdego miło tu goscic, jeżeli tylko nie jest bezproduktywnym hejterem :)
    Z założenia miało być wiosennie, ale, jak to w wierszu , odbiór w dużej mierze zależy od czytelnika. Cieszę się, że Tobie udało się ją poczuć :)
  • Kakarotto 17.06.2017
    Jeżeli tak mają wyglądać Twoje eksperymenty, to poproszę ich jak najwięcej :) Wiersz przemówił do mnie i myślę, że faktyczne czasami lepsza jest pierwsza myśl. Tobie jednak udało się napisać perfekcyjnie, bez potrzeby jakichkolwiek zmian. Pozdrawiam, 5 ;)
  • Enchanteuse 17.06.2017
    To jest tak dalekie od perfekcji, jak prawica od lewicy :)
    Ale mimo to dziękuję , miło się to czyta :)
  • Amy 18.06.2017
    Zwykle czepiam się tego, że widać, że tekst nie odleżał swego. Ale chyba to się tylko prozy tyczy :) Podoba mi się, bardzo :)
  • Enchanteuse 18.06.2017
    A dziękuję Amy, jesteś zawsze mile widziana :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania