text usunięty

💩

Średnia ocena: 4.1  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Poncki ponad rok temu
    Czyli jednak się udało opublikować ?
    Trochę ten kawałek hiphopem trąci ?
    Przy czytaniu dźwięk płynie jak bit.
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Tak, cieszę się, bo na tym drugim forum już nikt mnie nie czyta. Hip-hop? To dobrze, bo rytmika tu jest podstawową sprawą, a i chcę popkultury w moich textach, cenię ją wyżej niż "kulturę wysoką".
    Dzięki, pozdrawiam ?
  • MartynaM ponad rok temu
    Podoba mi się zamysł i przyrównanie słów do wystrzałów z broni, bo tak istotnie jest, zabijamy się słowami albo zabijamy czytelników tworząc... tak jak tutaj, nie wiem po co, zniekształconym, inwalidzkim wprost słownictwem. Moim zdanie ten wiersz by dużo zyskał, gdyby został napisany bez udziwnień i wykrętasów językowych. Źle się czyta, to raz, a dwa niekorzystnie wygląda i ujmuje autorowi.

    Nie oceniam, żeby nie zaniżyć średniej.
    Pozdrawiam.
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Dzięki za opinię. Jednak koślawy język opłacił się, bo Poncki usłyszał bit ?
    Zresztą jeszcze inne widzę korzyści, ale oczywiście nie musi to się podobać.
    Pozdrawiam również ?
  • Materazzone ponad rok temu
    Miło Cię znowu czytać, Panie następny po bóstwie.
    Mnie się Ciebie czyta ciężko przez to wykręcanie słów, trochę nie rozumiem tej formy i naprawdę muszę się pochylić aby chociaż znaczenie wyłuskać. Czytając na głos to myślałem, że udaru dostałem. Jednak z drugiej strony to jest bardzo intrygujące i ciekawe skąd czerpiesz takie rollercostery językowe. Finalnie efekt jest po prostu URZEKAJĄCY, choć mega trudny w odbiorze :D

    Pozdrawiam, ja kijowbijacz mrowiskow!
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Bardzo się cieszę, dzięki ?
    Inspiracją główną jest poezja łacińska, bo inaczej czytało się poezję (zbieg samogłosek, akcent) niż prozę.
    Pozdrawiam również kijowbiju ?
  • Odjazdowe, to jeszcze za mało napisane ?. Odlotowe ? ? ?! Bardzo pozytywnie odjechana próba stosowania dawnych poetyckich skrótów, neologizmów, itd. w czasach obecnych. Piękne, zabawne i absorbujące jednocześnie. Po prostu świetne ?!

    5, pozdrawiam ?
  • Bardzo się cieszę, fajnie, ja nie pamiętałem już tego tytułu, gdy pojawiło mi się, że skomentowałeś text "Na krawędzi". Z wielką ciekawością przyszedłem zobaczyć, o który text chodzi ?
    LOVE, pozdrawiam również ?
  • Nadrabiam zaległości. Uważam, że bardzo warto. Bardzo przyjemnie się mi czyta utwory-eksperymenty literackie. W czasie wolnym, polecam poczytać moje opowiadanie na Opowi: "Stawy Na Przedmieściach, Sklep Z Wielkimi Oknami, Plażowe Miasto, Nocny Festyn W Centrum I Negatywniaki". Pod jego koniec, wracają Złowieszczaki, a także pojawiają się kolejne nowe postacie: Negatywniaki. ?
  • Na pewno przeczytam, dzięki ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania