...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Pasja 25.01.2018
    Bardzo ciekawe i takie jakie życiowe są twoje wspomnienia. Bo życie to chyba taki seans filmowy pt. Niekończąca się opowieść. Nawet po naszym odejściu toczy się dalej. A miłość zwłaszcza ta pierwsza zawsze będzie odżywać w nieoczekiwanym dla nas momentach.
    Ukłony
  • Bożena Joanna 25.01.2018
    Dziękuję za wizytę. O przeszłości niestety nie można zapomnieć. Czasami pojawia się nieproszona i budzi niepokój. Pozdrowienia!
  • Agnieszka Gu 25.01.2018
    Bardzo lubię czytać takie sentymentalne opowiadania, okraszone albo widokami gór, albo, jak w tym przypadku, piękną muzyką :)
    Zupełnie inaczej się czyta takie opowieści, bo czytelnikowi, oprócz wypowiadanych w myślach słów, migotają w wyobraźni obrazy lub dźwięki.

    A tu mamy całą ferię barw, dźwięków. I to nie do końca zakończone zakończenie... Odwiózł jej jednak te łyżwy? Czy może jednak nie? ...
    Pozdrawiam serdecznie :))
  • Bożena Joanna 25.01.2018
    Dziękuję za wspaniałą recenzję. Nie spodziewałam się, że moja opowiastka może wzbudzić podobne refleksje.
    Zakończenia nie zdradzę, od czasu do czasu drogi obojga kochanków zetkną się ze sobą, ale czy na zawsze. Nie powiem. Serdeczne pozdrowienia!
  • Skryty 25.01.2018
    Tak przyjemnie się czyta, mimo że takie opowiadania to nie jest moja bajka. Wszystko jest napisane z taką lekkością. Pozdrawiam!
  • Bożena Joanna 25.01.2018
    Dziękuję, że przeczytałeś to opowiadanie. Cieszę się, że się spodobało pomimo różnych upodobań literackich. Pozdrowienia!
  • Dekaos Dondi 25.01.2018
    Bożeno Joanno. Naprawdę ładnie piszesz. Gdybyś napisała bajkę lub baśń - to zapewne, ładnie by się czytało.
    W pierwszym odruchu, coś mi nie grało zdanie....''obu rozmówców. których cienie zajęły całą powierzchnię lodowiska''
    Ale skoro stali blisko świateł, to tak było. Czasami tak szybko nie kojarzę. Pozdrawiam - 5
  • Bożena Joanna 26.01.2018
    Dzięki za odwiedziny i miłe słowa. Pozdrowienia!
  • Anonim 26.01.2018
    Życie tworzy właśnie takie historie ! :-) Fajny, ciekawy i urozmaicony tekst. Do przeszłości wracać warto tylko wtedy, kiedy jest tego warta ;- ) Pozdrawiam
  • Bożena Joanna 26.01.2018
    Dziękuję za wizytę, przeszłość niestety potrafi płatać różne figle, zwłaszcza nieproszona. Pozdrowienia!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania